Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

13. SUPERKOULE - dílo č. 8

16. 02. 2011
2
11
1269

"Chcete - li ošukat milenku, tak se snažte, ať vás nepředběhne vaše manželka!" (ponaučení neznámého autora)

 

 

Jsme jako jako Mimi a Oscar
a naše láska by se po jejím
zhmotnění nevešla na tuto planetu
sebraná z povrchu hořkého měsíce
série orgasmů:--výstřelů z ručnice

"Sledovals veškerou krásu světa 
ztělesněnou v jediném ženském tvaru."

8gramů = 8 milimetrů
olovo máčené ginem a tonikem
z krátkých přelomů 
předlouhá zimnice

"Budoucnost mi připadala slibná
a jasná, plná lákavých obrazů!

Procházím kocovinou
řekla bych:---všech barev paleta
konečně každý vztah
--?má svého Coyota.

děkuji, pane Polanski

11 názorů

tady koník.. tady koník :o) aby bylo jasno keráže to soutěž :o)

Pak jsem si říkala, že by se možná na dobu trvání koule měly zabanovat kritiky, protože na ovlivnitelného čtenáře má kritika - pozitivní i negativní - vliv, a možná to není dobře. na takto ovlivnitelného čtenáře má vliv aj 0 nebo jakýkoli jiný číslo v počtu tipů - a ty kritiky - to je to co lidi na soutěžích baví nejvíc :o)

raja
17. 02. 2011
Dát tip
heh, nemůžu se sem pod domečkem dostat..:-) Marvine, 8mg chininu, se rovná 8mm olova, tak. To nezměníš. I když, jak blbě se trefíš...tak je účinější ten chinin. díky martinez za slova útěchy. Mě se hořkej měsíc líbil, no..:-) a to nemám ráda Granta! Díky všem za návštěvu.

já teda jen zírám - podle mne je todle jedno z nej v tomhle kole - dybych mohla, tipla bych.. mně se to líbí moc :o)

..sakryš..tak ta se povedla!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru