Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CO SI CVRLIKAJÍ V PTAČÍ ŘÍŠI.

07. 05. 2013
12
47
1937
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení. Pokud se bude líbit, doplním další části.

Ranní předsevzetí SLAVÍKA:
"Dnes to vezmu jedním vrzem."

KUKAČKA, k podezírajícímu manželovi:
"Kdo ti to, prosím tě, nakukal."

KOS, svému kamarádovi:
"Já ti včera hodil pořádnou kosu."

VÝR, manželce:
"Takovou ti jednu houknu, že budeš koukat jako vejr."

KÁNĚ káněti:
"Mám moc rád ty žabomyší války."

VRABEC, kárající svoje dva syny:
"Co se zase perete, vy dva kohouti!"

STRAKA, poučuje svoje děti:
"A pamatujte si , lidé jsou ještě větší zloději."

STŘÍZLÍK, na posezení střízlíků:
"Včera jsem přepral jednoho drzého kolibříka."

Mezi STRNADY:
"Jsem bezdomovec, z hnízda mě vystrnadili vrabci."

VOLAVKA se chválí  u vody:
"Mám nový job, dělám volavku."


47 názorů

úžasné ... kúsok komentárov si nechám na nedeľu***


Benetka
02. 10. 2021
Dát tip

Pobavilo!!!

(Včetně komentářů!) :D


TO JE HROZNÝ))))))))))))))))))))))


MILANO555
10. 05. 2013
Dát tip

Tak to mě nakoplo,Toscano. Začínám nakopávat o 106....


Toscana
10. 05. 2013
Dát tip

MILANO - rádo se stalo, byla to docela zábava. To víš, nás "dobráky" někdy stačí jen vhodným způsobem nakopnout... :-))


Toscana
10. 05. 2013
Dát tip

Kočkodan: Chacháááá, že čára... seš děsná vobluda!! :-))))))))))))


Kočkodan
09. 05. 2013
Dát tip
Tosco, kdyz se najde vhodná "cára", bude celé "cimcarára". Prehnané nadeje do tebe jiz nevkládám, spíse sem svou labutí písen: Povzdech Fénixe: Ach jo, nez bys rekl popel, uz abych zase vstával. Povzdech Noha: Taky me pojistovna mohla tu protézu zaplatit úplne.

Toscana
09. 05. 2013
Dát tip

Kočkodane, nevkládej do mě přehnané naděje - mohla bych těžce zklamat... :-)))


MILANO555
09. 05. 2013
Dát tip

No na to můžu jen : "Ty vóóóle!" Tady  toho je a už se můžu zase smíchy válet...ddíky moc.


Kočkodan
09. 05. 2013
Dát tip
Toscano, já si dokonce jiz pomalu zacínám myslet, ze más docela smysl pro humor.

Toscana
09. 05. 2013
Dát tip

Ještě mě napadlo:

Blboun nejapný - No jo furt, každý holt nemůže být členem Mensy!

Tučňák - Se vám na ty diety můžu leda tak vybodnout!

Vrána - Kdo se má s těma holkama furt tahat?

Zvonek zahradní ženě - Stěhovat se do Lorety mě ani nenapadne!

Kukačka - Doufám, že mě nikdo neviděl, ještě by na mě poslali sociálku!

Andulky na pavlači: Holky, slyšely jste to, že se ta Šafářovic zapletla s houserem?

Chůvičky: Všichni se množí a my abychom to pak opatrovaly...

Kanár: Nééééééé!!!! Přísahám, že nejsem citrón!!!

Krůta manželovi: To bys ani nebyl ty, kdybys celej den jen pořád na něco nehudroval...

Kohout - Když si nezaš...ám, aspoň se proběhnu.

Slepice - Ještě třikrát oběhnu dvorek, nebo si o mně bude myslet, že jsem laciný zboží...


Toscana
09. 05. 2013
Dát tip

Chlapi, a ne že budete po večerech doma předstírat tu vrabčí hru "Čím, čím, čím???" :-)))


Toscana
09. 05. 2013
Dát tip

Kočkodan: Rákosník, Dudek a Chocholouš mě rozsekali na krupici :-)))))))


Kočkodan
08. 05. 2013
Dát tip
Milane, my se jen snazíme, aby bylo co nejvíc vibrátoru (z bránic).

Vtipné a zábavné, to se najde málokdy pohromadě*


Kočkodan
08. 05. 2013
Dát tip
Toscano, u tebe se nasli take pekné perly/perlicky. Tady je uz víc ptactva nez u Hitchcocka, ja po tomhle kole asi (pomalu) koncím. Sýkora parukárka: Já jsem si na tu plesku proste nemohl zvyknout. Kamenácek: Ted vám povím neco o sobe, to se nasmejete. Rákosník: Mami, bukac mi zase nadával Vietnamce. Spacková budí samce: Já uz se na ten tvuj zatracenej masochismus nemohla koukat. Samice k sýckovi: Jdi uz s tím svým vecným pesimismem do háje! Datel: To psaní vsema deseti je ale docela makacka. Dudek: A nezaberu a nezaberu... Hrdlicka: Zlatícko, musíme to cukrování omezit, doktor mi nasel nábeh na cukrovku. Husa pri hádce k husákovi: Ze jsem si te, já, já, vubec brala. Samice zvonka pri intimní chvilce: Ty uz zase nefungujes?! Chocholous: Nééé, prosím vás ke strejdovi nééé, já jsem úplne normální!!!

MILANO555
08. 05. 2013
Dát tip

No tady se to rozjelo, chci říci, rozletělo do celého světa. No to je paráda. Z druhého a třetího pokračování mi zůstalo jen chatrné torzo, ale nelituji, je to mnohem lepší reakce, jak jsem očekával. A žene mě pěkně dál- nejsem přelétavý...díky všem


Diana
08. 05. 2013
Dát tip
Špaček - řekl jsem jim to od plic! Žluva - vykotlaný dub je moje místečko! Sup - slyšeli jste tu ránu? Letíme! Dík za avi:-))) Nojo, známé firmy! A hned tu máme ptačí orgie!

Toscana
08. 05. 2013
Dát tip

avi Diana


Toscana
08. 05. 2013
Dát tip

Kulík - Nestačím kulit voči!!!

Lžičák - Vidličku a nůž mi ani nenuťte, jsem pro klasiku - bagr je bagr!

Morčák - Běžte se bodnout se všemi hlodavci!

Pěvuška - Příště vyhraju Superstar.

Poštolka - No, dopisy jo, ale na balíky se vám můžu vyprdnout!

Potápka -  Ach bože, zase jsem někam zašantročila šnorchl!

Sojka - Tofu si žerte sami!

Sluka - Zase mě okradl někdo z rodiny Tellů...

Stehlík - Každý správný krejčí ví, že stehování je grunt!

Sýkora modřinka - Nojo, ten můj starej je prostě někdy pruďas!

Sýkora parukářka - Měla jsem milého parukáře, on se mně utopil v pivovaře...

Sýkora uhelníček - Nebude vám vadit, paninko, když bude o jednu putnu míň?

Sýkořice vousatá - Zase jsem si zapomněla koupit žiletky...

Šoupálek - Ale no tak!!!..... Myslete chvíli taky na něco jiného.


Toscana
08. 05. 2013
Dát tip

Kočkodan - Vopičáku, to jsou zase rány do hlavy.... :-)))))))))) Chachááááá

aleš - je to prostě silnější než my...


na ptákoviny vás užije  :o)


Kočkodan
08. 05. 2013
Dát tip
A ted to rozjela jeste i Toscaana, to uz nikdo nezastaví... Straka po nekolikáté návsteve hnízda nejakými nenechavci: Me uz je ted vsechno ukradený... Orel: Proc se ke mne vsechny panny otácejí zády?! Lednácek k samici: Mne se zdá, ze se ke mne v poslední dobe chovás nejak chladne. Zavrený moták: Tak kdy uz me, sacra, nekdo vynese! Holoubátko pred usnutím: Maminko, vypravuj mi jeste o pradedeckovi Emilovi. Plamenák pri sexu: Au, drahousku, dávej víc pozor, zase jsi mi spálil kus zadku!

Toscana
08. 05. 2013
Dát tip

Ježiš, to je nářez!!! :-)))))) A Kočkodan ti úspěšně sekundoval... To by bylo na tip pro oba. Připomínka pouze jedna: Slavík si nevrzne, vrzne si na Hromnice skřivan. :-)) *t

A tady můj skromný příspěvek k tématu (moudivláčka nechám raději pánům, napadaly mě děsný věci...) :-)))

Racek: Nesnáším, když se mi někdo chechtá.

Budníček menší: Můj dům, můj hrad!

Konipas:  To je ale makačka, dělat baču koní.

Krutihlav:  Řekli mi, že mám zaskakovat za kata Mydláře - to jsem z toho blázen...

Bělořit šedý: Angažovali mě do reklamy na hygienické prostředky.

Brkoslav: Každý pták prý chválí své peří - já ho dokonce i slavím.

Cvrčilka: Sakra, kam jsem dala ty stradivárky???

Holub hřivnáč: To jsem zvědav, co na to poví bratranec lev.

Hvízdák euroasijský synovi: Asi ti přece jen jednu hvízdnu a bude klid.

Chocholouš: Dostal jsem angažmá v kabaretu...

Konopka: Dneska jsem nějaká zhulená!

Koroptev: Berňák po mně chtěl pět peněz - túúúúdle!!!

Králíček obecný:  Žena mi furt vaří mrkev, to se nedá žrát!

Krkavec: Odstěhuju se do Číny a konečně mi nebudou spílat za neznalost pravidel slušného chování.

Křivka:  Celá nakřivo!!!

Kvakoš:  Furt mi do toho kecá kdejaká ropucha!

Moták: Já se z těch dluhů prostě nevymotám!

Mlynařík manželce:  Co to tu furt meleš za nesmysly?

Moták: No co, tak jsem to s tím rumem trochu přehnal - to se stane i v lepších rodinách...

 

 

 


Kočkodan
07. 05. 2013
Dát tip
Tohle treba mít nebudes: Bazant k mládeti: Tak, pekne vycurat a spát. Papousek si stezuje na syna: Musím mu vsechno desetkrát opakovat. Pstros pri resení problému: Hlavne aby byl nablízku nejakej písek. Jeráb pristihne samicku s milencem: Táhnete! Dilema stárnoucího jestrába: Brýle nebo kontaktní cocky? Kruta uklidnuje krocana: Milácku, tak uz nehudruj... Sova obdivne k manzelovi: Teda táto, tobe to ale pálí. Hádka u tetrevu: A nervi na me, nejsem hluchej! Vlastovka: Jsem opravdu vlastovka, mám na to i papír. Vlha: Jestli to ten profesor Hrbolek jeste jednou splete, tak ho vázne uz klovnu.

MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Usmívám se,něco je nové, některé mám taky, ale jiné , labuť a vrabec je přibližně stejná, to je fajn, trefit se do myšlenek....šikovný


Kočkodan
07. 05. 2013
Dát tip
Krkavec pri rozmísce s krkavicí: Ted jsi me fakt nakrkla! Labuták premlouvá labut: Tak nebud labut... Kachna nafoukane: Hec, jsou me plné noviny! Husa: Jak já toho Martina nenávidím! Vrabec: To je v pytli, co ty lidi po me pojmenovali... Drozd: Hergot, proc je mi porád taková zima!

MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Jistě přidám a když tak koukám na ten NICK, mohl by jsem i z rostlinné říše....


MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Tak to jo, to mě pobavilo SUPER....znám dobře oba, oba sedí vysoko a dělají, že nic...


Kalous ušatý (Asio otus): víte kdo já sem?!!! Můj bratranec je nejlepším ministrem financí!!!


Vrrrána: na logopedii mě nikdo nedostane!

Páv: mám oči i vzadu...


MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Mám polorozpracované i další kategorie. Já jsem věděl, že to bude správně živná půda. A těšil jsem se na ty přídavky- jako vědma jsem i předvídal, že nezůstaneš u jednoho opeřence ....díky


Kočkodan
07. 05. 2013
Dát tip
Sup: Uz mne ty mrsiny lezou krkem. Racek netrpelive na schuzce: Tak kde je, dneská má nejak zpozdení... Cáp: Hergot, ty Lakatosovi me strhaj! (S temi operenci to byl dobrý nápad.)

jejdavilda
07. 05. 2013
Dát tip

kos a volavka*


MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

SLÁVICE dětem: A děti, největšího majzla si dejte na nějakého GOTTA, sbírá slavíky jako najatý.


MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Nejlepší jsou Červenka a Bukač. A Roman Červenka, nespokojený se svojí smlouvou, řekl: "Já se od tech prasat budu pro jistotu drzet dál, hokeji vůbec nerozumím,přiznám to na rovinu.


Kočkodan
07. 05. 2013
Dát tip Benetka
Cervenka: Já se od tech prasat budu pro jistotu drzet dál. Spacek: Musím se zeptat Ládi, jestli jím ty tresne správne. Bukac: Ne, priznám to na rovinu, hokeji vubec nerozumím. Lyska: Do pytle, já snad budu mít ples! Konadra: No, já na tu plastiku prece jen pujdu. Hýl k synkovi: Nedloubej se uz zase v tom zobáku! Holubová k manzelovi: Tak jsem ti ráno videla malýho hejla dloubat se v zobáku. To je desný, me by to v zivote ani nenapadlo...

MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Tak to si tady už jen spokojeně dělám vrkůůů vrkůůů.


Chachááááá - tak tos mě pobavil :))))***


MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Nikdo neotvírá, protože vevnitř do toho jiný datel buší a buší...


Datel: pořád ťukám a nikdo neotvírá...


MILANO555
07. 05. 2013
Dát tip

Díky za nakouknutí do mojí ptáčí voliéry.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru