Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psací potřeba

25. 01. 2011
4
12
1872
Autor
FAE BOMB

 

 

Psací potřeba

 

Koupil jsem si tužku,

lží napíšu snůšku...

Ukojím své ambice,

zahvězdím v politice!

 

 

 

 


12 názorů

Diana
25. 01. 2011
Dát tip
A co dáš - za hlas náš? uvykli jsme v politice volit toho, kdo dá více :-)*

:o)))..ahaaa..tak jo.:.)))

o chlup lepší :o)

FAE BOMB
25. 01. 2011
Dát tip
vši: Teď už je to snad lepší... šep: Prózu ti čtu, ale málokdy tam někdo umře. Mrtvoly to dílo tak nějak voživujou... Když se ti podaří někoho humorně zabít, tak uvidíš, kolik budeš mít tipů!

Souhlas s Alešem. Rytmicky by se tam hodilo například: "dělat v poliklinice". Pravda, trošku by to básni ubralo na přímočarosti a osudové naléhavosti, ale zase by se rozšířily možnosti dalších spekulací.

Prosecký
25. 01. 2011
Dát tip
Poslední verš báseň rytmicky kazí. I jinak působí tedt poněkud zastarale. Kup si raději netbook.

..bombíku..neser..co bych pak měla psát..nooo???? ..ptám se.. ..a vůbec..mám pocit..že nečteš ani mou prozu!

FAE BOMB
25. 01. 2011
Dát tip
sepot: FAE BOMB, prezident literární velmoci. Čestná funkce neomezeného krutovládce na Písmáku. Jako první bych zakázal volné verše... To zní příliš hezky, než aby to připadalo v úvahu. AN: Vidim tu kadidáta na dalšího poradce... :-) Čekám návrh poštou...

nechceš ještě doladit ten rytmus? Pak by to mohla být pěkná říkanka...

:o)))..se ví..počítej s mou podporou a celým nasazením.:.))

FAE BOMB
25. 01. 2011
Dát tip
Zvolíš mě za prezidenta? Aniž bych chtěl cokoliv naznačit, zcela jistě budu potřebovat nějaké poradce... :-)

..tak šup do krámu a piš.:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru