Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc a ptáci

Výběr: Lyryk, Albireo
03. 07. 2002
16
0
2946
Autor
Petula

Ptáci!

Nezpívejte ještě,

je noc;

chci dopsat báseň…!


Petula
16. 07. 2002
Dát tip
A & A: Děkuji za hezkou polemiku. Máte, myslím, pravdu oba... Děkuji! :o) |||-_-|||

Albireo
15. 07. 2002
Dát tip
Armande, mého srdce se tahle "básenka" (jak říká Bacil) opravdu dotkla - proto ten tip. A dal bych ho za ni komukoli, u tipů se řídím jen dílem samým a ne známostí autora; někdy neváhám dát dílo písmáckého začátečníka i do Výběru. To, že stejně dobrá básnička má u známého autora víc tipů, není podle mne dáno nějakým nadržováním, ale prostě tím, že autora, který osvědčil v minulosti svou kvalitu, čte mnohem víc lidí. Zde tipoval každý sedmý čtenář, což není nijak mimořádně moc. Není asi téměř v ničích silách přečíst všechna nová díla, a tak si každý musí vybírat.

Armand
15. 07. 2002
Dát tip
Albireo: k tomu se nedá nic víc říct.. to je subjektivní věc a já nejsem spravedlivý Bůh :)))

Albireo
15. 07. 2002
Dát tip
Kdyby Bůh byl, tak má na triku spoustu nespravedlivostí :-(

Armand
14. 07. 2002
Dát tip
Albireo: s tím tipem... ne že bych ho Petule nechtěl dát nebo že by si ho nezasloužila, ale mám dojem, že kdyby někdo z nováčků napsal takový (jakkoliv milý a krásný) postřeh/výkřik, ani náhodou by za něj nedostal 16 tipů. (A básně se přece nepíší nutně jen v noci :)). Má úplně první reakce zcela vystihuje můj názor a dojem z básně. Kdyby tu žádný tip nebyl, dal bych ho. Takhle bych teď jen převažoval váhu na jednu stranu. A Petula umí básně, které se hluboce dotýkají srdce (nejen úsměvu). Takové mám raději. Tam nebudu váhat ani vteřinu :).

Albireo
13. 07. 2002
Dát tip
Mikey: O něčem se píší vědecká díla a romány. Doménou poezie jsou pocity, a tady jde Petula ve stopách starých japonských a čínských mistrů. Za tohle by se Li Po a Bašó nemuseli stydět. Armand: Skvělá odpověď! Jen v jednom nesouhlasím: podle mne to na tip rozhodně je a jak vidím, pro teoreticky velmi fundovaného Lyryka je to i na Výběr. A já se k němu přidám - tímhle skvostem se Písmák opravdu může chlubit, a právě to Výběr vyjadřuje.

unseen
08. 07. 2002
Dát tip
Pryč s ránem, pryč! ;o) *

Armand
08. 07. 2002
Dát tip
Mikey: no, ona s tím móda nemá až tak co dělat. Člověk píše co se mu líbí.. a někdy je to jen tak, blbůstka, glosa, miniatura ...máš pravdu, jenže tohle ani nemá (snad) být o něčem, jen to někoho pobavilo, někdo se usmál, někdo nevěřícně zakroutil hlavou. Každopádně tahle miniatura vyvolala nějaké emoce a názory a už tím splnila něco z toho všeho co poezie splňovat má. :) podle mě to taky není k tipování, ale to je věc každého jednotlivého čitatele. :)

Petula
08. 07. 2002
Dát tip
Armand Joj! Tak to je fakt pěkné, co jsi napsal... Potěšilo. Děkuji. ░▒▓-_-▓▒░

Armand
08. 07. 2002
Dát tip

Amanda
08. 07. 2002
Dát tip
Armand: Krasne jsi to vypsal a uplne presne - diky...

Tanaki
06. 07. 2002
Dát tip
coze?

Dabi
05. 07. 2002
Dát tip
Oni tak brzo ráno blbnou:o) To mně takhle chodil jeden řvát na balkon ve dvě ráno. A nedal se odehnat!:o) Můj upřímný t*

Amanda
05. 07. 2002
Dát tip
Pekna pocitovka...

Stevenson
04. 07. 2002
Dát tip
hezka miniaturka..ale doufam ze neni tak casto. Spani je take zdrave.-)*

Petula
04. 07. 2002
Dát tip
Stando, voni mi nevaděj ti ptáci, ale ten fakt, že ty potvory pernatý mi za mými zády tím svým skřehotáním postrkujou hodiny a venku vytahujou světlo z východního podzemí. Kdy pak má člověk spát?!? Viz Stevenson... |||-_-||| P.S. rybabezparku, koukám, že jsi také nočné zvíře. ten Tvůj nick je k sežrání... :o)

DarkMind
03. 07. 2002
Dát tip
Krása...

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
tip..píp

Sabinka
03. 07. 2002
Dát tip
*T získávaš .. *T .o)

*t* jo, jo, někdy jsou fakt otravní :)

Bacil
02. 07. 2002
Dát tip
No teda :-)) To znám, i když spíš z básní psávaných za studií...

Armand
01. 07. 2002
Dát tip
:)))

Cyndi
01. 07. 2002
Dát tip
agresivně úpěnlivý...*

Helča
01. 07. 2002
Dát tip
:-)) *

malykuba01
01. 07. 2002
Dát tip
líbí*

Bix
30. 06. 2002
Dát tip
:o) Vtáci nad ránom strašne kričia :o) Máš tu všetko.

Pepo
29. 06. 2002
Dát tip
Ale vôbec to neznie bezbranne, aj keď budú spievať naďalej a Ty o tom vieš. Krása!

Krel
29. 06. 2002
Dát tip
:-))

Lyryk
29. 06. 2002
Dát tip
:_))

Albireo
29. 06. 2002
Dát tip
!* Tomu říkám miniatura!

Carodej
28. 06. 2002
Dát tip
pssst!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru