Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 5
Autor
soutěž KOULE
<0 dB|>
jí Zemi
18 názorů
reka: svůj předchozí komentář jsem omylem smazal!
To dx, oni to v tomhle případě často tak píšou, taky mě to mate. Ale je to tak.
Jinak fí s hvězdičkou je funkce sdružená k normalizované vlnové funkci. (toto konkrétně je výpočet distribuce hybností)
Ale to je jedno, tady jde o název: je to vlnová funkce. Funkce vln: 0 dB tichá. Tichá funkce vln jí Zem - tak to vidí mimozemšťan, to naše rčení - tichá voda (funkcí vln) břehy mele.
Z tohohle jsem pěkně zmaten. dx bych očekával až po obou funkcích, a někde bych očekával vysvětlení toho, co znamená ta hvězdička.
soutěž KOULE
30. 04. 2013proto jsem napsala co jsem napsala..
aleš-novák
30. 04. 2013tipy bych celkově neřešil, jen tyhle dva, co se objevily minutu po zaregistrování nicků.
soutěž KOULE
30. 04. 2013lidé jsou různé a když mají potřebu něco kazit, způsob si najdou - je hloupý, že tomu nejde nějak zabránit - a ne, autor díla v tom nejede..
tipy jsou v tomhle kole úplně k ničemu - budu muset asi vymyslet jiný systém
aleš-novák
30. 04. 2013tak já nevím...Fufuf a Herionda se zaregistrovali jen proto, aby sem mohli dát tip? Nelegální to asi není, ale trochu trapné...
tak to já jsem ubohá pozemšťanka,, a jsem z toho úplně v p.... ,, :DDD
ale dobrý,, :D
Říkám si, být ten ubohý pozemšťan, tak jsem z toho úplně v prde...., ale to my Galaktíci z planety RZQ 17 rozhodně nejsme.
aleš-novák
26. 04. 2013jo, tomuhle rozumí i Marťan.