Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svítání

12. 06. 2002
8
0
2061
Autor
Mea

věnováno Kláře Stehlíkové

Je tě půl

jako měsíce

když ho zakrýváš

vlastním stínem

když jen tak vykukuje

a stydí se slunci

podívat do očí

snad ze strachu

že ho zabolí

jeho slepota

a tak jen

chodí sem a tam

a v tichých ozvěnách

kopíruje nářky racků

kterým berou moře

pro akvarijní zlaté rybky

co beztak neumí

plnit přání

a co neznají

ani ranní příliv

ani jeho hukot

a ani tu záři

zlámaných paprsků

dne

co se vynoří

a nadechne

plný očekávání ...


Mea
04. 11. 2002
Dát tip
si jako teda vyberu ;o)))

všechny hořejší názory......:)

Print
19. 06. 2002
Dát tip
**!!!

Nuitík
18. 06. 2002
Dát tip
pěkné obrazy, ale určitě píšeš lepšejš :o)

Mea
15. 06. 2002
Dát tip
Quoniam: covece takovyhle kritiky mi pis porad, se dozvidam veci, co me vzdycky zajimaly, ale byl sem linej si to nekde precist ... no, koukam ze moje mezery jsou docela slusny, asi s tim zacnu neco delat ;o)

júúúúúú, tohle hodně můžu. díky s típečkem

Armand
14. 06. 2002
Dát tip
* Quoniam: impressionismus se už vyčerpal koncem 19. století?? To si děláš legraci ne??

Climaster
14. 06. 2002
Dát tip
:o)..pocity pěkné...

Quoniam
14. 06. 2002
Dát tip
Armand: Opakuji: čistý impresionismus. Musím to vysvětlovat? Že se tak stalo, přiznali sami, už za svého života, někteří impresionisté; můžu dohledat a ocitovat Renoira.       Pokud vím, tak jediný, kdo se věnoval impresionismu až do konce byl Claude Monet a na jeho obrazech z pozdního období je dost patrná ztráta invence a umělecká krize (dle mého názoru).       Jinak, že z impresionismu lze čerpat, a čerpá se dodnes (jako to lze ostatně ze všeho), beru jako samozřejmost.       Takže legraci jsem si rozhodně nedělal. Jaký je tvůj názor?

Armand
14. 06. 2002
Dát tip
Quoniam: slova se dají vyložit lecjak.... takhle je to srozumitelnější... :))

Lucy
13. 06. 2002
Dát tip
:o) *

bogart
12. 06. 2002
Dát tip
JE TO DOCELA FAJN- SOUVISLÉ, I KDYŽ BEZVÝZNAMNÉ (SORRY) :-)

Quoniam
12. 06. 2002
Dát tip
      Dere se mi na mysl představa Monetova malířského stylu a zejména ten slavný obraz "o tom dojmu a východu slunce". Tedy, pokud báseň nezamýšlí býti více než impresí, je vše v pořádku, krásně plyne a maluje. Pravda, trochu mi drhne verš "kterým berou moře", ale to je drobnost.       Pokud by však báseň aspirovala na něco víc, než jen býti obrazem, musím říct ne. Další přesah už nemá, což je možná škoda. Přece jenom čistý impresionismus se vyčerpal už před koncem 19. st.

Krel
12. 06. 2002
Dát tip
Pěkně to plyne a nechává to obraz...líbí

Terezka
12. 06. 2002
Dát tip
Souhlasím s Krel, krásně souvislé, jsem toho plná, opravdu krásný obraz:-) Je to na tip *)

Ziggy
12. 06. 2002
Dát tip
:-) páči ale ... chcem byť úprimný a viem ... cítim, že tvoje maximum nebylo dosaženo ... teď (dnes) chci býti perfekcionalistou k tvým slovům ... takže len :-)

Mea
12. 06. 2002
Dát tip
Slo mi v podstate jen o popasani pocitu, na cem ste se tu koukam celkem shodli, takze se mi to vlastne povedlo :o))) Se musim taky pochvalit, ne? :o)))))))) dablik: vimvim, ale nic si z toho nedelam :o))) bogart: se neomlouvej, bych mel spis ja, zes to musel cist ;o) Quoniam: dik za osvetleni (osviceni) :o) kal: tomuhle rikas nezny? :oDDD ziggy: tak jo a jenom dik :o) a vsem diky ze ste si to precetli :o)))

Ziggy
12. 06. 2002
Dát tip
narcistouo :-)

Bulvena
12. 06. 2002
Dát tip
hezký, něžný Tip*

dablik008
12. 06. 2002
Dát tip
kecy ;o)))

dablik008
11. 06. 2002
Dát tip
jo :o) (to jako ze spokojene) ale treba narky racku...hň hň...mas prece na vic, to vis sam :o)

Háma
11. 06. 2002
Dát tip
Čert vem na co máš, tenhle tón se mi líbí *!

Gastarbajtr
11. 06. 2002
Dát tip
je to plný zlámaných paprsků.... *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru