Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ne O vodě, ne O trávě, ne O lese, ale O smrti

01. 10. 2011
5
13
1813

Škoda je olova

do lidskýho těla.

Škoda hezký  holky,

kterou nikdo neviděl.

Škoda je svíčky,

která neshořela,

škoda je člověka, 

který nezemřel.


13 názorů

tohle jsi trefil naramne! T*

Miroslawek
05. 10. 2011
Dát tip
A zeptáš se na to své proč i Cinnamon Girl nebo třeba Richarda Hroba? Vybírám namátkou, co mne podstatného i méně podstatného napadá: 1.) O vodě o trávě o lese o smrti se kterou smířit nejde se o lásce o zradě o světě a o všech lidech co kdy žili na téhle planetě (Jaromír Nohavica, Kometa) Aluze daná názvem je mocnější vlastního textu. To není správné užití, nýbrž cizopasnictví. 2.) Čím je tento vázaný verš vlastně vázán? Povříslem? 3.) přestože jsi se odhodlal užít pouhé dva rýmy, dvojice neviděl / nezemřel je mírně řečeno nezdařilá - mohl bych třeba i v rozsahu dvou normostran rozebrat proč, ale to sis zatím nezasloužil ;) 4.) Kde je prostor pro nějakou fantazii? Mám-li citovat klasika: "Poezie nepřichází tajemství vysvětlit, poesie přichází na tajemství upozornit." A ty ses nedostal ani k vysvětlování, prostě konstatuješ něco, co nám předkládáš za fakt.

Když už tak, dozvím se aspoň proč, abych se mohl zlepšit?

Miroslawek
04. 10. 2011
Dát tip
Ať tady máš plné spektrum - podle mne je to úplně špatné.

srozumeni
02. 10. 2011
Dát tip
I já. Ale líbí...*

Podle mě to není uplně špatné. Docela mne to zaujalo a musel jsem popřemýšlet.

veslo
02. 10. 2011
Dát tip
Vijtěch Egon: jasně... to fakt ne :D

Tak ale nemuzeme smutnit nad vsim, zeano...

veslo
01. 10. 2011
Dát tip
škoda hezký holky, kterou viděli všichni.....

spočívá to v tom, že smrt je součást života, ale takovouhle kritiku jako první jsem nečekal... ale zvyk jsem si, často jsem nechápán..

Nérea
01. 10. 2011
Dát tip
nepochopeno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru