Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení povídek v Dobré trafice a Skandinávie

24. 05. 2019
4
10
504
Autor
Zbornik

Milí přátelé,


v pondělí 17.6. 2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek - tentorkát mimořádně do podzemí Dobré trafiky na Újezdě (Újezd 37, 110 00 Praha 1).

Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.

Josef Straka představí své knihy Cizí země a Peltaštat.

Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží kytaristka a básnířka, Dagmar Plamperová!

Ve druhé půlce večera proběhne promítání snímků ze Skandinávie od fotografa Roberta Vrzala!

Těšíme se naviděnou!

Petula a Martin


10 názorů

Zbornik
11. 06. 2019
Dát tip

Ahoj Zdendo, ten Zbornik se jmenuje Martin a Zbora se jmenuje Honza Zboril:-)

Ale jsme kamaradi, takze tak:)


bixley
29. 05. 2019
Dát tip

Odpověď Zdendovi: není.


Zdendo, že jsi tvrdilo, jak každé lit dílo o kočičkách má u tebe za plnou, to nepopřeš. Dobře, foofilii jsem ti sám přimyslel, ale u podobně smýšlejících lidí je to dost pravděpodobné. Pokud ty ne, dobrá. A že ani omylem by ses nešlo dívat se petulino reklamní okénko - to doufám! Znovu se ale nepochlubit, že já to před lety dokázal, jednou a takřka bez následků, to prostě neodepřu.


Tip účtence z lídlu už dali gora, solene a pomerančová. A já. Přidej se taky pičo. Kuk.


Zdendo, ty mamlaso, mělo by mi to bejt jedno, ale tentokrát si mě fakt vyděsilo. Na to nemáš, abys tam šel. A prostě to nedělej. Ty tvý hrátky s kočičkama jsou sice ošklivý, ale co tam by si viděl, to bys neustál. Já to jednou zkusil, do jindřišský věže vole, na vlastní oči (na vlastní oči!!!) jsem viděl petulu a... Ne, na to nemáš, to nedáš. Ne.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru