Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3x ruská krátka próza

20. 04. 2016
1
0
566

1. Vševed Voloďa

Vševed Voloďa vedel všetko. Jedného dňa myslel na párky, a hľa - podarilo sa mu ich stvoriť, a dal si ich na olovrant. Následne si dal na večeru pivo a chleba. Vševed Voloďa vedel proste všetko. Po večeri si sadol na gauč, otvoril si čipsy a zapálil brko, len tak, z ničoho nič. Vševed Voloďa vedel naozaj všetko.

2. Máša a Nikita

Nikita olízal zmrznutú kľučku. Jazyk sa mu k nej prilepil. Nikita ho už nevedel odlepiť.
"Nikita, povedz mi, prečo zase?" horekoval utrápený Medveď.
"Ja ti neviem, vĺčko. Nevieš ty, kde mi zmizla kaša?" odvrkla Máša.
"Tak už ma odlepíte niekto?" úpel Nikita.
Ale nik si ho nevšímal, nikto mu jazyk od kľučky odlepiť nechcel.
Nikita tam ostal, prilepený ku kľučke, a bol následne vyhlásený za národnú kultúrnu pamiatku.

3. Sonda New Horizons objavila kosoštvorec na Plute. Ruská kozmická flotila nechcela ostať pozadu, a vyslala ľudskú posádku.

"Súdruh Kovalčenko, útočia na náš kozmolet"
"Buďte v pohode, súdruh Mychajovič. Oni nevedia, že náš kozmolet je chránený radarovým štítom"
"Súdruh Kovalčenko, oni na nás útočia samopalmi"
"Súdruh Mychajlovič, v beztiažovom stave im to bude nanič"
"Nerozumiem, súdruh Kovalčenko, o čo vám ide. Ja som jebával Wehrmacht ešte keď tvoje mamičky iba cucali mlieko z ciciek"
"Ja viem, ale ja som kapitán ja, a teraz budem jebať celé Pluto! Viem to docieliť fyzicky, v stave beztiaže, a ešte pri tom ejakulovať!"
"Výborne, tak ukáž"
"Skafander prosím!"
"Páči sa!"
"Okej, zahajujem procedúru, opúšťam priestor kozmickej lode a odoberám sa do voľného kozmu, čau!"
"Čau!"
"Sleduj cez okno, ako pojebem Pluto do piči"
A veru, presne tak to bolo - súdruh Mychajlovič bezchybne mieril Plutu rovno do kosoštvorca.

//10.7.2015, zámok Rosice


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru