Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měkké partie těla

Výběr: Monty_Python
14. 03. 2002
9
0
1994
Autor
gd

Každej správnej depkař píše něco o dešti... Tady je můj příspěvek k tomuto tématu.

 


pozorovatel
19. 09. 2003
Dát tip
Obyč. Propracovaně napsané, ale vlastně to nebylo o ničem. Nějaké ty zajímavé informace dobře sladěné dohromady mě neohromují a dokonce i trošku nudí. Tohle dílko beru jako že si autor chce vypracovat vlastní styl psaní.

Josefk
02. 08. 2002
Dát tip
berly jsou z tlustšího staniolu :-)

Josefk
01. 08. 2002
Dát tip
jo, byl jsem už tady...:-) já bych se berlema ubránil :-) zkus si kousnout do hliníku, co to udělá !

gd
01. 08. 2002
Dát tip
fajn. koupím si čokoláda a zbaštím staniol! (akorát nechápu, jak to pomáhá proti medvědům...)

Josefk
24. 04. 2002
Dát tip
neobyč !

Yenn
25. 03. 2002
Dát tip
Dobre. Blizke. TIP.

horák
22. 03. 2002
Dát tip
No, chvilku mi trvalo, než mi došlo, že musím kliknout. Ale vyplatilo se. Hrozně příjemně se to četlo. Nebylo to nijak násilné, chtěné. NAopak lehké. Mám po tom dost dobrý pocit.*

gd
22. 03. 2002
Dát tip
jo, jenže ta lehkost není samozřejmá. každou větu jsem stokrát opilovával, aby formulace přesně seděla tj. pěkná pakárna.

horák
22. 03. 2002
Dát tip
Myslím, že je to znát. Občas mám taky nějakou věc, s kterou jsem si dal práci, ale u té mi nejčastěji někdo napíše, že to chce dodělat. Tak sám nevím. V tvém případě jsem měl na mysli spíše lehkost čtení.

Šminka
20. 03. 2002
Dát tip
Tak to se mi líbilo moc:-) *

Okeya
15. 03. 2002
Dát tip
Znám půdu, kde žijí a umírají holubi. Znám vlhké zdi. A znám ležet schoulený do klubíčka. Rozumím ti. Je to moc pěkné.

lidka
14. 03. 2002
Dát tip
sice bez limitu na síti, za to v práci....ale dočetla jsem to na to jak se mi líbily škvíry, mě tohle nenadchlo, trochu moc obyč.....

gd
14. 03. 2002
Dát tip
obyč, ale náš!

Mě to teda vůbec obyč nepřipadá, ale každému, co jeho jest. :o)

pino15
14. 03. 2002
Dát tip
je to výborný !! :o)))))))) spávám na břiše, někdy pokrčenou nohu ve stabilizované poloze...mamka je mudr :o)) spávám dle rady dědy a babičky hlavou k severu :o)) spávám sám , někdy s pejskem :o)))) když prší, jsem šťastnej a běhám schválně v dešti, tak jakápak depka :o))) dík, že sem se mohl vykecat :o)))))) s

Saint_Ex
14. 03. 2002
Dát tip
Ani mne to nepripadalo obyčajné. Naopak, veľmi sa mi páčilo spájanie rôznych zdanlivo (alebo skutočne) nesúvisiacich perspektív. Nepokúšal som sa hľadať súvis, pretože myslím, že o to tu nešlo. Skôr o spletenie siete, vytvorenie akejsi pavučiny alebo janeviemčoho... ale chytili sa do toho kvapky jednoduchej krásy (mŕtve holuby ticho pozorujúce zem, onen medveď v parku...) Možno trochu smutné, ale aj pokojné. Také veci rád čítam.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru