Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolka sněžné pleti
Autor
Movsar
Zrakosvod
Jde Václavákem a svítí nohama. Má na nich růžové tenisky. Je to jakýsi zrakosvod, jinak je totiž téměř nahá. Malá Italka, tak šestnáct, holka na vdávání. A chlapi jdou a metají blesky pohledů po tom těle celém do medu a s ní to ani nehne. Protože ví, že všechny nakonec skončí u těch svítivých tenisek.
Holka sněžné pleti
V tramvaji holka sněžné pleti. S břichem klenutým pro papání. Ale taky s ňadry, co píší. Co píší mléčným inkoustem historii toužení. A ty bys nejraděj jako anděl ruku evangelisty vedl jejich ňadropis. Ale tady v tramvaji můžeš být nejvýš hltavý čtenář.
Veselí mladých květů
Má nejvíc patnáct let a strakatého pejska. A toho si nese na prsou. A že už jí jsou.. Koukají pěkně z výstřihu a je v tom veselí mladých květů. Pejsek vrtí ocáskem. Ten malý čuňák.
V moci chtíče
Sahá jí do výstřihu jako do sáčku se smaženými brambůrky. Je to neosobní a netrpělivé. Ona to ale strpí. Třeba má ráda, když je to právě takové. Přesto by neslyšela srovnání se smaženými brambůrky ráda. Může být bez obav, on je plně v moci chtíče, a ten bývá mlčenlivý.
10 názorů
Evženie Brambůrková
15. 09. 2016Erotika je všudypřítomná. A u tebe to platí násobeně. :-)))/T
Evženie Brambůrková
15. 09. 2016Erotika je všudypřítomná. A u tebe to platí násobeně. :-)))/T
Ňadtra píší, ale že by historii toužení? Já bych přísahal na něco přítomného, na něco, co se právě děje.
díky, přátelé. a za zprávy! ano, růžové tenisky, třeba se to ujme, ale nejspíš ne..
Pěkné, dobře se to čte, plyne to samo. Silná místa - zrakosvod, sáček brambůrků, ňadropis (ale bacha, aby ti neupadlo zápěstí)... :o))) u mě *
blacksabbath
14. 09. 2016TIP...tvůj hltavý čtenář. ........:-))).....*/***