Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od úsměvu a dál (trojobrazová)

19. 12. 2010
14
13
2518

 

úsměv je pokořený otazník
pochybnost utopená do hrátek
nepřenosných snů v čase

s legální licencí na štěstí
klopýtáš od chyb ke spasení
nebo se jen ptáš po smyslu?

a všichni v sloupořadí zklamání
kamenují neuchopená zrcadla
za naději s krvácejícím zátiším


13 názorů

Bíša
17. 05. 2011
Dát tip
T*

Děkuji. Jestli si dobře vzpomínám, tak skutečně tenhle text "přišel sám"...

Děkuji. Přiznávám, že s protestem/káravostí máš pravdu - možná to je "protestním věkem" - hlavně to je asi viditelnější, než jsem si myslel. "Obrazové" pojímám jako útok na čtenářovy asociace, které se mu nabízí viditelněji...občas to i funguje :-)

a2a2a
01. 01. 2011
Dát tip
Tady dám rád tip, ačkoliv zase ten protestní až káravý tón (nikoliv obsah) je na škodu, přece jen ti nelze upřít, že se ti zde daří provokovat spontánní čtenářovy asociace, první sloka je báječná, i obraz zrcadla s krvácejícím zátiším je bezvadný.

Print
24. 12. 2010
Dát tip
*!

Děkuji za zastavení :-) Alloho, samozřejmě nevadí a jsem rád, ale experimenty u mě najdeš i větší... Oniside, každý asi slyší rád pochvaly. :-) Není to první má "obrazová", tak snad se číst dají.

Onisid
21. 12. 2010
Dát tip
Tentokrát můžu dodat jen: působivé. Nemám žádnou připomínku, jen chválu. Dobře volená slova, krásně pospojovaná, představivost fičí na plné obrázky, jímavost bez patosu a tuctového sentimentu, niterní záležitost, která nevydírá, kritika, která neplive a nevyčítá...máš srdce a oči básníka, tímhle to dokazuješ - alespoň mně - daleko víc, než sebelepším experimentem.

experimentátore, zařadil jsem tvoje dílo do experimentu... snad ti to nebude vadit...

Honzyk
20. 12. 2010
Dát tip
...cetl jsem uz vcera, dneska uz si muzu v hlave poustet film, teda podle tvych slov...*

*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru