Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé skromné poznatky z cesty od hovna k hovnu s odšpuntovanou tykví

14. 03. 2017
3
16
724
Autor
Hugo Ramon

pecičky v jablíčku :-)

 

dogmata nejsou
nehynoucí pravdy
jen se snaží silou
vší nemoci
tlačit pravdu
do kouta

-------------------------

před vánoci
jsem potkal
šukožroutku 
lapila mě
do sladký sítě
a vycucla
od paty
k patě

----------------------

pravda nemá
jedinej jazyk
lze ji slyšet
jako třípatrovej dům
ne tak různou
ale natolik barevnou
přesto jasnou


16 názorů

Hugo Ramon
14. 03. 2017
Dát tip

Dík, mrknu. Hugoš


Danny
14. 03. 2017
Dát tip
Hugo Ramon: hlavně s těma dogmatama mi to sedlo do současné situace... čtu teď knížku "Co když je to nebe" od Anity Moorjani (vygoogli jestli chceš)...

Hugo Ramon
14. 03. 2017
Dát tip

Čumim jako brko, Danny. Díky, ajťáku :-)))

Je vidět, že vize, poezie a matematika jsou ségry ;-)


Danny
14. 03. 2017
Dát tip
*

Pan Cau
14. 03. 2017
Dát tip

Však já taky jen komentuju můj osobní pocit z díla. Nehodnotím je popisuju pocity. Tobě taky hezký den.


Hugo Ramon
14. 03. 2017
Dát tip

Pokora je dobrý atribut. Moje vnitřní ustrojení se opravdu snaží žít s pokorou. Naproti tomu stojí trénovaný ego a já ty dva kohouty ne a ne srovnat :-)Ale vážně. Nehraju si na pokoru. Takhle svět vidím, cítím a možná za měsíc to bude trochu jinak. Nepotřebuji se nikomu zalíbit, i když mi to udělá radost. Je taky fakt, že taky lecos zmastím, ale čím jiným se učit než prohrou a konfliktem. Fajn den s :-)


Pan Cau
14. 03. 2017
Dát tip

hugo, ano je to pocit, neznám tě, tak nevím, jaký jsi a jak vystupuješ. Ale ta snaha o pokoru trochu nevyšla, si myslím.


Kočkodan
14. 03. 2017
Dát tip
Názvu jsem proste nemohl odolat. A u soulojedlice by se mi to také asi nepodarilo...

Hugo Ramon
14. 03. 2017
Dát tip

doufám, že jde jen o pocitrozhodně nikomu nic nevnucuju a neustále pochybuju :-)


Pan Cau
14. 03. 2017
Dát tip

snaha píchat do zakonzervovaných hnízd zde vyznívá, jako to, co se snažíš kritizovat - jediná pravda.


agáta5
14. 03. 2017
Dát tip

název je velmi inspirativní :))


Hugo Ramon
14. 03. 2017
Dát tip

Zdendo, šukožroutka se Ti nelíbí? :-)

Dogmata, ano to je téměř definice, ovšem já se snažím píchat do zakonzervovanejch vosích hnízd - otevřená mysl se nemusí podpírat berličkami, může letět, má křídla a takové počínání je dobré v člověku probudit :-)


Gora
14. 03. 2017
Dát tip

Zajímavý název:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru