Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

oasis

02. 02. 2011
6
10
1399
Autor
Alloha Hurro

http://www.youtube.com/watch?v=Ozp8rIdpDAU srdce buší- v hlavě zní... pro ty co čekají na tramvaj...

ve víru drobků

drobečků

míchám nápoj smyslům

silný odvar

 

dlaněmi se vzpírám svojí zemi

sníh mi taje

samou tíhou

srdce mne táhne stále níž

díra je hluboká

hluboká a temná

měsíc lije mlíko svojí záře

na temeno mojí lebky

vzpírám se dnu hrobky

a drobky se sypou

v jeden šum 

křídel andělům


10 názorů

lampička
15. 02. 2011
Dát tip
pustila, ale jde mi to špatně :D .... :)))

Nepustil...

víš o čem je totiž :D pustil jsi si k tomu ten odkaz?

Moc Hezké Opravdu se mi to líbí...Díky...

S hudbou je to skoro jako jiné dílo, nějak jsem to s ní nevnímala jako slova básničky, ale jako text písně, protože to k tomu přesně sedí. Celkově je to opravdu pěkný zážitek:)

Saimaa
04. 02. 2011
Dát tip
Aha, teď už ano a už rozumím. :)

Tahle píseň od Oasis patří mezi mé oblíbené. Oblíbil jsem si jí díky tributní instrumentálce od The String quartet. Jinak báseň je samozřejmě zajímavá, jen ty drobečky mi tam nějak nesedí. Ale spousta dalších ztvarňujících motivu je opravdu brilantně vložená.

trochu strašidelné...... ale má to rytmus a jakýsi řád( i když vlastní)

a pustila jsi si k tomu ten odkaz?

Saimaa
02. 02. 2011
Dát tip
Nepochopila jsem sice, co je ten silný odvar smyslům, ale jinak se mi líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru