Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setest italic 151218
Autor
Lakrov
Tenhle HTML-kód vypadá při zobrazení v prohlížeči tak, že:
tento řádek je předcházen odstavcovou zarážkou,
tento řádek je také předcházen odstavcovou zarážkou.
Tento řádek je předcházen prázdným řádkem a odst. zarážkou,
tento řádek není předcházen ani prázdným ř. ani odst. zarážkou,
tento řádek je předcházen odstavcovou zarážkou, atd.
Po vložení tohoto HTML kódu na Písmák však vypadá zobrazený text jinak, než v prohlížeči. Donedávna (než došlo k „zabezpečovacím“ změnám) byla obě zobrazení stejná.
6 názorů
Litera má nebo aspoň mívala podobně dobrou grafiku, jako má (tedy měl) Písmák, a mám dojem, že Litera a Písmák byly původně postaveny na velmi podobném základu. Před deseti lety měla Literra i lidi, a nevím, kam se poděli.
.....nejlepší grafiku z toho, co znám, má LiTerra. Ale už tam nejsem.
(ta má samozřejmě i jiné přednosti a možnosti. Ale nemá lidi.)
.....nejlepší grafiku z toho, co znám, má LiTerra. Ale už tam nejsem.
(ta má samozřejmě i jiné přednosti a možnosti. Ale nemá lidi.)
Pro Andián: Jenže jak se zdá, tak na faktu, že grafická podoba písmáka byla degradována na skladiště textů, to nic nezmění.