Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje

11. 11. 2010
8
29
2972


29 názorů

Bože... Vztazích! :)))))

Na zfilmování se chystá nejslavnější písmák, pan "jsemnaFAMU!!!" aneb Pozorovatel :) Bude to akční hororová komedie pro děti, s prvky psychosociálního dramatu o vstazích a ze současnosti, v retro stylu, to vše kombinováno s místy animovaným časosběrným dokumentem ve 3D.


Labud
14. 11. 2010
Dát tip
Už to natáčejí?

Beru si to k srdci. Příště ji rozšmelcuju na kaši.

Slimáček
11. 11. 2010
Dát tip
pejsci pěkný, mrtvola málo rozhoněná po chodníku, tentokrát bez tipu

Proč jen mě tvé výroky nepřekvapují, Bertíku? :)

,,,

médea
11. 11. 2010
Dát tip
...

Oldjerry
11. 11. 2010
Dát tip
Nevím proč mi to připomíná Gartha... Medvěde - některý lidi sou tak otravný, že aspoň dočasný blok to na chvilku řeší. Spíš je to hanba těch, kteří jsou blokováni - průměrný i nadprůměrný Písmák má korespondenci rád. Jenže jsou tu tací, kteří neutrousí dobré slovo... jen ponižují, deklasují, urážejí a i jinak prudí - někdy z vrozené zlomyslnosti, jindy z nevědomosti a chybných závěrů z nedbalých pozorování a jejich vyhodnocování bez potřebné zkušenosti.

Norsko 1
11. 11. 2010
Dát tip
ano

Má dcera je už od října dvouletá, obrázky jsou mé. To je snad poznat z těch jistou rukou načrtnutých linek.

Norsko 1
11. 11. 2010
Dát tip
jsi laskavý. obrázky jsou tvé nebo od tvé roční dcery?

Dobře. Zkusím to s tebou.

Chceš si klást podmínky? Ty, kterého zablokovat nejde? Medvědi ti nic slíbit nemohou a nebudou, korektní jednání je samozřejmost, brouku

Já to pochopil tak, že nebudeš moc mluvit, proto jsem psal "budiž". Chceš odblokovat? Přísaháš, že budeš hodný? (můžeš být kousavý, ironický, ale nikoli vlezlý, OK?)

pořád nic

Budiž tedy.

Blbé pindání je spíš tvoje profese, my medvědi jsme klidní, rozvážní a moc nemluvíme

Marcela.K.
11. 11. 2010
Dát tip
Proč ty prasata nejsou v chlívku?

Milý Nore, když odpřísáhneš, že už mi tu nikdy nebudeš hloupě pindat, rád tě opět odblokuji.

moorgaan
11. 11. 2010
Dát tip
Pišta coby kubista..Filla by mel radost .-))

Medvědi se ošívají, kdesi větří srny btw: je smutné, že i takový kolos jako je Hufnágl, cítí potřebu Norska blokovat. Vrchol ubohosti

LadyLoba
10. 11. 2010
Dát tip
ach ty fily :)

boží, prostšě boží!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru