Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duchovno

16. 07. 2011
13
16
5191
Autor
Danny
Právě jsem se vracel ze semináře "Jak přimět vaše Nižší Já a Střední Já spolupracovat s vaším Vyšším Já", který se konal na druhém konci republiky. Když jsem procházel chodbičkou vlaku, který mě měl zavézt domů, narazil jsem na kupé, ve kterém byla pouze jediná slečna. Má intuice mi okamžitě sdělila, že právě do tohoto kupé bych se měl posadit. Posadil jsem se naproti ní. Po nějaké době mlčenlivé jízdy (poslouchal jsem MP3 s nahranými meditacemi Absolutního Relativního Souladu) slečna vytáhla ze své kabelky nějakou knížku. K mému příjemnému překvapení to byla klasika "Kterak optimalizovat počet vláken svojí DNA" od známé americké autorky (nebo alespoň známé v těch duchovních kruzích, ve kterých se pohybuji). Takže slečna bude patrně spřízněná duše! Vypnul jsem svůj přehrávač hudby a rozhodl se, že ji oslovím. "Promiňte, ale dobře znám knížku, kterou čtete. Je úžasná, že?" začal jsem. "Ano, nádherná," usmála se, "právě jedu ze zasvěcení Hyper Reiki a to mi krásně rezonuje s tím, co píšou..." "Hyper Reiki zasvěceno nemám. Ale mám zasvěcení Mega Reiki, které by v sobě mělo Hyper Reiki zahrnovat, alespoň tak mi to řekl..." navázal jsem. "Mega Reiki?" zpozorněla "Právě na tom zasvěcení, ze kterého jedu, mi říkali, že na Mega Reiki si mám dát pozor: prý je napojené na nularozměrné mimozemšťany z minus prvního rozměru, kteří to posouvají do negativity." "To je dobře, že mi to říkáte," roztál jsem, "asi není náhoda, že jsme se potkali." "Náhoda to rozhodně není," souhlasila, "nic není náhoda. Si pamatuju, že jsem před čtvrt rokem byla na odblokování archetypu Bohatství (seminář stál jenom nějaké dva tisíce korun) a již za měsíc a půl potom mi plynárny vrátily přeplatek ve výši dvě stě korun. Začíná se to rozjíždět." "Na tom odblokování jsem byl taky," chytnul jsem se tématu, "již za tři týdny potom jsem našel na zemi pětikorunu. Jasné znamení." "Povídala Andělská Xena na přednášce minulý měsíc, že se někdy musíme pořádně pročistit, abychom znamení viděli," vzpomněla si slečna. "Andělská Xena?" oponoval jsem, "nevím, jednou jsem narazil na internetu na blog, ve kterém se tvrdilo, že Andělská Xena byla dva roky ve vězení kvůli podvodům a zpronevěře. A že její knihy jsou..." "Víte, to je v dualitě," skočila mi do řeči, "všichni ještě přece jenom stále trochu žijeme v dualitě - zatímco když Andělská Xena přednáší nebo píše svoje knihy, je napojená na Nejčistší Zdroj ve stavu Bezpodmínečné Jednoty, takže nezáleží na tom, co v té dualitě dělala." To dávalo smysl. Musel jsem nějak zamluvit svůj renonc ohledně banálního vězení kvůli podvodům a tak mi intuice napověděla, co říct: "Myslím... že se známe z minulého života, slečno. V Atlantidě." Vždycky tu ještě byla Atlantida. Tedy vlastně... teď už není, ale víte, co tím myslím. "Myslím, že ano. Bylo to v chrámu..." začala slečna - ale nedokončila, protože náhle vlak zpomalil a ozvalo se kvílení brzd. "Budu muset vystupovat," vyhrkla, "nashledanou - a odčistěte si to Mega Reiki." "Nashledanou..." rozloučil jsem se. O pět minut později jsem znovu zapnul MP3 přehrávač. Uvědomil jsem si, že jsem se zapomněl zeptat, odkud slečna je, jak se jmenuje a jaký by byl na ní kontakt - ale alespoň jsem byl rád za nádherně podnětný duchovní rozhovor.

16 názorů

Aru
21. 08. 2020
Dát tip

matně si vzpomínám, že to jednu dobu strašně frčelo, všichni nabízeli nějaké kurzy reiki, no ale jelikož jsem od přírody lenoch tak mi to přišlo moc pracné


Eternitas
22. 06. 2020
Dát tip

Uběhla už spousta vody od tohoto rozhovoru. Věřím, že ses o pořádný kus v duchovním vývoji posunul a některým věcem už rozumíš mnohem lépe. Moje víra...


agáta5
18. 04. 2019
Dát tip

mega reiki je fajn... onehdá mi z těla vyháněl špatný čakry nějakej Jirka a věru vyhnal :)))  iluze ... odčistit se ... to je milé slůvko :)))

tohle mě baví :)


Jo! Skvělé, jenom je škoda, že ve finále nedošlo k blízkému setkání třetího druhu. ((-:


Diana
08. 08. 2011
Dát tip
Super! Ohromně pobavilo!***

K3
01. 08. 2011
Dát tip
Východní kultura mě vždycky zajímala. Po 89. se mi to ale hrozně rychle znechutilo. Spousta lidí je na tom naprosto závíslých.

Danny
31. 07. 2011
Dát tip
StvN: jasně, můžeš

StvN
31. 07. 2011
Dát tip
Povedené. Mohu vložit do PM?

Janina6
29. 07. 2011
Dát tip
Bezva :-)

Winter
17. 07. 2011
Dát tip
Teda, ještě jsem se probral chytrým čtivem a objevil tenhle krásný odstavec páně Michala Hausera: "Co z toho plyne pro dnešní situaci? Jestliže neexistuje žádný hluboký, esoterní řád přírody (ale jen naše historicky podmíněné projekce řádu do přírody), pak se vše obrací: nemůžeme se opřít o nějaký základ, s nímž začneme harmonizovat a tak se zbavíme svých problémů. Je tu jen jediné východisko – přijmout svou svobodu jako nutnost. Spinoza říkal, že svoboda je poznaná nutnost, ale ono je to naopak: nutnost je poznaná svoboda – jsme nuceni ke svobodě. Nejde tedy o obnovování ztraceného řádu, nýbrž o obtížné poznání, že nás nezachrání žádný Bůh. Záchrana může přijít jen od nás v podobě disharmonických činů."

Winter
17. 07. 2011
Dát tip
Tohle není sranda. Nedávno jsem potkal takovou tu strašně nezávislou "tvůrčí osobu" hrozně moc nad věcí s milionem zahraničních stáží v milionech nadnárodních korporací a po celou dobu mi do hlavy valila podobné srance. Škoda, že v tomhle textu ty řeči působí příliš naivně, spíš komicky. Většinou to lidi hlásaj stylem: "jakože já jsem normální člověk, ale možná na tom něco je, že se naše osobní karma ovlivňuje náš život, že nacházíme své karmické otisky v očích druhých, člověk si nikdy nemůže být ničím jistý". Ve většině případů je v pozadí konflikt vnitřní nespokojenosti se stavem věcí s ideologickým "vědomím", že žijeme v nejlepším možném světě. Subjekt se utíká transcendenci s vysokým a nezkaženým ležícím mimo zakoušený svět. Zbavuje se tak povinnosti reálně konat: ušpinit se. Žižek to - myslím - nazývá autistickým útěkem k Reálnu.

Danny
17. 07. 2011
Dát tip
Tangens_Omega36: díky za připomínky. - to o té Atlantidě je opravdu -takový trochu ironický- vypravěčův vstup - co se týče toho "slečna začala" - je tím míněno "začala, ale nedokončila": chtěla se rozpovídat o Atlantidě a ještě nevěděla, že vlak už vjíždí do stanice. to opakování slov je samozřejmě špatně, takže jsem odstaveček trochu přeformuloval co se týče našeho hrdiny, tak to opravdu vidím na nějaké Giga Reiki. nebo případně dojde k názoru, že problémem jsou ti nularozměrní mimozemšťané z minus prvního rozměru a bude hledat někoho, kdo by je napojil na Bezpodmínečnou Jednotu - tím vlastně zachrání celou cizí civilizaci a může se cítit jako guru

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru