Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

INSPIROVÁNO BLBOUNEM

22. 04. 2012
16
19
2103
Autor
srozumeni

Jen taková momentka nedokonale napsaná.

Sedím v křesle a ptám se: ,,Tak na co se dnes budeme dívat? Zase tam nic nedávají. Snad jen ty tvoje dokumenty."

,,Tak uka´program, já se podívám." - praví manžel a začne študovat televizní program, v kterém si opravdu nelze nic vybrat.

Chvilku přemýšlím, koukám na něj, jak marně listuje a sama mu navrhnu :

,,Hele, tak včera jsme koukali na film, co jsem chtěla já, tak teď holt vydržím nějaký dokument." - a přitom už vím, že na dokument koukat nebudu, ale půjdu něco dělat na počítač.

Kdybych to ale řekla nahlas, začal by manžel usilovně, leč marně, hledat něco, na čem bychom se shodli. Ale stejně by to nebylo ono. Ani pro jednoho z nás. A když jde jen o televizi, tak nejde o nic.

To je jen jeden z mnoha kompromisů, kterými si umíme zjednodušovat život.  Zažili jsme spolu už ledacos. A možná právě díky takovýmhle drobnostem spolu budeme, i přes všechno zlé i dobré, za chvíli pětadvacet let.


19 názorů

srozumeni
29. 12. 2012
Dát tip
Jo, díky, to je pravda. Ale blbouna je škoda, teď si mi ho připoměla...

Sarrah
29. 12. 2012
Dát tip
Těch 25 let........to je nádhera***

srozumeni
22. 04. 2012
Dát tip
gabi, Alegno, i tady vám děkuji.

Alegna
22. 04. 2012
Dát tip
T*

gabi
22. 04. 2012
Dát tip
*

srozumeni
22. 04. 2012
Dát tip
Děkuji vám všem, že jste zastavili, přihodili tip, eventuelně pár hezkých slov a nebo svých vzpomínek. A blbounkovi děkuji, že mě naučil posílat avízo.

avox
22. 04. 2012
Dát tip
život se skládá ze spousty maličkostí, které by bez kompromisů narostly do obludné velikosti... */

léčitelka
22. 04. 2012
Dát tip
Moc hezké, lidské, obyčejné, každodenní. Mne to dojímá. Pro mne haiku. Vysvětlovala jsem jednomu mladému muži, že oni, lovci, mají tu televizi jako náhražku za zasloužené koukání do ohně po lovu mamutů. Že tu televizi i to přepínání programů musí mít. Oči mu zazářili neuvěřitelně, zavolal tu "svoji" - stojící opodál - a mne poprosil, abych to zopakovala. Divila jsem se, že tuto teorii o paměti buňky a plazího mozku neznají.

Znám jednoho televizního serfaře a to je lepší si jít číst.:-)*

Čudla
22. 04. 2012
Dát tip
Znám *

Petr.II
22. 04. 2012
Dát tip
*

...říkal jsem si,že budeš hledat "cojako" :)))

srozumeni
22. 04. 2012
Dát tip
Blbounku, tak teď jsem četla chvíli ten text a hledala, kde mi co chybí. A až po chvíli mi došlo, že myslíš alkohol. To mám ale dlouhé vedení. Ten my moc nepijeme, doma ho snad ani nemáme. Díky.

...avis zvládla

...chybí ti tam alko:)

srozumeni
22. 04. 2012
Dát tip
.

srozumeni
22. 04. 2012
Dát tip
Hani, díky, věrná čitatelko.

8hanka
22. 04. 2012
Dát tip
taketo zo zivota mam velmi rada, aj po rokoch spoluzitia hladat cestu, ktora bude vyhovovat obom, fakt obdivujem:)* *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru