Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Herberk, krmivo pro vaše čtečky

Výběr: Jinovata
28. 10. 2012
2
4
2061
Autor
Rivka

Celý život ľúbim Dášenku Milisiponti a literatúru. A kvôli literatúre som sa s Dášenkou neoženil a neskĺzol ani s ňou, ani so žiadnou druhou do mimomanželského styku. Spomínam. Dášenka ma raz pozvala k sebe a začala ma oblapkávať na celom tele pričom sa sama vyzliekala, moju ruku si položila na svoju hruď, ba aj inde. Ale ja som ušiel. Rodili by sa detičky a kde by bola literatúra! A ja som sa narodil pre slávu.

 

Michail A. Pismennyj

Ctěné dámy, ctění páni, ctěné pozornosti se doporučuje zbrusu nový poetický občasník Herberk. Crème de la crème, obsluha vlídná, ceny žádné! Uzpůsobeno pro vaše počítače a čtečky (pdf, ePub, mobi und so weiter).

 

Komu by se chtělo nejenom číst, ale taktéž psát, po stažení (fikané promo!) naleznete adresy, kam můžete poslat své geniální verše.

 

Konec hlášení. Vše ostatní naleznete na www.herberk.eu

 

www.herberk.eu

 

 


4 názory

Pája
29. 10. 2012
Dát tip

velmi pěkné*


Rivka
28. 10. 2012
Dát tip

aleš-novák: Díky za odkaz, přiznávám, že jsem byla líná to předělávat.

 

Ad próza - nevím, já jenom procházím. Kdo se chce něco dozvědět, nechť se zeptá povolaných:)


StvN
28. 10. 2012
Dát tip

Konecne nekdo drzi krok s dobou. Super. 

Prozu je tez mozno posilat?



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru