zatra vtipný, dobrý, jeď!
Jo tak s tím nic nenaděláš.
Byl to opravdu tchoř a ne třeba kuna skalní? Ta smrdí jen o poznání míň.
život není spravedlivej, ale pobavila´s mě *
brack, Ty jsi učiněnej smolař! strhni záclony, stejně už nejsou moderní. a jestli nemáš ráda rýži, tak jabka s Číny už nejez, papír používej jen v rukavicích a na tchoře se vyser, ať ví, jaké to je. s tím ostatním nic neuděláš, s tím se jen smiř. :-)
...můžeš,jsem rád oblíbenej v kolektivu ;)
můžeš...ty můžeš mysli, co si zamaneš...navíc si teď díky tobě já můžu připadat důležitě :-) ...byl jsem totiž AVIZOVÁN :-))
ů=DDDDDDD
muzu hromadne avizovat meho velkeho smajlika vsem svym oblibencum?
...tvoje představivost nezná mezí***ovšem pokud to není realistická pravda
U nás chodí srát akorát kocour do manželových bot. Moje lodičky ignoruje. Ale jak se u nás zuje chlap, tak TO tam má. Alan říkal, že ještě jednou (když pospíchal, vrazil tam nohu),a stáhne ho z kůže. Tak mu je včas meju Savem a kocourovi domlouvam.
to je dobre ruzenko to je dobre ů=DDDDDD
se ráda směješ že?
já taki
Pavlíku oni tadi píšou takoví divní básnički
;-DDDDDD pavlika s ruzenkou zeru....
Co to je za hloupou básničku? Ani se nerýmuje!
chceš abi Pavlík tí sestřenici nabouchal?
zapal sestřenici byt :-) ...ne vážně, tohle se mi líbilo nejvíc:
Sežrala jsem jabko i s nálepkou GROWN IN CHINA
Se šikmookou šťopkou
Místo jaderníku rýže
Fujtajxl...
...moc pěkný
první čtyři strofy beru, ale ta pátá s okolím je nepřijatelně poplatnická primitivnímu -> pudovému vkusu
Sis uřízla prostředníček? :-)
...do všech lodiček DO VŠECH! :D
šepotko rozpracovala jsem to, co naše babky dávno znaly! Říkalo se tomu udělat z nouze ctnost! :-P
..žárovko..ty jsi ale fikaná..))))
Houby! Nechej tam díry tak, aby byly nápadné, popovídej sousedce, jak strašně to frčí, povídej o tom nadšeně v obchodě a všude, že je to jako poválečný styl, buď důležitá jak h... a až budou všichni zfanatizovaní, že Ty jsi in a oni ne, tak udělej večírek, kde to budeš prezentovat s výhodou, že další propálení zanikne! A máš vystaráno o pověst světačky a všichni budou mít propálené záclony! :-))
alebo ich vymenit za zaluzie...
ted budu muset ty zaclony propalit na vice mistech, aby to vypadalo jako vzorek!!!!!
;-(
Budeš ji muset jinak napálit! Třeba slivovičku vypálit a jí nedat!!! Ať pozná nespravedlnost, sviňa jedna!
svět ti nadělil, aby ses uměla o jeho nespravedlnost s námi podělit... a to je spravedlivé... :) *
jo děsně nespravedlivej, mě do lodiček serou občas kočky, takže jsem na tom každopádně líp v tomhle směru :-)
treba ist na navstevu k sesternici a prepalit zaclonu aj jej:)
:o)))))))
..ta sestřenice by fakt zasloužila..)))))