Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Idioti

03. 11. 2012
13
9
1374
Autor
Narvah
Dva idioti seděli na zahrádce. Slunko jim čmadilo do půllitrů, začínalo jaro. "Ty vole, řeknu ti, dnes je den." "To mi povídej, vole." "Dnes sem šel takhle po chodníku a najednou jsem zjistil, že jdu po silnici." "Hodně hustý vole. Cos udělal?" "Pokoušel jsem se vrátit na chodník. Měl sem strach, aby mě nesrazilo auto." "Podařilo se?" "Jasně vole." "Seš dobrej vole." Oba si pořádně přihli piva. "Co ty vole? Jakous měl šichtu?" "Do voběda dobrý. Pak přišla Alena. Víš, ta s těma velkejma - " "No jasně! A?" "Opřela se o smeták a koukala na mě, jak hážu koks do kotle." "Co vole chtěla?" "Nevím. Říkala, že tam mám strašný vedro. Ptala se, jestli z toho nejsu zpocenej." "Cos řek?" "Řekl sem, že ne." "Seš idiot." "Proč vole?" "Nevím vole. Třeba chtěla, abys zpocenej byl. To maj prej ženský rády. Když se chlap pořádně potí." "Šak ze mě vole lilo jak blázen. Koukala na mě a pak si rozepla dva knoflíky na halence." "Ty vole! Cos udělal?" "Řek sem, ať si to zapne. Aby se nenachladila. Sám sem si vzal z věšáku kabát a hodil ho na sebe." "Seš idiot." "Proč vole?" "Měls ho hodit na ni. Takhle si o tobě bude myslet, že seš idiot." "Myslíš?" "No jo. Idiot." Když přišel číšník, řekli si o další piva a dva rumy. Slunce se jim teď opíralo do tváří. Seděli naproti sobě a na nic už nemysleli.

9 názorů

smyčka
10. 11. 2014
Dát tip
To je dobré čtivo.

Josefk
25. 04. 2013
Dát tip

:) někomu to nedá moc práce, nemyslet... :)

bezva počtení!


StvN
07. 12. 2012
Dát tip

Legrační, ten závěr s kabátem.


chci_uverit
21. 11. 2012
Dát tip

*


stanislav
03. 11. 2012
Dát tip

hezké. téměř jak ze života. postavy sou tak věrohodný! :)


Plopez
03. 11. 2012
Dát tip

:) ,

ale mám radši značku unisex.


Pat a Mat :D :)


srozumeni
03. 11. 2012
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru