Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Cyklista

17. 03. 2017
0
0
407
Autor
Gustavo

Cyklista

(28.1.2015, čtvrtek ráno)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing. Martinovský. Na stole noviny,  hrnek s čajem z večera, lučina,  jablečný koláč.)

 

MUDr.Benda sedí a čte Lidové noviny: „Cos to tam včera dělal?"

Ing. Martinovský:"Co?"

MUDr.Benda:"No v tý koupelně."

Ing. Martinovský:„Lepil jsem duši. Včera jsem píchnul."

MUDr.Benda:„Zase?! To je nějakej drek to tvoje kolo."

Ing. Martinovský, který je na své kolo náležitě pyšný:"Já si myslím, že to moc nesouvisí. Píchnout můžete přece jakýkoli kolo."

MUDr.Benda:"Ty nějak moc často. Čínskej drek je to. Jako všechno dneska."

Ing. Martinovský:"Píchnu častěji, protože jezdím hodně. A navíc to je kolo z Anglie. To není žádná „čína"."

MUDr.Benda:"Jo, a jak to víš?!"

Ing. Martinovský:"No, píšou to tam. Každé kolo má registrační číslo. Je tam „made in England".

MUDr.Benda:"Hm. Dneska ti napíšou Číňani made in England kam chceš. A stejně je to nějaký divný kolo. Pět minut jedeš, hodinu meješ."

Ing. Martinovský:"Nechci to mít zadělaný."

MUDr.Benda posměšně:"Je to taková hračka to tvoje kolo."

Ing. Martinovský:"Ne, je to geniálně vymyšlená skládačka."

MUDr.Benda:"Hm, ty gumy ale budou stejně z Číny."

Ing. Martinovský:„No, to možná jo."

Ing. Martinovský odběhne do nitra bytu a přijde převlečený:"Tak já jedu."

MUDr.Benda:"Jedeš si pro hřebík?"

Ing. Martinovský nechápavě:"Jakej hřebík?" 

Nasedá před domem na kolo a jede do práce. Je to jeho druhá letošní jízda na kole. Dva kilometry před cílem cítí podivné chování předního kola. Kolo je prázdné. Ing. Martinovský sesedá z kola, jde pěšky, vede kolo a přemýšlí co řekne večer svému tchánovi.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru