Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náhoda ?

15. 12. 1999
0
0
957
Autor
zámek

.. jedna z těch starších.
Výpověď o tom, co bylo ... je ... a bude.

... křik. Omlouvám se, přeci nechtěl jsem. Nerozumím tomu. Proč ? Vždyť mě to mrzí víc. Víc ? Já ? Nerozumím tomu. Ale proč ? Proč se mé sebevědomí rozlilo na nepravém místě ? Nemám kam utéct. Musím se dívat, jak slábne, jak ubývá ... ... pomalu mizí. Ztrácí se. Chci, chci ho zpět ! Neutíkej ! Kam jdeš ? Záblesk ! Nechám ho odejít. Nedohonil bych ho. Vrátí se. Vím, že se vrátí.. Nejistota. Jak dlouho ... Jak dlouho budu muset čekat ? Nemůžu stát ! Nemůžu čekat ! Jdu. Musím jít ! Nemůžu ho nechat o samotě. Nevydrželo by. Zmizelo, ale vrátí se. Jdu. Musím mu jít naproti, musím mu pomoci. Čeká, čeká na mě.
zámek
18. 01. 2000
Dát tip
Bibšo neděs se. Tohle je hodně dávno .... ale pravda je, že jsem to já ... je to ze mě.

Bibša
20. 12. 1999
Dát tip
Hej, zámek, kam se to řítíš???? Děsíš mě změnou své formy, svého stylu, tvoje spontánnost ... klid, sednout k čaji, zabořit se do ušáku, pustit si nějakou klidnou hudbu a relaxovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru