Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lolita

16. 09. 2016
9
16
2683
Autor
Delectatio

Zděsil jsem se, když jsem si uvědomil, že ji tajně pozoruji. Že zpoza slunečních brýlí sleduji její krásný kulatý zadeček, že obdivuji její perfektní siluetu na pozadí zapadajícího slunce. Její ploché bříško, dokonale tvarovaná ňadra… Tmavý trojúhelníček jemného chmýří…

Zděsil jsem se, když jsem si uvědomil, že mě vzrušuje. S bušícím srdcem jsem si přes nalévající se penis přehodil ručník.

Ptal jsem se v duchu, co blbnu? Co to má znamenat?

Lucka ke mně přišla a zastavila se nade mnou, předstíral jsem, že si prohlížím horizont. Vyždímala na mě svoje dlouhé kaštanové vlasy. Mě stále bušilo srdce a erekce ne a ne slehnout. Nesmí to vidět!

„Co je tati?“ zeptala se. „Nepůjdeme domů, mám hlad jak blázen…“

„Ok,“ pokusil jsem se bezstarostně zakřenit.

Co jsem to sám sobě způsobil?! Brát patnáctiletou holku do naturistického kempu? Ale jak jsem si to měl uvědomit? Lucku jsme vychovávali velmi volně, beze studu. Na nuda pláže s námi jezdila od malička. Ještě v dobách, kdy jsme byli úplná rodina.

Pak však její matka začala šukat se šéfem a z ničeho nic se z ní stala opravdová svině. Nebo byla sviní vždycky, ale já to odmítal vidět.

Měl jsem za sebou těžký rozvod – finančně i psychicky – a dva roky jsem na dovolené nebyl. Vztahy s Luckou také dost utrpěly. Chtěl jsem jí to vynahradit. Myslel jsem, že když ji vezmu na naši starou oblíbenou pláž, že se všechno vrátí do normálu…

Já idiot!

Nějak mi nedošlo, že za ty poslední dva roky poněkud dospěla…

V kempu bylo zakázáno nosit oblečení. Ulice, obchody a dokonce i restaurace byly plné naháčů. Vždy jsem se tu cítil svobodně a uvolněně. Ale teď se pro mě tohle místo stalo peklem. Když jsme procházeli po ulici, všiml jsem si, jak na ni ostatní muži civí.

Nepobuřovalo mě to. Já začal žárlit!

„Oni si myslí, že jsme milenci,“ smála Lucka a popadla mě kolem pasu. Svoje horké tělo přitiskla k mému.

Možná měla pravdu, ona nevypadala na patnáct a já zase nevypadal na pětatřicet. V restauraci nás oslovovali „pán a mladá paní“. Lucce to dělalo náramně dobře. A mě vlastně taky, co si budu nalhávat.

Deset dní! Doufal jsem, že neočekávané vzrušení z prvního dne na pláži byl nějaký omyl. Rozhodl jsem se, že si ho každý večer vyhoním, abych podobným faux pax do budoucna předešel.

Nepomáhalo to.

Začínal jsem po ní toužit. Sám sebe jsem znechucoval, nadával si do pedofilů a hrozil si vězením a společenským znemožněním.

Lucka zatím byla nádherná, vystavovala svoje úžasné živočišné tělo paprskům, a aby toho nebylo málo, začínala mít narážky.

Nejdřív jsem myslel, že mi to jen našeptává můj zmučený mozek, který v té době už vůbec nebyl v hlavě. Že otázky ohledně mého intimního života jsou jen náhodou. Že větu „Tati, máš super figuru, víš to?“ plácla jen, aby konverzace nestála.

Trpělivě jsem odolával, pravidelně si honil a neustále měl po ruce ručník, abych si mohl zakrýt hrozící erekci…

Dny to byly dlouhé a dovolená úplně na hovno.

A Lucka mi to nijak neulehčovala. Například se neustále nabízela, že mě namaže. Pravidelně jsem to odmítal, ale jednou mi prostě na záda vychlýstla krém a začala ho rozmazávat.

Co jsem mohl dělat? A tak jsem si jen užíval její jemné doteky. Bohužel se mi okamžitě postavil. Přitiskl jsem se k lehátku, aby si toho nevšimla.

Nenavedla ji její matka? proběhlo mi hlavou. Nechce, aby mě Lucka svedla, aby na mě rovnou na letišti mohli počkat policajti?

Začínám být paranoidní.

Lucka rozmazávala krém po mých půlkách, a já si říkal, že za její chování můžou jen hormony.

„Sem ti toho tam dala ňák moc,“ podotkla. „Trochu si vezmu.“

Než mi došel význam těch slov, už na mě ležela a klouzala po mých zádech. Cítil jsem její ňadra, její bradavky. Její horké bříško…

Zblázním se! Ano, tady a teď.

Snažil jsem se ovládat dech, ležel jsem jako prkno a ani se nepohnul…

Lucka se na mě posadila a konstatovala, že mám pořád pěkně široká záda.

Proč říká takové věci? Má vůbec ponětí, co to se mnou dělá? Chovají se takhle všechny puberťačky?

Až se vrátím domů, půjdu se udat. Třeba dostanu nějaké prášky…

Stále na mě seděla a možná se kochala výhledem na moře.

Cítil jsem její… Ne, nevyslovím to! Prostě jsem ji cítil – horkou a vlhkou.

Ne, není vlhká! To mi určitě nalhává moje pošahané podvědomí.

Vstala a plácla mě přes zadek: „Pojď do moře, srabe!“

Zůstával jsem ležet na břiše.

„Co je? Nemůžeš se zvednout?“ zeptala se s potutelným úsměvem a odběhla.

Sledoval jsem její natřásající se zadeček a přemýšlel, co tím chtěla říct. Opravdu tím naznačovala, že se mi z ní postavil?

Ne, kamaráde, ty si jenom přeješ, aby to naznačovala.

Vstal jsem, popadl ručník a šel si ho vyhonit na veřejné záchodky. Jasně je to ubohé, ale já se zřejmě ubožákem stal…

Blížil se konec. Poslední noc a letíme domů.

Lucka mi nepřestával lézt do sprchy, plácat mě po zadku a na ulici se ke mně milenecky tisknout. A den před odjezdem se zcela vyholila…

Seděli jsme na terase a večeřeli.

„Lidi si myslí, že jsem tvoje milenka,“ křenila se na mě.

Já si v soukromí bungalovu natahoval těsné trenky. Ona byla samozřejmě nahá.

„Nechceš se obléknout?“

„Proč?“ zeptala se nevinně a já stále nevěděl, zda si se mnou hraje, nebo je skutečně tak naivní.

Natáhla se pro kečup. Jednu nohu přitom položila na lavici a už ji tam nechala. Seděla rozcapená s jednou nohou pod bradou a vymačkávala kečup. Soustředěně se přitom mračila a zatím mi nabízela dokonalý výhled na celý její poklad.

Srdce jsem měl až v krku.

Zachytila můj pohled. Uhnul jsem očima a rudnul jako umírající langusta.

Podívala se dolů. „Jsem se oholila, no… Ostatní ženský to taky maj.“

„Ale ne všechny,“ oponoval jsem přiškrceně.

„Tobě to vadí?“

„Dělej si, co chceš…“

Občas jsem se na ni snažil být vyloženě hnusný. Nijak to však nepomáhalo.

Po večeři si přinesla krém po opalování a chtěla, abych ji namazal.

„Proč se nenamažeš sama?“ zabručel jsem.

„Asi si nedosáhnu na záda, ne?“ vykulila na mě oči. „A ty to umíš tak hezky…“

Vzala mě za ruku a táhla k lehátku. Najednou jsem zahodil všechny civilizační předsudky a následoval ji. Nahá nymfa a stárnoucí kozel. Šel jsem jako vůl na provázku.

Lehla si na břicho a já pokapal její záda krémem. Srdce mi bušilo do hrudní kosti, erekce se snažila protrhnout upjaté trenýrky.

Prsty jsem sledoval její dokonalé křivky. Hladil jsem její neskutečně jemnou pleť. Snažil jsem se vyhýbat zadečku, ale Lucka řekla, ať ho nevynechám, že ho má spálený…

A tak jsem se ho dotkl. Byl pevný a kulatý, heboučký… Naposledy jsem ji tam hladil, když byla malá dívenka. Avšak teď z ní byla žena.

Alespoň jsem se o tom snažil sám sebe přesvědčit.

Je jí patnáct!

No a co, už není pod zákonem.

Je to tvoje dcera, ty úchyle!

Ne! Teď už nejsme otec a dcera, ale muž a žena.

Lucka se otočila. Pomalu, jako protahující se kočka. A já neutekl. Já tam zůstal klečet a civět na její tělo. Ruce si dala za hlavu a mlsně si mě prohlížela.

Je jí patnáct…

Drž už hubu!

„Namažeš mě?“ zašeptala smyslně a já myslel, že spontánně ejakuluju.

Pokrčila nohy v kolenou a chodidla si opřela o sebe. Její stehna se rozevřela.

Vypadala, že leží uvolněně. Ale lákala mě. Sváděla mě…

To se mi zdá! Tohle se nemůže dít doopravdy! Zažil jsem toho dost, ale tohle byl rozhodně nejsilnější erotický zážitek mého života.

Chuť přísně zakázaného ovoce, která je na dosah.

Její kočičí oči krátce sjely k mým našponovaným trenýrkám. Přes rty jí přeběhl sotva znatelný úsměv.

Připadal jsem si, že se topím. Mozek se mi vařil. Ať udělám to či ono, budu toho po zbytek života litovat!

Viděl jsem, jak po jejím těle roztírám krém, přejíždím tvrdé zduřelé bradavky, mažu ploché bříško a zajíždím jí mezi nohy. Na její krásnou růžovou voňavou …

Zbývala vteřina a udělal bych to.

Pustil jsem krém, jako by byl horký…

Je to tvoje dcera, doprdele! řval jsem na sebe v duchu. Sebral jsem poslední zbytky svobodné vůle a zkoprněle se postavil. Připadal jsem si jako robot, kterého zapomněli promazat.

„Co je?“ zarazila se Lucka. Ta svůdná žena se najednou vypařila, opět z ní byla moje holčička.

V duchu jsem si blahořečil. Všechno to byl omyl! Kdybych se jí dotkl, všechno bych zničil…

Druhý den jsem s ní promluvil sotva pár slov. Ptala se, co provedla? Proč se takhle chovám?

Když jsem jí jen odsekával, přišla klasická pubertální reakce – díky bohu za ní – Lucka se naštvala, nasadila si sluchátka a sundala je až v Praze na letišti.

S její matkou jsem si vyměnil nezbytné minimum slov a předal ji s pocitem, jaký musejí mít bachaři, kteří se zbavují velmi nebezpečného vězně.

Díval jsem se za ní. Sledoval křivku jejího zadečku v kraťáskách a vzpomínal, jak je pod nimi do hněda opálený.

Všechno jsem si nalhával. Moje dcera mě přeci nechtěla svést! Byla to jenom kombinace nadrženosti a sluníčka. A já málem podlehl, málem jsem naprosto zničil její důvěru ve mně!

Hned z letiště pojedu do bordelu, vyberu si nějakou mladičkou a pořádně ji zmrdám...

Pípnul mi telefon. Naznámé číslo. Otevřel jsem přílohu. Fotka krásné vyholené kundičky. Dívčí prsty ji držely rozevřenou.

Zvedl jsem hlavu. Lucka kráčela vedle své matky a do zadní kapsy si zastrčila mobil.


16 názorů

Alojs
19. 12. 2018
Dát tip

Souhlas s tim, co uz bylo napsano ostatnimi. Predchozi povidky byly sice o fous lepsi, ale to je take tim, ze jdu proti proudu casu. Konec nahodou fajn. Az na tu posledni vetu. Ta by nemusela byt...


bixley
11. 10. 2016
Dát tip

Myslela jsem podle názvu, že tam bude nějaký průnik s Nabokovovou Lolitou, třeba že se mu to bude polínat jako sen se skutečností, ale tohle mi přijde opravdu trochu prvoplánové.


Księżyc
09. 10. 2016
Dát tip

Zajímavé téma a vtipné zpracování. Na Tebe nezvykle cudné, spíš svádění než předvádění. Musím říct, že psaní z 1. osoby Ti víc svědčí v ženském pohledu, tady to na některých místech trochu drhlo (v tom smyslu, že si myslím, že muž by takhle neuvažoval). 


Lakrov
19. 09. 2016
Dát tip

Díky za to š... :-)


Delectatio
19. 09. 2016
Dát tip

Díky Lakrove.

Máš pravdu, slovo „prcat“ není zrovna jedno z mých nejoblíbenějších a ani se tam moc nehodí, nahradila jsem ho v podstatě neškodným „šukat“. ;)


Lakrov
19. 09. 2016
Dát tip

Trochu mi v tom sice vadí některé vulgarismy  (především věta obsahující slovo ...prcat... a ...kundička... v závěru textu),  ale to je asi jen věc mého poněkud staromódního vkusu. Jinak je to skvělá,  ba dokonce uvěřitelná povídka, v níž erotika nepůsobí samoúčelně  -- jako cíl --, nýbrž je prostředkem nesoucím nepřímé sdělení.  Myslím, že tahle povídka je zatím tvá nejlepší.  Tip.  


Gerty
17. 09. 2016
Dát tip

Delectatito - byla tu nějaká "fanfikce" Rychlých šípů - už si ale nepamatuju nick a nevím, jestli to autor nesmáz - tak to byla ještě větší čuňárna :-) A ten můj nápad - jak tu povídku píšu, tak se mi zase sama předělává do něčeho jiného, kam už se tenhle motiv asi stejně hodit nebude. Uvidímě, až to dospěje k inkriminovanému okamžiku :-)


Delectatio
17. 09. 2016
Dát tip

Gerty, nevěřím, že by tady někdo něco kradl, to přeci né :) Klidně si to tam prdni, určitě to pojmeš mnohem decentněji než já ;)

A zklamal jsi mě, myslela jsem, že největší čuňárny tady píšu já!


Gerty
17. 09. 2016
Dát tip

Delectatio - tady už dávno nikdo není, kdo by tě vymazal, to je výhoda tohohle webu :-) Dílko jsem přečetl, napsané velmi dobře, ale pravda, na můj vkus je to čuňárna - i když - za prvé jsem tady četl daleko větší čuňárny, a nebyla to tvá další díla, a za druhé jsem zrovna do své nové povídky chtěl prdnout tenhle motiv. Asi ho tam teda neprdnu, aby lidi neříkali, že jsem to tady sprostě ukrad :-)


K3
16. 09. 2016
Dát tip

Játo beru.


Delectatio
16. 09. 2016
Dát tip

IQnick: díky. Někam se přemístit asi nechtěl. Možná to měl už zaplacený, možná si v těch stavech liboval… co já vím :)

Aleš Novák: Nebylo, ale popasoval se s tím. Spíš by mě zajímalo, co se dělo dál ;)

K3: zavání to incestem, ale jen zavání – a to zatím trestné není :) Ano sklouzává to k pornu, to mě prostě baví ;) Věř, že tohle je asi nejméně pornografický kousek, co tu mám… Sama se divím, že mě ještě nevymazali :P


K3
16. 09. 2016
Dát tip

S tímhle bych si dal dedy bacha, zavání to incestem. Mě se to nelíbí. Vidím v tom podbízivost, záměrné vyvolávání erotičnosti. Duchem to spíš sklouzává k pornu než k erotické povídce.


IQ nick
16. 09. 2016
Dát tip
No to asi ne, ale klidně to mohl utnout a přemístit se s dcerou někam, kde je normální chodit oblečený, ne? Když už mu to nedošlo předem....

no tatínkovi asi lehko nebylo...:o)


IQ nick
16. 09. 2016
Dát tip
Tak tohle je odvážný téma a podle mně velmi dobře zpracovaný. Ten konec je fakt provokativní a možná trochu podprahově navádějící, ale v životě taky není nic černobílý. Moc pěkně napsaný... s lehkostí. b:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru