Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyšla naše společná písmácká sbírka!

Původní událost se z nějakého důvodu přestala zobrazovat, tak zakládám ještě jednou.

Prý by za to teoreticky mohl odkaz na obrázek obálky, takže ho odstraňuji. Kdo budete mít zájem, můžu vám ho poslat poštou!

Vážení přátelé, konečně je to tady! Naše společná snaha byla odměněna! Sbírka postmoderní písmácké poezie konečně spatřila slunce světa!

Situace se nakonec vyvinula tak, že vydavatelem je Argo. Kniha má 150 stran a je plná našich děl. Obálku navrhl jeden můj kamarád a je, jak sami vidíte, značně kontroverzní, což je ovšem potřeba z hlediska prodejnosti! Křest se uskuteční dne 21.11.2012 v pražském klubu Čtyčka, křít bude, jak jsem slíbil Jarek Nohavica. Všichni jste přirozeně zváni!

Na kosmasu by se měla knížka objevit v průběhu zítřka, cena činí 180,-

 

Pro Aleše Nováka, jednoho z přispěvovatelů sbírky:

kniha se jmenuje

Postmoderní Úserky

 

Podrobnější informace ještě doplním!

 

ISBN: 778-82-7363-132-9

EAN: 1788473631529

 

Připomínky prosím řešte na tomto e-mailu: basnik_radovan@centrum.cz


75 názorů

vilém
12. 11. 2012
Dát tip
jééé..to je legrace 8¨-))

gratuluji!!!!

:-)

T


Čudla
09. 11. 2012
Dát tip

Souhlasím s Oranem a tobě Básníku chci jen říct, že jsi hodně mladý a tudíž nevíš, co to byl reálný socialismus. Buď tomu rád. Ale jeden klad ta doba pro současnost měla. Ukázalo se, kdo je kdo. A J.Nohavica prostě neobstál. Nemám právo soudit, ale názor mít můžu, ne?


já tu zbírku rozhodně chci, jak bilo slíbeno a doufám, že se tam heski vijímám:D



oran
08. 11. 2012
Dát tip

ja rikal, ze jsi r-a-d-o-v-a-n, ne hagrid :-p. ales ma nasilne projevy..


sám jsi Hurvínek, jen si to nechceš přiznat. Bacha ať ti někdo nepodřízne nitě.


Orane, já naštěstí nejsem Hungrid :)

Aleši: Má hloupost mě předchází to všichni víme. Ale lepší je být hloupý mladý intelektuál se sbírkou vydanou v Argu, než zapšklý nepřejícný udavačský starý mládenec obklopený svými neprodávajícími se samizdaty :) Nebo snad ne?

A klidně znovu udělej ublíženého Hurvínka a zavolej adminy, aby se mohli podivovat nad tvou nízkostí :)


oran
08. 11. 2012
Dát tip

alesi, to nevis, ze urazeni je problem urazeneho? tady radovan by jiste napsal: co si to dovolujes, to si o sobe myslis hodne, kdyz si na sebe vztahujes veci, to si myslis, ze jsi tak dulezity? :-)


jestli tě urazilo to "poučovat můžeš", tak se omlouvám. Nečekal jsem, že jsi na svou hloupost tak pyšný.


No, řekl bych, že jediný, kdo tady někoho urážel, jsi byl ty :)

Dovolím si citaci:

"poučovat můžeš, ale sráčem zůstaneš. Měl bys to včas smazat, než se dostaneš do soudního sporu s vydavatelem. Možná i se dvěma."


 takže bránit se urážkám a lžím je ve vašich očích špatné? To spíš vypovídá něco o vás samých...


aleš, teda, mal som o tebe vyššiu mienku... čo si sa zľakol, že by niekto z písmáka mohol vydať zbierku a neboli by to tie tradičné sračky?


Aleš v mých očích (a vlastně nejen v mých) hrozně klesl!

Nejdřív závist

pak vyhrožování

donášení

nakonec fňukání

Aleši, nebyl ty jsi náhodou ve straně? Nic ve zlém, jen se ptám, abychom v tom měli jasno :)


oran
08. 11. 2012
Dát tip

spis proto, ze jsi tomu chvili veril.


protože tohle dílo pod rouškou vtipnosti zneužívá obchodní značky vydavatelství Argo a Dokořán, například.


oran
08. 11. 2012
Dát tip

ten ales se neumi ani zasmat. hrozne.


Admin A
08. 11. 2012
Dát tip

Aleši, proč jsem dostal avízo?


Básníku v pruhovaném triku a v brýlích s kostěnou obroučkou, už mi avi neposílej, jdu spát, držím ti palce, ať ti energie vydrží na spoustu nových pozitivních aktivit))


Když na to kliknu, zobrazí to jenom tvůj spam vymyšlených numer. Co s tím máme podle tebe dělat?


Názory čtenářů (Skrýt smazané


Jej, Aleši, ty jsi přešel k invektivám! :D Jsi asi hodně rozčilený, viď? To ovšem neprospívá tvému cévnímu systému. Pomůžu to dalším receptem mé drahé prabáby. Vlož si pod jazyk říční valoun a tři minuty opakuj Leze žába do bezu, já tam za ní polezu.

A co se soudního sporu týká - bič plís! :D


poučovat můžeš, ale sráčem zůstaneš. Měl bys to včas smazat, než se dostaneš do soudního sporu s vydavatelem. Možná i se dvěma.

 

a klidně to zas smaž, existuje tu takové tlačítko, které ukáže i to co je smazané.


Aleši, to je hrozné, co lidská závist dovede. Zpochybňovat práci druhých dovede každý. Raději se raduj společně s námi - autory povedené nové knihy, která určitě vyhraje mnoho literárních soutěží. Nesmíš být tak zapšklý vůči světu, ono se ti také začne jednou dařit, uvidíš, jen uprav svůj poněkud křečovitý vyprávěcí styl. Ale nerad bych tě tu poučoval před námi mladými, to bys určitě nechtěl, viď?


jsi pěkný sralbotka. Ta čísla jsou z původního textu tvé upoutávky, přepsat je umí každý trotl. kdybys chtěl poslat celý původní text, tak stačí říct.


Kde jsi ty čísla vzal? To je něco vycucanýho z prstu, ne?


Vázaná s přebalem, 110 x 185 mm, 168 stran, 198 Kč, ISBN 978-80-7363-152-9, EAN 9788073631529, řada Mimo edice, vydání 1, poprvé vyšlo 16.05.2007, 3. dotisk 22.01.2008.

 

 

to je přeci ISBN vaší sbírky, ne? jaký spam?


Aleši, nespamuj mi tady s tou blbostí, ať ti to pořád nemusí admini mazat :)


Aleši, tebe štve, že tobě zatím vyšly jenom jakési dva pofidérní e-booky, zatímco nám v argu super sborník, viď? Ale neboj, já tě někde někomu doporučím, jo? Aby nebyla malá křivdička :)



avi Dero


*



My se tu ale všichni bavíme. Možná máš Aspegrův syndrom, takže ti vtipné věci nepřipadají vtipné. Naštěstí se to dá léčit. Zkus si tělo potírat směsí medu a koňských koblížků. Je to recept mojí prabáby a funguje naprosto spolehlivě!


což se o tobě říct nedá.


Vždyť tě neotravuju. Ty se otravuješ o mě :)

Jsi na mém díle, tedy na mém písečku, pokud se ti něco nelíbí, můžeš odtud odejít, což by ovšem byla škoda, je s tebou legrace! 


být tebou, neotravuju mě :o)


Být tebou, tak pana nakladatele neotravuji, dnes byl pěkně nevrlý, když jsem po něm chtěl zálohu za rukopis.


poslal jsem dotaz do vydavatelství, jestli o tom počinu vůbec vědí :o)


aby nezabil teba, aleš :-P


Pokud uvedeš i čas té slavné události, vezmu si na to dovolenou. :-)


se ani nedivím, že se obrázek nezobrazuje, v každém případě stojí za to, gratuluju autorům***


papouch
07. 11. 2012
Dát tip

...a já myslel, že Bosch vynaleznul éretrycký zapalovací svíčky do motoru... von aji maloval??? To čučim teda.


ty lžeš, takže i kradeš. můžeš i zabít.



kdo krade, může i zabít.


A viděla jsi obálku? Název s ní kooperuje.


Mabi
07. 11. 2012
Dát tip

Jestli to není vtip, což doufám, že není, tak ten název je jako tradičně hrozný. Já s tím u svých knih bojuji taky, předpokládám, že Argo si to rozhodlo samo (mám s tím zkušenost u svých nakladatelů).

Uvažovala jsem, že si postmoderní poezii koupím, leč tedy název mě na nějakou dobu rozhodil, tak uvidíme.-)


kdo lže, ten krade.


oran
07. 11. 2012
Dát tip

par zubu bych mel.. :-)


Tady máte tu obálku, přátelé!

http://img521.imageshack.us/img521/8775/postmoderniuserky.jpg


když už to umíš napsat do komentu, tak to určitě dokážeš připsat i do díla, ne?


Ach, já zapomněl!

Sbírka se jmenuje Postmoderní úserky


oran
07. 11. 2012
Dát tip

jmenuje se to Mirci na Písmáku..


tak aspoň název bys uvést mohl, ne?


oran
07. 11. 2012
Dát tip

na aktivniho agenta s krycim jmenem mirek ani nahodou, jo kdybys tam slinil ty, mozna bych nakouk :-p


ja mám záujem o obálku... poštovú adresu ti pošlem v správe :-P


Ať už práskal nebo ne, je to věc minulosti a tudíž je to úplně jedno :-)


oran
07. 11. 2012
Dát tip

ten zasrany estebak jo? :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru