Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

altán

28. 05. 2002
8
0
2925
Autor
jorel

Jardovi z Amany

*

studánka čirá
na louce plné květů
čajový altán

*


Nanthei
24. 01. 2003
Dát tip
"dýchá" čajem... krásná *

Amanda
09. 06. 2002
Dát tip
Jemne...pekne...

Radost
03. 06. 2002
Dát tip
Kiki: díky za úctu, ale já opravdu nejsem na haiku žádný odborník, ani nemám šikmý oči, ani nejsem mnich na hoře Fudži... a o tom, co zařadím do klubu haiku rozhoduje spíš můj subjektivní dojem než nějaká odborná analýza či srovnávací studie...:) ale na tu kategorii se zeptám, třeba se to uchytí R.

Radost
03. 06. 2002
Dát tip
avi

Nuitík
31. 05. 2002
Dát tip
inu mně je třeba zrovna k chuti, že se to uvádí už v názvu, páč já bych to lehce zaměnila právě s onou miniaturou a jakmile by vznikla samostatná kategorie haiku, moc by to svádělo a kdejaká miniatura jala by se tvářiti haikovitě...ehm...

KikinaV
31. 05. 2002
Dát tip
To je právě to, že se ledacos tváří jako haiku, ale není. Nevyhoví formou nebo obsahem. Zrovna tak, jako ne všechna dílka na Písmáku přesně odpovídají kategoriím, do kterých jsou od autorů zařazena. Zvlášť úvahy tady na Písmáku většinou nejsou úvahami, nebo naopak nerýmovaná lyrika přetéká rýmy apod. Héé, ale o tom nechci mluvit, to bych si musela sama zamést nejdřív před vlastním prahem :-)) Jen by mě osobně víc vyhovovalo, kdyby se pokusy o haiku neschovávaly pod jiné kategorie, kde by se mohli přehlédnout. Připadá mi to jako škoda, že haiku, nádherné ve své úspornosti výrazových prostředků se musí mnohomluvně hlásit v nadpisu a tím rozplizávat. Radost, jako odborník ( klaním se, uctivost) by mohl snáze vybrat do klubu jen to nejlepší, včetně výkladu proč zrovna tohle je dobré haiku nebo naopak jen dobrá miniatura. :-))) .. ehm, mě se totiž haiku jako útvar strašně moc líbí .. :-) jorel: a tobě se omlouvám, že jsem se takhle rozkecala na pozadí tvého čajového altánu .. už po špičkách odcházím .. v náladě tvého haiku je mi moc hezky a hlasitý hovor tady ruší :-)

Nuitík
31. 05. 2002
Dát tip
mně se haiku taky líbí, když ho zrovinka poznám....

Čajke
31. 05. 2002
Dát tip
hezký...tip a klub! jo, a zakládám ve svém klubu novou kategorii: čajové haiku:)))

Čajke
31. 05. 2002
Dát tip
ještě avi..

Nuitík
31. 05. 2002
Dát tip
čajové haiku je teda moc fajn....úplně to tu zavonělo :o)

Čajke
31. 05. 2002
Dát tip
je to tam!:)

Cyndi
30. 05. 2002
Dát tip
takovýhle haiku můžu, to je kytkatej sen na zamrzlým okně...*

Nuitík
30. 05. 2002
Dát tip
moc fajn..jůůůů*

Satyr
30. 05. 2002
Dát tip
*

KikinaV
30. 05. 2002
Dát tip
:-) * Radost: nevidím do toho zas tak moc, ale poprosím :-) ...nemohl bys prosadit haiku jako kategorii? .. nebo by snad bylo lepší haiku řadit pod miniatury? .. Mě dost vadí, že každý musí už v názvu neskromně uvádět, že se jedná o haiku, jinak se přehlédne.

KikinaV
30. 05. 2002
Dát tip
:-) * Radost: nevidím do toho zas tak moc, ale poprosím :-) ...nemohl bys prosadit haiku jako kategorii? .. nebo by snad bylo lepší haiku řadit pod miniatury? .. Mě dost vadí, že každý musí už v názvu neskromně uvádět, že se jedná o haiku, jinak se přehlédne.

KikinaV
30. 05. 2002
Dát tip
sorry, nějak mi to ulítlo, jasně, že všem stačilo jen jednou, nepodceňuju vás :-))))))))))))))))))))

nebraska
28. 05. 2002
Dát tip
fuu, kde je Amana? :) cestina je tak pekna rec....ax yo

Radost
28. 05. 2002
Dát tip
:) tip/klub myslím, že je velmi přesná, na k ní co dodat snad jen že...výdech

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru