Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seve chvílích kdy se plyšový kozoroh mění ve vlkodava
Autor
Marcela.K.
Vracím jí úsměv
a otázku prostrkuji zábranou
aby nespadla
na zem
Jsou to ty chvíle
kdy se jizvy mění v rány
a ani čas je nedovede skrýt
v šedivých vlasech
Jaké je
pohladit ježka
ve chvíli
kdy se plyšový kozoroh změnil ve vlkodava?
Bylo to dobré?
Ptám se
Ano - koníčkovi chutnalo a mával tou…
Hřívou?
Nabízím správný výraz
za úsměv
Dejte jí ho zítra s sebou
ať opatrně našlapuje plyšovými kopýtky
i po přikrývce v léčebně dlouhodobě nemocných…
25 názorů
Marcela.K.
24. 04. 2020.
Marcela.K.
23. 01. 2019Vracím jí úsměv (3.p)Chtěla jsem, aby bylo jasné, komu ho vracím... Usmívala se často. Stáří karikuje povahu, říká se. Nevím jaká byla před tím, po operaci z ní bylo zase bezelstné děcko...asi tak.Pracovala jsem na neurologii.
postrehla som síce pár drobných chybičiek, ale výsledok to nijako viac neovplyvnilo. Veľmi rada som to prečítala., text sa mi páčil, pekné obrazy, vkusná poloha a takisto práca so slovom.
/ možno, neodpustím si, kozmetická chybička-..vracím ji--- vracím úsmev, nakoľko v dalšom slede sa dozvedáme /ona / nespadla na zem...
Marcela.K.
23. 01. 2019...
Tak! Lidskost patří k zdravotnímu úboru. Vím, je to někdy těžké. Ale ten nevyšší "šéf," ať je to kdokoliv a kdekoliv, to jednou ohodnotí. Ti přízemní snad jen po korunkách. Báseň mě zaujala.
Marcela.K.
11. 08. 2018Marcela.K.
24. 09. 2015:-) jo. máš tam i takový odkaz ...
Marcela.K.
24. 09. 2015.