Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křest knihy; vindal drámo - Pod kopyty slunce

31. 10. 2016
14
37
2266
Autor
jH

 

 

UDÁLOST NA FACEBOOKU ZDE

MÍSTO KONÁNÍ: Cross club, kavárna, Plynární 23, Praha 7, Holešovice

 

David Molnár, známý na písmáku jako vindal drámo se vrací, aby znovu dobyl Prahu. K této příležitosti vydává u nakladatelství Polí5 knihu básní
Pod kopyty slunce. Zveme Vás tímto, abyste ji s námi pokřtili v kavárně klubu Cross. 


Knihu pokřtí Jiří Doležal

Autorovy básně přečtou Rosťa Novák (Norsko 1) a Jan Hart (Sur Real / jH)

O hudební doprovod se postará Michal Kořán

Moderuje Bohemian Chaos

 

Autorova stránka na serveru pismak.cz: ZDE

 

odkaz na článek z Reflexu

 

originální foto: Roman Černý 

 

 


37 názorů

gratuluju drámovi * a asi se i přijdu podívat


Narvah
01. 11. 2016
Dát tip
jak tam bude norsko, tak to bude legrace převeliká

Narvah
01. 11. 2016
Dát tip
možná by se hodilo spíš "aby znovu doblil prahu" ;)

stenos
01. 11. 2016
Dát tip

Hle, básník !!! Bez keců. Knížku si určitě opatřím.


Movsar
01. 11. 2016
Dát tip

kdovik, ale jora zebere jakesi chuje, to je jiste.


Jáj, kurva! Já Jirku pofilcuju hezky! A kdo šecko tama alej bode jako?


Movsar
01. 11. 2016
Dát tip

bedo bochte, miluno, bedo synci, dojeď. bede i jura doležel.


Já tama asik dondu. Bode alkehol a něco gžrádlu?


Honzyk
01. 11. 2016
Dát tip

Dejvide, mam z tebe velkou radost...: obalka skvela, ke knizce gratuluju...!...:D


jH
01. 11. 2016
Dát tip

a2a2a: O tom bych rád diskutoval, jaký je Tvůj odborný názor na jeho poezii?


a2a2a
31. 10. 2016
Dát tip

Ono ...dobil... Prahu klidně mohlo zůstat, protože je věrnější autorově poezii než ...dobyl... V každém případě blahopřeji, obálka také jaksi vypovídá o obsahu, ačkoliv by mne velmi zajímalo (tím nic nechci zpochybnit). do jaké míry stylizace obrázku (fotografie) vypovídá i o autorovi samotném. Jeho poezie, alespoň ta zde dostupná je určitě výrazná a právě ona mi vnutila onu uvedenou otázku.


Movsar
31. 10. 2016
Dát tip

ovšem trvale udržitelný růst je nemožný, jak víme.


no, jestli je za sto let nárust o třetinu, tak těch tisíc let doženeme brzy...:o)


Movsar
31. 10. 2016
Dát tip

ale tak o polovinu menší než před tisíci, ne?


jH
31. 10. 2016
Dát tip

trapas opraven. češtin ne můj kobyl, díky Gerty :))


Gerty
31. 10. 2016
Dát tip

Hmm, odkaz na obálku je nefuknční, ani gůgl mi ji nikde nevyplivl, na stránkách vydavatelství Poli5 taky nic... škoda, rád bych se kouknul. A to "...aby znovu dobil Prahu..." je záměr něbo překlep? Nebo to tak má být? Ale ať tak, nebo tak, alespoň všem tvůrcům a zúčastněným držím palce, už jen proto, že fandím každému, kdo cokoliv dotáhne do nějakého finále.


agáta5
31. 10. 2016
Dát tip

jj, a nakonec ten zbytek budem pálit na hranici....

 


zalesnění Česka je o třetinu větší než před sto lety...


Movsar
31. 10. 2016
Dát tip

aleši, to je velmi klausovská poznámka. nepěkná, provokatérská (ne provokativní). současní biologové sice tvrdí něco podobného (zrzavý rád nabádá k bití skautů, co vysazují stromky), ale je to jen podobná provokace. stromů ubývá raketově, knih přibývá stejným tempem. první jsou v tom nevinně a na škodu nám všem, o knihách platí to samé. prorokuji, že se vydávání knih a jiných tisků dostane pod státní regulaci a budou stanoveny pevné podmínkjy pro možnost vydání titulu. navrhuji téma diplomové práce: centrální možnosti omezení knižní proliferace.


Gora
31. 10. 2016
Dát tip

Davide, blahopřeju:-)


Norsko: obávám se, že careful ohledně tipování skutečně myslela toho správného...:o)


Norsko 1
31. 10. 2016
Dát tip

Milá careful, není Novák jako Novák. Toto není aleš


dadadik
31. 10. 2016
Dát tip

aha pardon, je to plakát,,,hej


dadadik
31. 10. 2016
Dát tip

gratuluju a přeju úspěch, obálka líbí :)


jH
31. 10. 2016
Dát tip

agáta5: nejedná se o přebal, ale o plakátodkaz na přebal knihy ZDE


agáta5
31. 10. 2016
Dát tip

obálka skvělá!


a k čemu pak budou stromy, když z nich nebude dělat ani knihy? budou úplně zbytečné...:o)


careful
31. 10. 2016
Dát tip

Já teda doporučuju pozvat na křest toho skvostu ještě Štěpánku Decastelo, protože ta je všude tam, kde to má úroveň... 


Movsar
31. 10. 2016
Dát tip

to s ekologickou stopou je ale docela výstižné. 


careful
31. 10. 2016
Dát tip

Myslíš jako ekologickou stopu, že kvůli němu padne pár stromů? To já neoslavuju...já stromy docela ráda....


car: na rozdíl od tebe mám radost, když někdo místo keců za sebou nechá nějakou viditelnou stopu. takže jsem to nejen otipoval, ale ještě přidal do klubu...


careful
31. 10. 2016
Dát tip

Ještě se chci zeptat, jesli Novák v tipování všeho zaskakuje za Goru, ale to už by mohlo být trochu drzé...


careful
31. 10. 2016
Dát tip

.. a než se srát s tou divnou koláží (místy se i celkem povedla), nebylo by prostě lepší udělat pěknou fotku? Samé otázky....


careful
31. 10. 2016
Dát tip

To je ten autor, co píše ty nudný feťácký kecy?

Doležal? Brrr... Nebylo by lepší vykopat Bartošovou?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru