Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŘECKÁ ABECEDA

27. 06. 2013
4
15
902
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení . Důsledek kolegovy provokace, že na řeckou abecedu se nedá malý příběh.

Fí íííí, Theta Běta.
Beta má ypSilon, ale je PsíChí, nechce RóMí.
Éta její Pí Delta je Alfa Omega pro Mí oMikron, co často Kapá.


15 názorů

Kočkodan
28. 06. 2013
Dát tip
Jarmilo, já jsem rád, ze jsem alfabetem, jeste radeji bych ale byl alfa samcem.

Koč: u nás ve škole zas některé učitelky z žáků udělaly analfabety. Miroslawek zde kdysi o své babičce učitelce, působící na naší škole, psal v tom smyslu, že nepochybuje o jejích výchovných metodách, ale já znám lidi, kteří z jejích vm mají dodnes deprese( Takže buď rád, že jsi alfabet))

a-n: Ty sám? ne, to ti druzí)


MILANO555
28. 06. 2013
Dát tip

On to doráží vždy, jsem rád, že je tady a díky za nakouknutí.


Dobrý počinek a Kočkodan to dorazil***


MILANO555
27. 06. 2013
Dát tip

I já jsem tomu rád....díky


skoro jako u mých děl: diskuse skvěle rozvinula původní myšlenku :o) jásám...


MILANO555
27. 06. 2013
Dát tip

Všem velké díky za návštěvu  Kočkodanovi vztýčený palec pořádně vysoko...krásná práce.


Toscana
27. 06. 2013
Dát tip

Když do KAPPá, tak by si měla opatřit SIGMA pumpu. :-))) *t



Kočkodan
27. 06. 2013
Dát tip
Jarmily, to se rozuMÍ, ze me tesí predstava, jak tam u vás na Morave vydáváte z hrdélek chiCHÍ! Jsem skole vdecný, ze ze mne udelala ALFABETA a mohu komentáre (ve versích nebo pRÓze) psát i cist.

Beta má ypSilon, ale je PsíChí, nechce RóMí. Éta její Pí Delta je Alfa Omega pro Mí oMikron, co často Kapá.)))

Koč. taky**


Koč: super!!!*


Kočkodan
27. 06. 2013
Dát tip
THETA vecer zehlila starou zehlickou ETA. Náhle si vsimla, ze na lustr nalétáva mura GAMA. Mohla to delat svými krídly, nepotrebovala DELTAplán. Hmyz ji tak zaujal, ze si pripálila u halenky FIzí, ac je jinak v bíglování proFÍk. Rozmrzele nechala práce a sla si udelat z rumu a pEPSI LONg drink. Zapla televizi, kde byl zrovna Pan TAU. Usmála se, toho má ráda. Rozhodne víc nez svého muze, idIOTA s KAPPAvkou, který má v hlave jenom PÍvo a fotbal a je práve (i pres PSÍ pocasí) na zápase svého milovaného klubu SIGMA Olomouc.

MILANO555
27. 06. 2013
Dát tip

Tak to díky z Řecka...



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru