Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePod dekou
27. 09. 2011
46
56
3653
Autor
Garay
Šeptali jsme si pod dekou
Ty jsi byl strašně hubenej
a já se styděla za svý tělo
A o deset let pozdějí
jakási paralela
smyčka
a klička
Šeptáme si pod dekou
a všechno je stejný
Jen ty jsi ženatý -
Já mám dvě děti -
- se mnou
- s tebou
jsou s námi pod dekou
a vůbec nešeptají.
56 názorů
sestricka.slunicko1
30. 09. 2011soutěž KOULE
30. 09. 2011soutěž KOULE
30. 09. 2011
Ale já nesoutěžím .... jen se loučím... Napsala jsem, že už ani nikdy nevyhraju... bo se ani nezúčastním... logické ... Teď nechápu.
soutěž KOULE
30. 09. 2011
Sebastianka ... dnes jsi mne krásně četla v rádiu ... chovala jsem Daníka... a byla neskutečně hrdá ... smí se to?
blbounku... asi zapomenu :). Ale občas určitě nahlídnu.
Háber... hlavně se nezapomeň vytisknout.
Říkám: ještě jsem tady, a už se mi stýská :)
Kdo mě teď bude krásně (ne)znát?
Už nevyhraju žádnou soutěž... už se s nikým tady nepohádám ani neudobřím... a už nedostanu výběr :D :D
Asi jde na mě sentiment... tak to jdu pryč...
Chraňte své životy, lásky a naděje.
A to jsem si myslel že bych deku předělal do soutěže superkoule, to už asi do hodiny a půl souhlas nedostanu
ja už tiež asi zmiznem z pismaka, lebo z dvoch notbukov a dvoch rôznych inetrnetových prehliadačov sa už na pismak neviem prihlasiť, vôbec tomu nerozumiem*
blboun nejapný
30. 09. 2011
Děkuji všem... Děkuji i těm, které jsem objevila až teď... respektive oni mne. A chtěla jsem vám napsat, že na nějaký čas "mizím" z Písmáku.
Tak se mějte fajn. A buďte na sebe hodní :D. Ahoj.
brackenridge
29. 09. 2011
Děkuju jejdovildo :) já taky, ale pšt. :) Navíc z komentu výše: nevidím ale VYDÍM .... JEJDA JEJDA... :)
jejdavilda
29. 09. 2011
Jo. Tos nikdy nezažila? Zalézt s k mamce a taťkovi pod deku... Nu což, ja taky ne, ale vyděla jsem to v reklamě :(
brackenridge
28. 09. 2011
Díky za avízo, ale už tě mám v oblíbených (rozuměj sledovaných), takže jsem to již četl. Zvát si mě znamená zvát si rejpala, doufám, že si seš toho vědoma.
Je to milé, jen to zakončení rozmělňuje dojem z pointy "se mnou, s tebou". Souboj dvou pint většinou nedopadne dobře pro celek básně. v tomto případě druhá pointa vypadá jako trochu vykonstruovaný přílepek. Šeptáme si pod dekou a všechno je stejný - upovídané. Jinak ale fajn. Začátek hezká exprese, místo s kličkama je hravě uvolňující, pointa se mnou s tebou taky fajn, i když jí to trochu trvá.
Gymnazistka
28. 09. 2011
Ani nevíte, jak moc pro mě znamená, že jste se nejen zastavili, ale že se Vám to i líbilo.
Děkuji.
Opravdu ze srdce.
Mám velkou radost.
Já bych chtěl zůstat děsně hubenej a už padesát let se mi to nedaří, ani pod dekou a děti už mají své deky a šeptají si s někým jiným. Zůstala mi jen babča a jí zas dědek (ještě hůř (:-D )
blboun nejapný
27. 09. 2011
:) jenom to dlouhe i u pozdeji mi vadi... ale co ja muzu kritizovat, kdyz ja taky nemam diakritiku, ze ? :-)