Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o cd

25. 10. 2010
14
77
6440
Autor
aleš-novák

modří už vědí... pro zájemce zpěvník ke stažení zde: http://www.honzarousar.cz/texty/zpevnik.pdf

kdo si počká, ten se dočká...

 

 

už dlouho jsem sliboval, že se chystá cd, kde budou  (kromě jiného)

písničky s dvěma mými texty. Rok se sešel s rokem a cd je na světě. 

Jmenuje se TOČÍ SE TO DOKOLA, nahrál ho Honza Roušar  a band:

 

Václav Tobrman – piáno

Adrian Ševeček – bicí souprava

Jiří Výborný – basová kytara

Jaroslav Čermák – elektrická kytara

Markéta Smejkalová – dechové nástroje

Bharata Rajnošek – dechové nástroje

  

 křest cd bude 20.11.2010 od 20:00 hod v Praze, divadlo Rubín 

 

hosté večera:

Eva Dvořáková

Hana Pecková

Hana Seidlová

Naďa Válová

Sára Vondrášková

  

rezervoval jsem si velkou část nákladu, tak kdybyste po tom disku toužili a nesehnali u svých prodejců, můžete se obrátit i na mě. Cena 250,- korun českých plus poštovné (84,- Kč dobírka). Poštovné neplatíte,pokud využijete platbu převodem na účet 4923201001/5500 (pak do zprávy pro příjemce napište své jméno nebo nick, aby byl přehled). Do písmácké zprávy mi pošlete svou poštovní adresu...

 

 

seznam písní (jak vidíte, konkurenční autoři jsou zastoupeni početněji...)

1. MŮRA                    4:08  Honza Roušar / Karel Kuchler / zpěv Honza Roušar

2. LÁ PANÍ              2:58  Honza Roušar / Aleš Novák / zpěv Honza Roušar

3. DNES UŽ TO VÍM (klikací)    3:49  Honza Roušar / Jarmila Moosová zpěv Sára Vondrášková

4. SÍC                   0:35 Václav Tobrman

5. KLIKA (klikací)        4:04  Honza Roušar / Aleš Novák / zpěv Eva Dvořáková 

6. NA PARTE              4:25 Honza Roušar / Jarmila Moosová/ zpěv Honza Roušar

7. SPALUJÍ ŽÁR       1:23 clav Tobrman

8. JIZVA NA KŮŽI        4:38 Honza RouŠar / Libor JenÍk /zpěv Honza Roušar

9. ...SÁTNÍKŮM          3:36 Honza Roušar / Jarmila Moosová zpěv Hana Seidlová

10. JSEM UNAVENÝ     4:43 Honza RouŠar / Libor JenÍk zpěv Honza Roušar

11. VZRUŠENÍ            3:54 Honza Roušar / Libor Jeník / zpěv Honza Roušar

12. NENÍ TOR        3:13 Honza Roušar / Jarmila Moosová /zpěv Naďalová

13. UTOPENEC           1:33 clav Tobrman

14. BEZVA FLÁM         2:54 Honza Roušar / Jarmila Moosová  /zpěv Eva Dvořáková

15.TOČÍ SE TO DOKOLA 3:05 Honza Roušar a Libor Jeník / Libor Jeník /zpěv Honza Roušar a Hana Seidlová

 

 

btw: pianista Václav Tobrman je taky písmák, najdete ho pod jménem "mejdej"

 

 

cd ke stažení zde

 

 


77 názorů


taky možná, i když neni nula první, mp už nefrčej. furt se to teď mění, jdi s dobou, álo.

Zuzulinka
27. 06. 2012
Dát tip
jůůů, gratuluji Aleši:)*****

Muamarek
27. 06. 2012
Dát tip
Gratuluju, Aleši :-))

tak už je ke stažení celé album...kdyby někdo chtěl. viz poslední řádek

Muamarek
25. 10. 2011
Dát tip
Dík

tady je něco k tomu minulému cd, některé písně v seznamu jsou klikací...

jo, kdyby někdo hledal tu Pištovu recenzi, tak ji hledat nemusí. Žádná totiž není (stav 11.8.2011)

přidal jsem do prologu odkaz na zpěvník... omlouvám se za nevyžádaná avi :o)

běžný doktorský pindy...:o)

No prosím, prosím. Co si myslíš, dejmetomu, o brukvi?

co já bych za to dal, kdyby někoho zajímal můj názor...

Seš jak žlutá zimnice! :)

no jo, kalamita, já vím :o)

Jince děkují :o)

Však jsem to taky ještě ani nevybalil. Kaju se, fakt. Jen se mi prostě nedaří vyšetřit nerušené čtyři hodiny... Čímž se toho ovšem nezříkám! Zkusím to dneska přes noc, ale jen kvůli Jincům!:)

Pišto, víkend je pryč a recenze nikde...

Drazí blbouni, mám vás rád!!!! :))))))

Zuzulinka
24. 11. 2010
Dát tip
jůůůůůůů...a přece se točíííí

Zbora
24. 11. 2010
Dát tip
Jsi mi nezvednul náladu, teda...

http://www.youtube.com/watch?v=lFOwPrpY-Vs turistický průvodce starým Mostem...

stálo na uhlí :o) ale na druhou stranu...kde uvidíš kostel na kolečkách, že? :o)

Zbora
24. 11. 2010
Dát tip
To město stálo na Mostě? No dobře dobře, nebudu se snažit být vtipný...

Pocházím z Mostu, tam strhli celé město...bylo to spíš děsivé než velkolepé.

Zbora
24. 11. 2010
Dát tip
U nás v ulici nedávno strhli starý činžovní dům. Byla to velkolepá podívaná! ;)

Zboro, dík za upřesňující poznámku. Vzhledem k tomu, že s Pištou žádnou hospodu domluvenou nemám, tak se možná dočkám příjemného překvapení ve formě strhující recenze...

Zbora
24. 11. 2010
Dát tip
Jen bych chtěl všechny důvěřivé lidičky upozornit, že se zde na Písmáku vyskytuje podvodník, který si nechá zasílat poštou různé věci jejichž splacení má být vždy uskutečněno příležitostně v hospodě. Pišta Hufnágl však žádné hospody nenavštěvuje, naopak poslední dobou přestal vycházet i z bytu, který má až po strop zaplněný různými CDčky a básnickými sbírkami.

omlouvám se za nevyžádané avizo, jen bych chtěl zdvořile upozornit, že případní zájemci již mohou závazně objednávat placky, mám je doma ve skříni. Podle posledních zpráv Pišta dodržel slovo a po neděli (doufejme) tu bude i nezávislá (doufejme) recenze...:o)

pro mě bude odměnou ta recenze :o) (i když možná i trestem...)

No tak jo. Prašule ti dám někdy v hospodě, příležitostně:)

to je tedy tajemný náznak :o) ustojím všechno, jen se neboj...

A ustojíš, když se v souvislosti s písní "klika" zmíním o jistém panu Schelingerovi? :)

Pišto, jestli to s tou recenzí myslíš vážně, pošli mi do zprávy adresu, zítra dostanu krabici cédéček...

Háber
10. 11. 2010
Dát tip
paráda * gratulujem *

Toscana
06. 11. 2010
Dát tip
Já ještě pořád váhám... Nejsem si jistá, že bych to poslouchala tak často, aby se mi vyplatilo do toho investovat. Asi spíš počkám na novou Poklici ;-))

A jéje. Má hamižnost mě zase jednou postavila před nelehký úkol. Sepsat pozitivní sžíravou kritiku, to bude takový recenzentský oříšek :)

podle posledních zpráv by cd mělo být k mání příští pátek, takže jestli někdo má fakt zájem a nechce jet kvůli tomu do Práglu na křest, nabízím zásilkovou službu. Cena 250 českých/kus. Pokud dostanu nějakou slevu, dám ji i zdejším zájemcům. Pošlete mi do zprávy adresu plus počet kusů. Aby se ušetřilo za poštovné, navrhuji platbu přes účet 4923201001/5500. Do zprávy pro příjemce napište písmácký nick nebo své jméno. Kdo bude trvat na dobírce, bude mu vyhověno :o) Pišto, protože ses přihlásil první, dostaneš placku gratis. Ale běda jak bude recenze negativní! :o)

další klikací číslo...9

Cuprum: zatím se to nekoupí, zjistím a dám vědět. Jsem připraven distribuovat omezené množství osobně,až přijde čas :o)

i trojka je už klikací...

Zbora
26. 10. 2010
Dát tip
tak ať se to v přehrávači dobře točí! :)

ochutnávka pro Marvina a případné další zájemce: číslo 5 je klikací...

Honza Roušar je klikací, tam jsou koncerty . Ale je to spíš pražská záležitost...já nejsem součástí souboru, jen občas pošlu nějaký textík. Pár věcí je na youtube, ale ve velmi syrové formě. Cd bude trochu jazzové, podle toho, co jsem měl možnost slyšet.

baaba
26. 10. 2010
Dát tip
áááhhááá ...nu uvidíme :)

baaba: obávám se, že červeně označené kousky nejsou instrumentálky, ale recitace pana klavíristy...:o)

cd? je snad třiadevadesátej? pohoď mp a uvidíme

baaba
26. 10. 2010
Dát tip
...instrumentálky vidím tři ...bude to třešnička je to PAN pianista :)

pro zvýšení nedočkavosti jsem přidal čerstvě odtajněný seznam písní...

Metta
26. 10. 2010
Dát tip
no já vím - sem to dlouho zkoušela, jenže pořád mi tam neštimovaly přízvuky a slabiky a když jo, znělo to jako karikatura .( prostě cette poignée d´une porte m´a fait tellement morte (tahle klika dveří mě upe odrovnala) btw. nežiju ve francouzské části Belgie:P

Květoň: intervijů bude dávat Mistr Jan, já si rád zahraji roli šedé eminence...

sakra? hmm...no, mohla tam být ta tvoje francouzská...

Metta
26. 10. 2010
Dát tip
a sakra*

Gratuluji, mistře. Má už někdo zamluvené exkluzivní intervjů? Jako, že bych se toho ujal, abych se taky trochu zviditelnil. CD nechci, já si ho půjčím od Pišty a pak si ho vypálím. Už mám na to připravený hezký měděný kotel s deflegmátorem a spirálovým chladičem.

A.H.
26. 10. 2010
Dát tip
Konečně se to narodilo. Blahopřeji.

Toscana
26. 10. 2010
Dát tip
Nám taky jednu, volali mravenečkové!!! :o))))

gratulačka)))

Jo a gratuluju!!

Termín akce je dobrý, lokalita odlehlá (pro mě) ale rozhodně bych se disku nebránil.

...čekám dobírku

baaba
25. 10. 2010
Dát tip
...jako spoluautor lístky nebudeš potřebovat. ...vhrň se na místo zařvi TO SU JÁ a bude fffšecko v poho :O)))

no, je to sobota... taky bych se rád zúčastnil. Jestli ještě seženu lístky :o)

baaba
25. 10. 2010
Dát tip
ne e ...určitě ne. Posílal jsem mu dva a ani jeden neprošel :o))) ...i já jsem zvědavej :) Když motyka spustí tak bych vyrazil na vejlet do zlatý matičky :)

taky tam máš nějaký song? :o) sám jsem dost zvědav...

baaba
25. 10. 2010
Dát tip
...rád si poslechnu navíc vím, že jde o výborný muzikanty :)

hned jak bude k dispozici, dám abonentům vědět :o)

snake_01
25. 10. 2010
Dát tip
Já si jednu lejzrovou placku rád i zaplatím - líbí se mi tvé vážnější texty, takže mysli na mě :o)

Zuzulinka
25. 10. 2010
Dát tip
že gratulujíííí

(ale jinak úvaha dobrá, vskutku! :) )

Pokud mi pošleš výlisek zdarma, zavazuji se, že sepíši sžíravou kritiku. Ale jestli si to budu muset koupit, to bude průser, to ti garantuju! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru