Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž v poezii - HLASOVÁNÍ 2019/I.

01. 03. 2019
0
11
2592
Autor
Báseň_roku

 

Soutěž v poezii - HLASOVÁNÍ 2019/I.

 

Do neděle 31. března můžete číst básně z následujícího seznamu,
 přidávat pod ně komentáře
 případně je hodnotit prostřednictvím tipů udělených té které básni.
 Autoři mohou tipovat i svá dílka / v rámci "blafování"  také komentovat/. Začátkem dubna pak budou vyhlášeny
 tři čtenářsky nejúspěšnější básně prvnIho čtvrtletí roku 2019.

Zimostřepy           - vázaný verš
Zimní střípky        - volný verš
třeba začne sněžit   - volný verš
Zima                 - haiku
Střípky zimy         - volný verš
Zimní                - volný verš
Zimobraní            - volný verš
Sněhuláci            - Písmáci dětem
Zimo                 - volný verš
Zimní II.            - volný verš
Bivak                - volný verš
Štafeta              - haiku
Sněžná básnička      - volný verš

 

 


11 názorů

HLASOVÁNÍ soutěže v poezii 2019/I. BYLO UKONČENO

 


Kdo chtěl hlasovat a ještě v soutěži nehlasoval, ať pospíší, zbývá posledních několik dní:-)


a2a2a
09. 03. 2019
Dát tip

Přečetl jsem si všechny básničky, bohužel už mi nejde pod jednotlivými texty napsat komentář. Udělil jsem dva tipy, žádná z nich nijak nepřevyšuje zdejší běžný průměr. U několika textů asi čtyř, však bylo znát, že se autoři zbytečně cítili až příliš vázáni tématem, což jim svazovalo ruce, ostatní spatřovali svou úlohu spíše ve sledováníjakési lyické linky zimní atmosféry bez hlubšího zakotvení. Takovým příkladem je text ZIMO, kde autor, kde na pozadí jakoby dětského dialogu mohl sáhnout hlouběji, ale forma samotná nebyla špatná. Báseň ZIMOSTŘEPY šla sice také hodně na ruku zbytečně striktně vnímanému zadání, ale jako jediná či jedna ze dvou šla skrze zimu do života a navozovala asociace. Ještě bych zmínil básničku Sněhuláci, je určena dětem a má i odpovídající výraz. Jen ten rým malinko působí jako za každou cenu, tedy jen jednou či dvakrát a méně textu by znamenalo více, protože dlouhý text trochu obsah natahuje.


Maratonec je již na Hlasovací listině spolu s ostatními. Za nedopatření s umístěním v Dílně jeho autorce /autorovi/ jako organizátor soutěže uděluji jeden tip a posílám omluvu!!


K3
04. 03. 2019
Dát tip

Tip dávám pouze třem, o kterých si myslím, že jsou nejlepší. Důležitější jsou ale soudy. Každý by měl ke všem připojit komentář a pozorně přečíst, ne hodnotit do vzduch podle jedné věty:). To nikomu v tvorbě nepomůže:).


Yan73
04. 03. 2019
Dát tip

Já dám jen jeden tip, mám jednoho hlavního favoritä, niicméně přečetl jsem všechny.

Ahoj Y.

 


Pro Maratonce přec není problém doběhnout:-))

Díky, Silen!


Silene
01. 03. 2019
Dát tip

Počet tipů je ale volný, že, nikde se nelimitoval.

Všechno se vystříbří, aspoň je bžunda.

Škoda toho Maratonce, že se neudržel v bloku, holt se (minimálně zatím, neurodí-li se mu potřebné kvantum tipů) musí dohledávat přes tuhle hlasovací stránku anebo v Dílně zvlášť, no.

Mušky.


Kočkodane, díky.


Kočkodan
01. 03. 2019
Dát tip
Přeji čilý (nečilý asi ani není) ruch u čtrnáctky dílek této soutěže. Ale první úspěch se již dostavil – já si vše důkladně přečtu a po zralém (ne však přezrálém) uvážení udělím třem svým největším favoritům po tipu. Když by se podobně zachovalo alespoň 92 procent všech kolegyň a kolegů tohoto literárního serveru, nebylo by to vůbec špatné. (mrk)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru