Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza na Jindřišské věži / z Prahy do Sýrie stopem

17. 02. 2011
3
18
1836
Autor
Petula

Autorská próza na Jindřišské věži — 21/2 2011

V pondělí 21.2.2011 od 19 hodin

zveme na pravidelné autorské čtení povídek z Totem.cz, Písmak.cz, Literra.org a dalších  serverů  i od „nezaserverovaných“ autorů v podkroví pražské Jindřišské věže.

Kdo budete mít povídku v rozsahu 1-2 stran strojopisu, nezapomeňte ji doma!

 

HUDEBNÍ DOPROVOD PÍSNIČKÁŘ S AKORDEONEM Vítek Eliáš

http://bandzone.cz/vitekelias

 

Vítek Eliáš

 

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání o cestě stopem z Prahy do Sýrie
s cestovatelem Lukášem Krynským.

Stopem do Sýrie

(Jindřišská věž, Jindřišská ulice, Praha 1)


18 názorů

Milly
22. 02. 2011
Dát tip
Lydie: Příště už nebude zima.. .-) Fajn, že fajn. :o)

Milly
22. 02. 2011
Dát tip
Lydie: nj, to se stalo prvně, co pamatuju, že jsme mrzli.. :-/, tak jsem si řekla, že to radši nezmíním, aby si někdo nemyslel, že je to tam tak pokaždý.. :-)) (já si Tě nějak ani nestihla všimnout. :-o :-)) No, a jak Ti přišla atmosféra- tak na první podívání? .-) (soudim, že to takzlý nebylo, kdyžs tam- v těch podmínkách- vydržela celou hodinu.. ;-)) To jsem ráda a souhlas- je krásná.....-) (akorát v červenci a srpnu je přestávka- věžní prázdniny) Jinak fakt myslim, že nemusíš čekat až do léta... (kvůli teplotě) Příště už to bude určitě dobrý. :-)

Milly
22. 02. 2011
Dát tip
Lydie: Kryštof, neznámo proč, nedorazill :-/ (vy taky ne. .-)) Tak doufám v některé příště.. .o)

Milly
20. 02. 2011
Dát tip
Eee, jak to bylo- "kdo nechce, hledá důvody"? :-D

Milly
19. 02. 2011
Dát tip
Tangens: když Tě to těší.. :-D

Milly
19. 02. 2011
Dát tip
Teda Tangensi..... (takovýho negativismu...) Máš nějaký divný oči... :-))

papouch
18. 02. 2011
Dát tip
Sýrie? ..............já raději řízek .-)

Milly
18. 02. 2011
Dát tip
PozVánky

Milly
18. 02. 2011
Dát tip
Petulo, mohli byste se s Martinem dohodnout, kdo sem bude dávat ty poznámky.... .-)) http://pismak.cz/index.php?data=read&id=378598 A tenhle kluk s harmonikou je snad všude..! :-o :-D Ach, to prolínání...!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru