Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když jsem tě ztratila

05. 06. 2002
14
0
2982
Autor
Petula

Když... (byl to náš soused...) Viz též: Adelan - Tak nám...

Když jsem tě ztratila

 

(Pláč ženy M. K.)

 

 

Odmykám

a neslyším tvé Ahoj!

i když mi duší zní

 

Nevzlykám

a černý nemám závoj,

byť pár je to jen dní

 

Odešels…

Já ráno ještě spala,

letmo js’ mne pohladil

 

Neviděls

jak jsem se pousmála,

ve snu jsi se mnou byl

 

~

 

Mýdlem tvým

ve skříni voní šaty

co najaře js mi dal

 

Netuším

proč život svůj jsi ztratil

S tvou vůní usínám…

 

 

 


Petula
22. 07. 2002
Dát tip
Bix, myslím, že se to (v 'rozměrech') až tak neliší, znám to nejen „od sousedů“ a ten pocit jsem měla při osobní zkušenosti velmi podobný, akorát tak silný, že jsem o něm nemohla nic napsat... ░/~_~\░ Děkuji...

Bix
19. 07. 2002
Dát tip
pripomenulo mi to scénu z Pelíškov - keď zomrela mama a dievča sa zavrelo s jej vôňou a šatami do skrine... aha, po prečítaní Tvojho dodatku to má celkom iný rozmer...

Carodej
13. 06. 2002
Dát tip
*

Ziggy
07. 06. 2002
Dát tip
********************** ... do klubu, k nám aby slzy boli v neboli *************************

Marco
07. 06. 2002
Dát tip
jsem tu ... potichu °°

Petula
05. 06. 2002
Dát tip
Hrubka!!! ► měli...◄ (Já myslela na „oběť“ a obětovala jsem i...) Zmatená ░/-_-\░ Petula

Semipalakva
05. 06. 2002
Dát tip
na hrubky se vysrr. je to dost dobrý!!!!!! ***

alina
05. 06. 2002
Dát tip
ještě jednou....auu........................je mi smutno.....

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
ooou....to je .....smutné...a moc hezky napsané, tady líbí!!!****

ulita
05. 06. 2002
Dát tip
ten novotvárek mě tam dost prudí...

Astalavista
05. 06. 2002
Dát tip
hůůůůůůůůů, až mrazí...!*

alina
05. 06. 2002
Dát tip
auu........

Adelan
05. 06. 2002
Dát tip
Je to podivný, když zprávy z černé kroniky nabývají konkrétní tváře... *

Pepo
05. 06. 2002
Dát tip
:o(

DarkMind
05. 06. 2002
Dát tip
... Pekne napísané... -t-

Albireo
05. 06. 2002
Dát tip
Hezké (i když k obsahu se tohle slovo rozhodně nehodí). Tip. Jen mně zarazily ty tvary js'.

Tanaki
05. 06. 2002
Dát tip
to je mily, libi se mi jak je to vystizeny v takovejch "malickostech"

hermit
05. 06. 2002
Dát tip
jo... ticho....

Petula
05. 06. 2002
Dát tip
Zdroj: www.mfdnes.cz Vrah zubaře byl podivín, svůj čin předem plánoval Že byl sedmačtyřicetiletý zaměstnanec bezpečnostní služby nerudný podivín, to v Rokytnici v Orlických horách věděli všichni. Že v něm dřímá vrah, by však nikdo z nich nehádal. Po Milanu Kohanovi, jenž v pátek v pražské Ječné ulici zastřelil svého bývalého zubaře, protože nebyl spokojen s péčí o svůj chrup, zbylo jen pár nevyzvednutých dopisů v poštovní schránce. Jakým byl ve skutečnosti člověkem, se už nikdo nedoví. Kohan si po vraždě vpálil kulku do hlavy. Rozvedený muž s černým plnovousem, za nímž jen občas přijela dcera, si od začátku devadesátých let sám držel byt v někdejším důstojnickém domě po sovětské armádě. Často pracoval na montážích mimo městečko a sousedi ho vídali zřídka. S nikým se nepřátelil, delší hovor zapředl výjimečně. "V životě mě nepozdravil," říká žena, jež s ním bydlela v domě. Páteční tragédii probírají šokovaní lidé v Rokytnici stále dokola. Shodují se: vraždu plánoval, protože se z horského městečka odstěhoval nakvap jen pár hodin před činem. "Ve středu nám Kohan daroval kolo, že prý ho jinak kvůli stěhování vyhodí. Hned druhý den tu byli stěhováci s ústeckou poznávací značkou, on odešel sám ve čtyři hodiny na vlak. Jen s igelitovou taškou," popisuje Alena Stoklasová momenty, kdy svého souseda Kohana viděla naposledy. "Podle trička a černých džínů jsme ho pak v pátek poznali v televizních zprávách, když o tragédii informovali," dodává. Rokytnická stomatoložka Ladislava Šťastná Kohana ošetřovala před třemi lety. Ačkoli si na něj vzpomíná jako na nepoddajného pacienta, který si za každou cenu prosazoval svou, to, že za několik let zavraždí jejího profesního kolegu, by nikdy neřekla. "Tehdy přišel s tím, že chce odstranit porcelánový můstek. A to přesto, že byl dobře zhotovený. Poslala jsem ho za lékařem, který mu zuby dělal," líčí Šťastná. Začátkem devadesátých let Kohan podnikal se zámečnickou firmou v Ústí nad Labem (v té době navštěvoval pražského zubaře, jehož v pátek zastřelil). Naposledy podle sousedů pracoval jako ochranka v zemědělském družstvu v nedalekém Žamberku. Ať už se Kohan živil jakkoli, zbraně byly jeho vášní patrně po celý život. Určitý čas dokonce navštěvoval rokytnický myslivecký spolek. Když z místního úřadu chtěli do jeho bytu poslat údržbáře, aby zkontroloval zařízení či odečetl stav elektřiny, zpravidla narazili. "Výslovně odmítal, aby do jeho bytu kdokoli vstupoval v jeho nepřítomnosti. Zdůvodňoval to tím, že musí mít své zbraně stále pod kontrolou," vypráví jeden z úředníků. Pražští kriminalisté případ považují za takřka vyřešený a uzavřou jej hned, jakmile obdrží znalecké posudky - pitvu ze soudního lékařství a odborné vyjádření z balistiky. "Pachatel těsně před tím, než začal střílet, zubaři vyčetl, že mu před sedmi lety udělal špatně zuby. To byla jeho poslední slova," říká pražský policejní rada Josef Mareš. "Nevidím jiný motiv. Žádnou jinou spojitost jsme mezi nimi nenašli," upřesňuje Mareš a zdůrazňuje, že za svou dvanáctiletou službu u policie se s "takovým motivem vraždy nesetkal". Proč se Kohan svému zubnímu lékaři přišel pomstít až po letech, se zřejmě už nikdo nedozví.
Dnes u nás v domě viselo parte...

Petula
05. 06. 2002
Dát tip
P.S. Vrah i oběť měly stejné monogramy: M.K....

Armand
05. 06. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru