Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zet jako . . .

21. 03. 2002
2
1
1906
Autor
brachio

závidím všem co jsou v klidu

závidím všem co jsou v klidu a nevidí, protože vidět a vidět je rozdíl, stejně jako mít rád a milovat, nebo pomáhat a pomáhat, aby nakonec bylo pomoženo, jenže stejně nedostatečně, protože genocida neskončila, stejně jako týrání a lidská blbost, protože jsou věčné, stejně jako planeta, pro život nekonečná, i když asi jednou zanikne, ale co je do toho bezbranným a týraným a bolavým a potřebným a Z O U F A L Ý M, který jde o pouhý život, který stejně ani neví proč mají, co je jim do relativní konečnosti vesmírné země, když zoufale potřebují pomoc hned, takže všem co si hrají se slovy a jazykem a abecedou, až zase dojdete na její konec, Zet znamená zoufalství . . .

1 názor

Ellen.Cigi
10. 02. 2007
Dát tip
Jirka se na svět nemračí, ba naopak, dokáže si ho úžasně užít. Jen si dost často všímá věcí, kterých mi si nevšímáme, protože jsme zahledění do vlastních problémů. Ale Jirko,...proč podle tebe vše končí u zet?Co když jde všechno ještě o dost dál?Vždyť jen my - lidé, určujeme hranice.Život je nemá.Nic nezačíná narozením a nekončí smrtí, vždycky je ještě něco víc.

Ženatej
04. 03. 2003
Dát tip
"Ž" jako Ženatej! To jo konečný stádium! ;-)

Bootex
26. 02. 2003
Dát tip
Přijde mi to ukrutně rychle směřující ke konci...

Amanda
23. 03. 2002
Dát tip
Zajimave...pekne podane... ale proc se na ten svet tolik mracit...

Gorgona
21. 03. 2002
Dát tip
A ještě je tu Ž - a to znamená Život. I docela se mi to líbí, ale přijde mi to takový zbrklý - cožpak člověk má pouze existovat? Ne. Snad ŽÍT!!

brachio
21. 03. 2002
Dát tip
o to právě jde, gorgono, o život. všem o kterých píšu. jenom asi koukám kolem sebe...

Seregil
21. 03. 2002
Dát tip
Ale jo. V podstatě s tím souhlasím.... Zet - zešílet. Ale to už je druhá rovina....

brachio
21. 03. 2002
Dát tip
zešílet je jednoduchý, je to blbej únik. v podstatě jde o křivdu, hromadu křivd, který se furt dějou a není úniku. co se stane s bezmocí? není možný aby se zoufalství vytratilo se smrtí. třeba tady nějak je, v nějaký formě. a třeba nás to pořád nějak ovlivňuje. bezděčně.

hurricane
21. 03. 2002
Dát tip
dobrý! líbí se mi tvé myšlenky.já ve svých básních popisuju vlastně taky často své úvahy.možná krkolomně,možná někdy ne dost zřetelně.dám Ti tip*

hurricane
21. 03. 2002
Dát tip
zet jako zešílet.pravdivé

brachio
21. 03. 2002
Dát tip
ale já nemluvím jenom o lidech . . .

horák
21. 03. 2002
Dát tip
Můžeme začít od a - altruismus. Díky němu jsme tam, kde jsme. Ale začali jsme jako z - zvíře či lépe ž - živočich.

Armand
21. 03. 2002
Dát tip
takže začalo to ž - živočichem a skončí to tedy zákonitě (??) u a? jako apokalypsa? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru