Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dej sem zubi, hajzle!

30. 10. 2012
5
2
1645

Tož jedna svinski strašidelná halouvínová, kurva!

Tož kurva, lidi zlati! Já vám mam za sebó veliké dobrodrušstvi tajuplné! Eště teť sa celá svinsky chvěji, jak to bolo celé záhadné! Tož ale povim vám to heski od začátku, kurva. Bol večer, seděla su se starým a sinátorem u stolu, darmožrůt spíval, bo nám vihořilo rádyjo, tak abi bolo veselo, starí pospával, bo bil ožratý, a já si heski hřebelcovala chlupi na stehnách. Tchyňa, ta bola zavřetá ve skřini, abi od ni bol klit, pokut vás to zajimá. Skrátka svinski krásná podzmini idylka dušičková, znate to. Tož a jak tam tak heski sme spolu, tož najednó zabůchání na dveře a Veruna a Milu, kurva, já ti mám svinský nápat, ale pošli ty svoje hajzle do piči, to možu řict enem tobě! Tož su starého a darmožrůta poslala do garáže a jak tam boli, tož si jim podložila zvenči kliku tlustó haluzí a pak sme šli s Veru hodit šprechec. Milu, zabékala Veruna, přectafi si, že nedávniko scipnul jeden známí olašski baron, kurva, přežral sa ovaru a prdla mu pumpa, kurva. Minulí tyden mněl pořeb a kurva, dybys to viděla, co mu šecko dali do truhle! Flaše alkeholové, cetki zlaté, mobila, šecko svinsky drahé. A co je hlavni, v hubě mu nechali klofáki zlaté, viš, mněl smrat ze zlata obje dje řady, horni aji tu druhů. A já zahromovala Kurva Veru, to tam přecik nemožeme nechať enem tak pod drnem, kurva! Uděláme záchranů vipravu a šecki ty vjeci odtamtud vememe a najdeme pro ně viužiti! A jak su to řikla, tak sme sa rovó obje dne začali richtovať, abi nás nědo nepředběhl. Oblekla su si černů nindžofsků teplákofku, nazula holiny, na kešen dala beranicu, bo byla zima, za gumu u gati strčila nožisko od stola, flašu rumajzlu, kladifko, majzlik a zahradnicků lopatku a fertig! Veruně su za poplatek padesát korun pučila kramlu a Veruna to dál jinak neřešila, mněla sa sobě kabát šlapajzňáckí, kozački, prostě bola tak, jak sa vrátila z fachi. Virazili sme do sómraku a prcali ke krchovu, kurva. Veruna cestó vipravovala, jak zaučovala sinátory od teho olašského baróna, že mněl každý krásně dlůhého kokota a chlupu na tři paruki, kurva, ale já na to srala, moc su ju neposlůchala, mněla su v hlavě ty zlaté zubi cigánské! Na řbitově anik noha, tož sme se hnetkaj pustili do prace. Našli hrob čerství, odházali kytički, vjence, kahánki a začali hrabať. Lopatka aji kramla sa ukázali biť uplně na guvno, tož sme na to šli po staromorafsku rukami a nohami. Klekli sme si na zem, pazórami hrabali jako dje feny, hlinu házali za sebe a nožiskami ji odstrkovali jako to dělaji mořske želvi dyž viseró vajička a potřají je skovať richlo, vite, já to viděla v jednom takovém televiznim kodumentu, kurva. Tož vrtáme vrtáme a už sme dole a truhla! Tož sme odendali viko a chuj tam bol v kvádru, už lechce nafůknutý, ale nesmrděl vic jak chuj od šantusa, tož dobré. Začali sme ho šacovať. Kurva lidi! Tam bolo veteše jak sviňa! Rolexki zlaté, paraple, ajpot, karton kamelek a takik ty flaše slíbené, becherofki, různé tlamolepi a jako gut, no ne? S Verunó sme šli přirozeně nejdřif po těch flašách. Každý sme jednu vzala, urazila hrdlisko a glgali sme jak dje duhi a bolo nám heski. Jak sme sa posilnili, začali sme konfiskovať majetek. Veruna vitahla igelitku a dávala do ni všechny ty heské vjeci. Já su vitahla majzlik a kladifko, lopátkó odevřila baronovi mordu zatuhlů a začala zůbki zlaté odsekávať. Tož ale jak sme tam robili v tej diře, kurva, tož sme si nevšimli, že začalo chcať. A jak scalo, tož okraje teho lochu, jak sme v něm boli, sa svinski omokřili, hlina sa zblátovatěla a dyž už sme to šecko mněli hotové a sceli vilezt, tož sme zistili, že to nedne. A kurva! Hrabali sme sa ven, ale bo sme těšké, tak to nešlo. Zkusili sme aji z mrtvole udělat žebřik, ale bolo to na prt. Tož a jak sa tam tedyk v tem lochu vrtime, tož najednó prásk! Sjetlo veliké a nad nami hrobař Vašek s baterkó a Kurva Milu, Veru, vi tu normoš vilupujete hrop! To si ze mně děláte rytě, ne? Du zavolat švestki! A Veru, bo je to robka pohotová, zabékala Vašiku, neblbni, dyť sa zname, kurva, ne? Nevolej švestki! A Vašek, co za to? A Veru mi ti ho s Milu přebafneme, sceš? A Vašek Kurva tak jo! A došel do márnice pro žebřik, dal ho přes tu našu diru vikopanů, lehnul si na něj, vitáhl z gati kokota a pustil ho dolu mezi příčkami, jakože abichom mu ho vikůřili eště než nás vitáhne, abi mněl jistotu, že pak necůvneme. Ale holki! Takového malého kokota su eště neviděla! Patnácť, maksimálně dvaceť čisel. Skrátka enem takoví lepči poštěváček. S Verunó sme sa na sebe podivali a bolo jasno. Zvedli sme tam v  tej tmě barona nafůklého, odevřili mu mordu, dali dovnitř polostopořeného kokota a začali dělat cigánem nahoru dolu, abi krásně kuřil místo nás. A Vašek békal slasti To je nádhera holki, takoví dýptrout su eště nemněl nidy! Bodejť bi ne, kurva, dyž cigán neměl v mordě po tem mém zákroku anik jeden klofák! Mosil kuřit stejně tak dobře jako stará bezubá bordelmamá Patočková! Za chvilu Vašek zaburácal, pustil mličko a bolo to. Otřeli sme mrtvole dršku, dali ji spátki do truhle a vilezli po žebřiku, co nám tam Vašek pustil, heski nahoru. Pak sme společnými silami celů tu paseku heski zaházali, vjence vrátili, kahánki, šecko a Vašek řikl, že tedyk bengám nic nepovi, že to zvostane mezi námi, dyž sme tak dobré kuřički a aji tu šmelinu sme si mohli nechať, tož gut! Tak to vidite, lidi dobří, dyž sa človjek neboji a neščiti, tak može mit uplně fšecko, kurva! U nás doma sme pak lup poctivo rozdělili podle zásluch a krásně sa nám spalo. Enem druhí den mi došlo, že sinátor a starý sů eště pořát zavřeté v garáži, tož su je došla vipustit, šecko bolo gut, enem sa tam oba posrali a poscali, ale to sa neni čemu divit. Sů to holt slabé povahi. Ty bi olůpiť mrtvolu nedovedli, kurva!


2 názory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru