Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

i stáří s mírou

14. 02. 2012
1
10
1647
Autor
Josephina

 

budu se snažit umřít dřív

než ze mě bude žlučovitá stařena

která všem život otravuje

i svým životem

 

 

 


10 názorů

Knihovník
27. 03. 2012
Dát tip
" bilanční sebevražda - podle některých názorů jediná „pravá“ sebevražda, k níž člověk dospěje na základě zvážení pro a proti své existence a jejích podmínek"

avox
16. 02. 2012
Dát tip
vidíš, teď jsi to řekla - pracovat na sobě, ne "snažit se umřít" :-))

Josephina
16. 02. 2012
Dát tip
vždyt jsem neřekla, že "všichni", ale moudrého starého člověka jsem nepotkala už dlouho, to už spíš pár mladých skromných mudrců :-), mnozí navenek moudří jsou ale doma mezi svými často nesnesitelní, člověk na sobě musí pracovat celý život, až do smrti :-)

avox
15. 02. 2012
Dát tip
všichni se nevztekají, díváš se špatně, pokud znáš jen ty "žlučovité". Ale i kdyby, proč si neříct "budu se snažit být jiná" a každý rok si to připomínat :-))

Josephina
15. 02. 2012
Dát tip
díky, jen, že se setkávám stále častěji se starými lidmi, kteří nezestárli do moudrosti, ale do přehnané kritičnosti vůči všemu a všem. Všichni chtějí být věčně mladí, a když ztrácejí síly, tak se vztekaj, nenaučili se stárnout a být moudrými rádci, jsou to jen navztekaní nepřiznaní starci, je to smutné!

klekni kdy chceš

neumírej dřív, naopak, zkus vydržet déle opravdu žít.

Kokrouč
14. 02. 2012
Dát tip
to by musely ženský umírat v 25ti

Ostrich
14. 02. 2012
Dát tip
Jenže ten, kdo bude vcházet do stáří, bude někdo jiný, než ty teď :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru