Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cikánské trio

05. 09. 2013
0
1
704
Autor
jorel

Cikánská muzika je pro mě pojem v tom nejlepším slova smyslu.

*

cikánské trio
čekání na osmičku
příjemně plyne

*


1 názor

Antoncek
07. 09. 2013
Dát tip

Tak pozor: ještě stále nevím jak tu muziku vnímáš. Pokud máš např. možnost pustit si CD "Krev není voda" nebo naposlouchat jiné moravské Cikány (o dalších etnických větvích ani nemluvě, zejm. rumunských), budeme se mít čeho chytit. On ten jejich rukopis v interpretaci např. i klasických smyčcových skladeb je fascinující: viz ansámbl "Diabolské husle" apod. Takové to hraní do ouška to trochu degraduje (kdysi jsem viděl staré zfilmování jedné z Čapkových povídek z jedné či druhé kapsy, tuším šlo o "Stopy", děj je zasazen do meziválečné Podkarpatské Ukrajiny, česká četnická šarže se tam zapomněla v hospodě s Cikány a to byl neuvěřitelný šrumec! Vášeň jedna Bášeň!  Kapela byla autentická, žádní herci, ani negramotný komparz. Anebo film "Transylvania".)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru