Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Objev

03. 05. 2002
2
0
1043
Autor
Serendipity

Ucinila jsem vyznamny objev.

Zemekoule je sesita z malych kousku, ze pripomina podomacku vyrobeny cutaci mic.

A ani se to nesnazi zakryt. Svy vedou zcela nepokryte stredem kazde silnice.


Witch
15. 08. 2003
Dát tip
:o))) *

malykuba01
27. 05. 2002
Dát tip
hezounký nápad,..a já porád proč když tolik cestuji, občas málem nevypustím duši:)))

Armand
14. 05. 2002
Dát tip
:)))

Climaster
09. 05. 2002
Dát tip
:o)))

suva
09. 05. 2002
Dát tip
Kurňa a co já teď s tím poznatkem? Když jsem zrovna v práci?! A to že bych se z ní nemohla hnout mi nepřipadá jako 2x slastná vyhlídka... :c)))

Serendipity
06. 05. 2002
Dát tip
suva: Od toho tam taky jsou, aby nikdo neprejizdel a zustal, kde ma byt :o)

suva
04. 05. 2002
Dát tip
Když nepokrytě, nejni to nebezpečný? Každej šev podle mýho musí děsně drncat, když přejedu přes mou půlku... :c)

No, dobrý. A když se náhodou začne párat, tak přijede četa s velikejma jehlama a našívaj na ní záplaty. Proto je ostatně na silnicích tolik děr. Protože se jim někdy nedaří sehnat na záplatu stejnej matroš jako na podšívku.

Wopi
03. 05. 2002
Dát tip
No Ty jsi taky pěkná podšívka, Monty.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru