Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vesmír jde do důchodu aneb nafukovací krychle (musí to bejt v létě a do osmýho, aby bylo jasný že Vesmír čeká v týto soutěži na Aleškovo hvízdnutí ..)

03. 07. 2015
8
8
1013

Všechno nebo Nic 

Slyšel jsem, že Vesmír jde do důchodu. A .. jsou tady prý indicie. Jako v dívadle.

 

Postavy

Nepravděpodobný kouzelník

Skutečně nepoužitelná energie

Nafukovací krychle.

 

Jeviště

Zákulisí vesmíru.

 

Hlediště

Velké ty.

 

Pěkná blbost, taková věc se nekoná na jevišti, ale ve vesmíru uprostřed, na okrajích a všude.

Začne se dít třeba to, že měknou kameny . On to prostě už neudrží pohromadě. Začínají se třást  ty, no, struny, co jsou na dně všeho. Natáhni ucho ( počkej -  ne tak daleko !) a uslyšíš to.  Trošku to skřípe mezi věcma, harmonie se začala drolit.

Taky když má někdo možná dvacet miliard let..

 

Tady nastupuje nepravděpodobný kouzelník. Diriguje  temnou energii  a získává další miliardu let.

To je strašně málo.  I při minimální představivosti  je Velkému ty  už jasné,  že je to nezadržitelné.

Jo. Časoprostor se rozpadne na samostatný čas a samostatný prostor. Už víš kde budeš ?

Řeknu ti, jak to bude fungovat.

 

Prostě průvan.

Boží hvízdnutí na prsty.

Jestli totiž na počátku byly prej slova

Tak je potřeba na ně písknout , aby se vrátila do huby.

 

No a pak

Nebude

Nic.

…………………………………………………..

Jak tomu předejít ?

Já bych řek, udělat z krychle kouli .

To bude určitě stabilnější vesmír.

Jo.. A nevypouštět slova, která by měla hrany.

 

Aby se pak na ně nemuselo pískat ..

 


8 názorů

Lnice
09. 11. 2015
Dát tip

jo hranatý slova jsou špatný, to když jsi po ránu napnutou bublinou, tak lehce praskneš:-) krychle všehomíra se změní v kouli všehomíra...dobrý nápad


přestože má odpor k dlouhým textům, překonal jsem se, ale nějak mi to nesepnulo - snad příště ;)


rybkaH
06. 07. 2015
Dát tip

tady jsem fakt MIMO:)


LadyLoba
06. 07. 2015
Dát tip

těžko se mi ty krychloviny hledaj, ale přece jen, už jsem nalezla druhou :-)


Mimiane
04. 07. 2015
Dát tip

Já pískám na kocoury, jeden z nich mi vždycky odpoví, nepodezírej toho druhýho, že by nechtěl, možná by taky mňouk, ale neslyší mne..Hranatý slova, taky nemám ráda, koule, to je to pravý, slova hezky kloužou, hladí. Kulatej měsíc se mi vejde do foťáku..i ty krátery jsou tam kulatý a slunce kulatě hřeje. A já mám pár kulatejch kuliček, co jsem kdysi vyhrála nad bráchou, co je ve Vesmíru. A neboj, Vesmír jen tak do důchodu nepůjde, už z jednoho důvodu, necejtí se starej.. ;-)

 

 


Jestli totiž na počátku byly prej slova

Tak je potřeba na ně písknout , aby se vrátila do huby.


florian
04. 07. 2015
Dát tip

Pod tečkami jsem se ztratil v kulaté krychli... :)


Indianska
03. 07. 2015
Dát tip

Dostals mě. Wow!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru