Můj bratranec byl tehdy už i dědečkem...a dědečci, jak víme, už můžou...
Bratranci by umírat neměli. Navrhuju to zakázat.
Pěknej text. Tip a.
Tohle byl můj bratranec a volala mi to moje sestra - rodná, dyž jsem jela z práce domů.
...moc dobrá,pochval*****
Nemluví
jen mě doprovází očima
když trhám světlo zářivek
a povlékám do čisté kapny propocenou noc*
Jo, to je hodně dobrý.
Jako když vyprávíš příběh.
Plyne pomalu (přestože tam slov není moc)
Je pravdivě, smutný.
A vyvolává živé obrazy.
T*
Tak to si na ně budu muset udělat čas, v tom svém chaosu :-)
Jani, já je ale píšu pořád...dokonce si myslím, že některé z nich jsou i povedenější než tato...no, některé zase ne, to se stává :-)
Dík za návštěvu.
Takovou jsem od tebe nečetla už dlouho... a teď mi málem unikla! Nějak slepnu. Ještě žes dostala ty výběry :-)Je tam spousta výborných metafor a celé je to... prostě k uvěření.
Danielane, já rozumím a mohu Tě jen ujistit,že slovo "sestři" bych určitě použila, kdyby byl ten příběh jinak...používám ho ve svých textech dost často, pokud jsou o mé profesi.
Vážím si takových komentářů, kde je mi jasné, že čtenář o textu přemýšlel. Dík.
Ještě jednu děkuji za zastavení. Potěšílo mě to.
S tím souhlasím a často to i u svých textů dělám, buď po radě čtenářů, a nebo když se k nim vracím a vidím je s odstupem času.
Tady jsem jen jsem chtěla vysvětlit proč "sestřičko" místo "sestři"...
já jsem se zase vůbec nevyjadřovala k navrhované úpravě, nýbrž k dovysvětlovaní, o kterém si obecně myslím, že bývá zbytečné, jak již zmínila marci, každý v tom textu vidí svého Láďu :-)
Já vím, že není a bylo mi jasné, že řada čtenářů nerozklíčuje celý text přesně podle reality. Vlastně je to jedno, protže pro čtenáře je Láďa stejný neznámý, jako ostatní pacienti z mého textu...
Vysvětlovala jsem to spíš kvůli sobě, abych zdůvodnila výběr slov v textu.
není třeba dovysvětlovat, já v tom cítím opravdovost a osobní prožitek, proto jsem výběrovala, protože je to uvěřitelné - to myslím, propůjčuje poezii nejen pro milovníky poezie lepší čtivost, ale i pochopitelnost prožitku
Chápu, ale moje rodná sestra mi sestři neříká ...to je totiž ta realita života...když jsem jela z práce domů, volala mi, že nám zemřel bratranec...
Ten kontrast náhlé smrti poměrně mladého člověka se mi tam už dát nepodařilo. Zdálo by se mi to už moc upovídané. Tak snad alespoň takto - i když nerada vysvětluji své texty.
Děkuji za V...jsem překvapená...mile.
to je moc hezké, civilní, citlivě napsané
"Po snídani otáčím bolest na bok
aby se neproležela"...
..smrt chodí stále kolem, jen někdy přichází zbytečně brzy...a žádná slova ji nezastaví
**
citlivo a pôsobivo napísané *
Láďovi z Moravy už žádné utpení nehrozí - to je líc téže mince!*
Dík za zastavení.
Jedno důležité slovo jsem zapomněla.
Morava je moje dětství, rodina...tam jsou mé kořeny.
aj ja márne hľadám slová...******
Moc dobře napsané
T
a smrt je mrcha loupeživá
tak to chodí. Dobře napsané.