Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A co koloušci?

25. 10. 2010
30
78
5110
Autor
koloušek

to sepotvkorunachstromu


Prý se srny krmit mají,
tak zní výzva lesní ženou,
kde se koloušek však nají,
když ho všichni odeženou?

Kdo mu co dá do jesliček,
už se tuhá zima blíží,
najde se snad tetka, strýček,
snad mu nikdo neublíží.

Mějte, prosím, slitování,
nenechte ho umřít hlady,
jinak nestane se laní
a nepozná světa vnady.


78 názorů

avox
19. 06. 2011
Dát tip
:-)) zvolna se blížím k poslední stránce avízek - k době, kdy jsem se s písmákem na nějakou chvilku rozloučila... ještě mi jich tu svítí necelé dvě stovky

koloušek
19. 06. 2011
Dát tip
avox, kde se tu bereš? To už je ale dávno, ale teď jsem si pěkně zavzpomínala, díky Tobě..-)

avox
14. 06. 2011
Dát tip
tak tohle byl maraton... lituji, že jsem nebyla v pravý čas na pravém místě, bezvadné blbinkání :-)) */

koloušek
01. 11. 2010
Dát tip
Shelmo, děkuji, tak hluboce jsem to ani sama nepojala. Ale je to jasné, bylo by to krásné, kdyby člověk moudrý byl a nikomu neškodil.:-)

Shelma
01. 11. 2010
Dát tip
Myšlenka hluboká, verše lehoučké :-). A myšlenka zní: Shlédni člověče ze svých arogantních výšin, překonej svou hloupou arogantnost a buď vlídný i k ostatním bytostem na této planetě. Sdílíme ji společně, tak se nechovej jako hovado, ale jako Homo sapiens sapiens : Člověk moudrý :-))))

Smíšek:-)
28. 10. 2010
Dát tip
:-))

koloušek
28. 10. 2010
Dát tip
Makoves, napiš o muflonech, nejvíc se krmí ale prasátka. Díky.

koloušek
28. 10. 2010
Dát tip
Děkuji ti, Smíšku:-) milý, že sis pro mě našel chvíli.:-)

Makoves
28. 10. 2010
Dát tip
Samí ochranáři,šepotka srny , ty zase koloušky. Napíšu něco o muflonech - ty mají taky v zimě hlad.

Smíšek:-)
28. 10. 2010
Dát tip
:-))

Diana
28. 10. 2010
Dát tip
Vždyť já vím, to já schválně. Prosecký je pro každou legraci. Divím, že se ještě neozval :-)

koloušek
27. 10. 2010
Dát tip
Já se do toho lesa snad vážně vypravím, díky za poučení. Jo, stálo to zato, lepší než celá básnička.:-)

No, žaludy, kaštany...které se sbírají....asi spárkatá i vysoká zvěř.Seno a liz potřebují všechna lesní chuďátka.Do lesa se nosí mrkev, jablka...ale lepší je to přes hájovnu. Oni vědí, kde který revír co potřebuje.Rekord v komentech si zasloužíš, byla ton dobrá nabíračka. Hodně z nás si tu zablblo.Gratuluju.

koloušek
27. 10. 2010
Dát tip
Kiwagamo, to jsi hodný, že sis ještě udělal čas. Asi trhnu rekord v komentech. Víš, že nevím, kdo má rád kaštany?

Tak co ty na to, koloušková? Myslím, že tahle pro radost vážně stála za to.Koho krmím, když nosím do lesa kaštany?

koloušek
27. 10. 2010
Dát tip
sveřep, děkuji za návštěvu.:-)

koloušek
27. 10. 2010
Dát tip
Esmeraldo, děkuji za odpověď, pěkné takové pohádkové. Esmeralda Zlopočasá, to je lesní zvěře spása, díky ní mám naději, že přežiju snadněji.

koloušek
27. 10. 2010
Dát tip
Diano, hezké, ale to on se jenom tak dělá... Viděla jsem tuhle v lese člověka, co pytel nese, ten byl samých dobrot plný, pro jeleny, laně, srny, ač měl oblek lovecký, byl to jistě Prosecký.:-)

..Esmeraldo..dej dílko do dílny,,ne?..tady si to přečte málkdo...)))

Esme...slyším na všechny smutky,krm srny ať smutných ubude

macecha
27. 10. 2010
Dát tip
Esmeraldo, napsala jsi to krásně, ale teď nám ještě vysvětli, co znamená Tvůj komentář "krm srny." Ať v tom máme jasno. Díky.

Diana
27. 10. 2010
Dát tip
Možná si udělám ostudu, hlavou mi ale vrtá což takhle nechat osudu Proseckýho - škrta? Nekrmit, nehladit, nehřát, takhle se musí na ně! pak pochopí každý neřád, jak hladové jsou laně.... :D

sveřep
27. 10. 2010
Dát tip
:D

Všem, kteří tu krásně píší, že na smutek laní slyší: Až se zem pokryje sněhem /začne vláda Zimoděje/ Na procházce v lese hledej stopu srn - ať tě zavede na místo tvých šťastných náhod na louku kouzelných jahod k míru, k lásce - tak ti věštím: buď ti přáno najít štěstí :D

ano !!!!

ano !!!!

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Děkuji, synáčku, to byla jen taková rychlovka.:)

synáček
26. 10. 2010
Dát tip
:o) *

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Tak to budu bez jelena, ach jo.

http://www.odklepnuto.cz/aukce/4661607/jelen-a-rakety.html Já nekecám.V aukci nemáš pod padesát tisíc šanci.

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Jelena Jindřicha neznám, ale poptám se starších laněk. Snad se nechytil do těch tvých pastí...:-)

Chtěl bych koloušku upozornit, že jen opravdu velký literární gurmán zná knížku O jelenu Jinřichovi. Jindřich a rakety?? Tak nějak to je. Já toho jelena miluju, a taky byl malý. Utekl ze zoo....pak se mu stýskalo po dětech,před tím po domovině.Ty moje pasti a oka...což mě neznáš?

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Alegno, tobě také můj dík.

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
ale, kluci, to mě mrzí, mělo to být veselé, díky za návštěvu.

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Robinie, třeba se to po takové propagaci zlepší, děkuji.:-)

Alegna
26. 10. 2010
Dát tip
:-) *

...smutné.

Robinia
26. 10. 2010
Dát tip
no moc plné v zimě jesličky nebývají...

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Pěkná sranda teda, Vánoce bez Ježíška! To vědí i medvědi - laně maso nejedí, ledaže byl ze slámy, a ne přímo od mámy.:-)

Jůůůů, tady je sranda. Taky něco přihodím. Laně měly jesličky plné sena z přesličky žraly, měly pohodu náhle ale, po hodu nastala tu rozmíška: Která slupla Ježíška?!

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Ponechána osudu dlouho tady nebudu, je to v našem okresu, tak to pěkně odnesu! Prosecký děkuji, i když jsi mě moc nepotěšil.:-)

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
Bíšo, děkuji, to je správný přístup, ale je to hlavně zásluha Esmeraldy Zlopočasné.

koloušek
26. 10. 2010
Dát tip
blboune, děkuji ti za jablíčka, to bude baštička.:-)

Prosecký
26. 10. 2010
Dát tip
Krmení zvěře přispívá k narušování přirozeného výběru. Nejlepším řešením by bylo yvčlenit několik procent našeho území a tam ponechat zvířata jejich osudu. Slyšel jsem už několik návrhů, které okresy by to měly být.

Bíša
26. 10. 2010
Dát tip
Jasně - krmme je..

...mám pro tebe igelitku plnou jablíček*

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Tak to chápu hned, že ho .... celý svět!

renegátka
25. 10. 2010
Dát tip
koloušku pochop, Kiwa je vykradenej a zlobí se na kolouška,Rumcajse i Krakonoše

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Tak to, renegátko, vidíš, za dobrotu zlo tu sklidíš, tváří se jak kamarád a koloušky kuchá rád.

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Tak to se mi ulevilo, že máš radši vepřo-zelo, bude se mi dobře spát, když se nemám čeho bát.:-)

renegátka
25. 10. 2010
Dát tip
Myslela jsem si, že je kámo náš milý autor Kiwagámo už zase se v lidech pletu zavolej strýčka ,já tetu.

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Hleďme, další takový, na koloušky líčí past, jez si pěkně vepřový, já se budu radši pást.:-)) Díky, snote.

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Už se na tom pracuje, v lese dělá potíže a koloušky stahuje, půjde pěkně za mříže.:-)

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Jen počkej, ty pytláku, radši se hleď zachránit, mám to všechno na háku, jdou po tobě "orgáni".

Koloucha vyvrhnu uprostřed paseky na pušce zářezy, na stromech záseky kolouščí kůže kropenatá pověsím v stodole ji na vrata

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Taubla, děkuji, to je fajn, když se ostatní přidají...

:))))))))))))))))))))))jste všichni skvělí..:)))))))))))))

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Jaro, děkuji, moc pěkné, všem patří tipy. (také Esmeraldě, :-)

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Už vím, z koho mít strach, Kiwagamo je ten vrah.:-) maceško, já přijdu rád, pěkně si k vám zamlsat. Díky vám.

Taubla
25. 10. 2010
Dát tip
Pěkné, pěkné a pěkné veršíky mají i ostatní co přispěli.

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
To je moc hezké, nostalgiku, zvířátka krmíš, myslíš na ně, více než mnohá slova díků, prozradí oči plaché laně. Za tvoji snahu odmění tě ta u krmelce přehlídka, zůstanou po ní při úsvitě ve sněhu malá kopýtka.:-)

macecha
25. 10. 2010
Dát tip
přijď k naši chaloupce pro srnky i koloušky u nás vždy se najdou pamlsky :) T***

Rozloučení s kolouškem Drátěná oka mrkající koloušek divně se vrtí žádné tety ani strýci dusí se drát ho škrtí.

nostalgik
25. 10. 2010
Dát tip
doma jsem nechal flintu dnes v pytli kaštany a zrní sněhem prodírám se v les za ranního kuropění znám koloušky i šesteráky občas mihne se i laň z jejích očí mám mindráky i stud, však netydím se zaň tak štědrou otvírám jim ruku, pak sněžném příjdou po koberci já dalekohled z poza buku jak šmírák jsem při krmelci ***

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Diano, děkuji. Krmení srn je teď v kurzu, tak jsem musela...:-)

Diana
25. 10. 2010
Dát tip
:-)*

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Děkuji ti, tetičko (javavie), bude dobré zrníčko.:-)

javavia
25. 10. 2010
Dát tip
koloušku to je mi líto bude stačit loňské žito? :-)))

:)))))))))))))))))))jj..jsem takovej krmič..:)))))))))

koloušek
25. 10. 2010
Dát tip
Aspoň ty jsi na mě milá, že by jsi mě nakrmila.Děkuji.:-)

:)))))))))))))))) ..koloušku..neboj se ničeho..za tu báseň budu tě krmit až budeš tlustá jako prase..:)) ..teda..čuník..prasátko..ehm..maličké..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru