Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z balíčka hriechov.

07. 11. 2012
0
0
680
Autor
Magica41

Z balíčka hriechov.

Neverná?

I.

Na krku svietia vizitky vášnivých bozkov, nohy samá modrina. Telo akoby celé dochrámané. Som však spokojná.  Richard sa nezdá.  Prišiel ma zničiť a podarilo sa mu. „Viem, že mi neodoláš!“ A neodolala. Tento krát nie. Už dávno som to mala urobiť, vernosť sa mi doteraz nevyplatila!

Odkladám prikrývku z postele, ešte stále  fascinovaná Rišovým mladým, rozpáleným telom. Takým nádherne dokonalým. Nie ako Vasil. Ten starý a ochabnutý mamut s neskutočne vysokou hladinou vlastného ja. Pre ktorého celý svet je iba o ňom. Vo svojej  poloplešatej hlave trpí utkvelou predstavou, že mu patrím.

 Voľný vzťah predsa neznamená, že muž je voľný a žena je jeho majetok, s ktorým bude manipulovať, ako to vyhovuje jemu! Ako to vyhovuje Vasilovi. 

Nieviem sa dočkať, kedy sa zababuším do deky a dospím tú šialenú noc s nespútaným Rišom. Usínam s úsmevom na perách.

II.

„Muca, vstávaj! Som hladný!“

Snívam?  Otváram viečka. Pri posteli sa kníše Vasil. Určite som zabudla zamknúť vchodové dvere, taká som bola dolámaná. Čo tu Vasil chce? Veď má byť na chate. Ešteže sa nevrátil včera a nenašiel ma tu v Rišovom náručí!

Vyťahujem sa  z postele. Nezaujíma ma, ako sa Vasil rozplýva, že ma nemohol nechať opustenú. Odkráčam pokojne do kuchyne, naberám päť knedlí, dve naberačky segedínu. Nech sa nažere!

„Fííha, ten Segedín je lepší ako ty v posteli.“ Vybľaboce Vasil, akože vtip, popri utieraní si kapusty z brady.

Vytrácam sa do kúpeľne. Otáčam hlavu na bok. Zo zrkadla sa na mňa usmieva fialový fľak na krku, po vášnivom Rišovom uhryznutí. Vytláčam pol tuby krycieho krému a zatieram tú stopu divočiny. Neviem, či sa Vasila práve teraz bojím. Aj keď jej zvyčajne naháňa strach už svojou prítomnosťou. Čo urobí, až si  všimne stopy rozkoše od iného milenca?

Muži si myslia, že sú tí šikovnejší a prefíkanejší. Určite?

Rýchlo prebehnem do spálne. Zo šuplíka vyťahujem červené podväzky. Sú ešte zabalené v šuchotavom papieri. Nikdy nič také som doteraz na sebe nemala. Darček od kohosi, čo chcel ulahodiť mojej záľube k veciam zmyselným. Naťahujem pančuchy. Ponáhľam sa.  Neviem ich pripnúť k podväzkom, úchytka sa vyšmykuje z jemného nylonu.

Počujem, ako Vasil púšťa sprchu. Stíham. Mám to!

Obzerám sa v zrkadle. Modriny na stehnách sú zamaskované. Spokojne sa nadýchnem. Ešte sťahujem šnurovačku na krajkovom korzete, aby zakryla dohryzené prsia. Spod tenučkej látky presvitajú modrinky. Potrebujem tmu! Vyskočím na posteľ, schmatnem luster, vykrútim žiarovku a schovám do šatníka.

„Mucinka, čo máš na sebe? To je parádička.“ Vasil sa ide zblázniť od radosti, čo som si to pre neho pripravila.

Pre neho? Alebo kvôli nemu?

„Ako si vedela, že toto zbožňujem. Si nádherná“ až chrochtá od vzrušenia.                                                          

 „Túžila som urobiť ti radosť.“

„Chcem ťa vidieť! Celú!“ Vasil vyskočí z postele a šťuká vypínačom.

 „Práve si vybil  žiarovku. Ja novú nemám!“ vyšteknem na neho. Dosť drzo na to, aby som ho odradila od ďalších pokusov o svetlo.

Vasil  odhŕňa záves. Svit mesiaca a pouličných svetiel dopadá na posteľ pod oknom priamo na mňa. ,To sa spikol proti mne ten debilný mesiac, keď sa práve dnes vykotúľal v splne?! ,

Zostávam strnulá, ležím bez pohnutia. ,Všimne si, nevšimne si?,  Vasil ma privalí svojim mohutným telom. Nezdieľam jeho eufóriu,  výbuch extázy. V duchu skrúšene odriekam: ,...ktorý si na nebesiach.. ,šepkám akési skomolené magické slovíčka: „...len nech si to nevšimnee...,  Funguje to!

Vasilove nevládne telo, padá vedľa na posteľ. Rýchlo zatiahnuť záves! „Mucinka, si taká sladká. Najúžasnejšia milenka, akú som kedy mal. A to som ich nemal málo.“ breptá ešte z polospánku.

 

Aspoň jeho zrada tak nebolí!

Veď keby nebolo mužov, od koho by sme sa naučili správať ako oni? Chcela som sa správať vo vzťahoch ako Vasil?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru