Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náboženští cukráři

12. 04. 2016
1
2
820
Autor
Ozzozorba

Jsem převlečen za cukráře a nabízím svůj jed. Ješitnost a pýchu a člověk bláhový líže moje pamlsky, které mu dělají moc dobře.  Chemický vzorec jedu vykonává vše s matematickou důsledností. Není žádný prostor pro (po)chyby. 2 x 2 budou vždy 4.

Bůh jako nejvyšší alchymista, žongluje s chemickými prvky a míchá je do složitých vzorců a tvarů a přitom si říká: „Směju se, když mne člověk má za svůj obraz“ tomu se směji nejvíce.

Ale považme, člověk dělá stejné hlouposti jako bůh, když tvořil člověka a baví se tím. Vytváří se vzletnou ješitnosti různé kejkle a nastavuje nohu druhému člověku. Něco božského musí být i v nás. 

Nakonec člověk ukáže na boha dlouhý nos. Bůh se urazí, odhrne závěs, za kterým se ukrýval a zvolá: „Toto ale ve vzorci nebylo! Toto se vymyká přírodním zákonům! S tím dlouhým nosem běžte do pr…..


2 názory

Ozzozorba
13. 04. 2016
Dát tip

15 bodů z kolika ? A co znamená ta hvězdička?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru