Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NETYPICKÉ RÁNO

02. 10. 2002
6
0
2641
Autor
fungus2

BLAZNIVÁ POVIDKA

Když jsem se ráno probudil bylo mi hned divné,že mě nevzbudil budík,ale to mě přestalo byti divné,když jsem jej zahledl na dně akvaria a usoudil jsem,že mu to moc k duhu nejde.

Letmy pohled na hodiny na stěně dával tušit,že pokud se mi nepodaří vrátit čas do zadu,tak přijdu do práce pozdě.

Poněkud nemytá okna mě přinutila k otevření ventilačky,abych se podíval,jak je venku.

Venku bylo celkem hezky,ale rána,která se ozvala na ulici davala tušit,že není něco v pořádku.A opravdu nebylo.

Ma ventilačka se přemístila k mému překvapení na střechu na ulici stojícího auta.

Tvařil jsem se nezůčastněně a pak jsem raději od okna odkráčel od pryč.

Lednička přestavěná na knihovnu toho moc k snědku nenabízela a tak jsem se snídaní přiliš nezabýval a namířil si to rovnou na chodbu.

Můj soused pan bezoušek zrovna dlel na chodbě na lodnim kufru.

"Copak.Snad se nestěhujete?"zeptal jsem se.

"Ja ani,ale manželka stěhuje mě."odvětil.

"Aha.To by chtělo změnu ne?Už je to po paté za tenhle týden."

Pan bezoušek začal něco počitat na prstech,ale já urychleně nastoupil do výtahu,abych vzápětí zjistil,že tam vytah není.

Nějak jsem se zachytil lan v šachtě a sjel po nich až na dno šachty,kde mi neuniklo,že tam nejsem sám.

Pan bláha seděl na dně šachty a uřadoval na svém přenosném počitači.

"Sakra nemůžete dát pozor.Nevídite,že pracuji!"pravil mi naštvaně.

"Ja nevěděl,že tu máte svou kancelář"odpověděl jsem mu,aby poté se ozval vykřik a po něm šachtou k nám dopadl lodni kufr a sním i pan bezoušek .

"Proboha!Vy jste mi zničil můj nootebook!"rozkřikl se pan bláha a já se raději dekoval po lanech nahoru,aby se mi podařilo otevřit dveře v přízemí,kde jsem narazil na správcovou blažkovou,jenž byla postrachem domu i přilehlého okolí.

"Co tady děláte za binec!Vy jste zase zničil výtah,že jo!"osopila se na mě a poněvadž její suková hůl se začala nebezpečné dotýkat mého pozadí dal jsem se na ůtěk ven z domu.

Hodlal jsem nasednout do svého auta,ale branila mě vtom propadlá plátěná střecha,což zapřičinila mě povědomá ventilačka.

Pak mě upoutali udivené vyrazy kolemjdoucích a ja zjistil,že jsem v pyžamu.

Rozhodl jsem se pro rychlý návrat do bytu,ale ve vchodě do domu řádila,jako černá ruka správcová blažková a tak jsem se rozhodl pro lezení po hromosvodu.

Šlo to až jen do te doby,než se mi podařilo zamotat se do systemu anten pana telky,přičemž mě spadly kalhoty od pyžama,čímž jsem narušil sledování televizních programů panu telkovi,jenž začal křičet,že je v televizi vidět hovno a zavolal hasiče,aby mě vyprostili a já začal tušit,že tohle bylo pro mě opravdu nevšední ráno.


ondrech
11. 07. 2004
Dát tip
až na těch pár gramatických chyb je to skvělé. ***

fungus2
11. 07. 2004
Dát tip
Díky. Mé povídky ze začátku tvorby jsou takové všelijaké.

andromeda
12. 05. 2004
Dát tip
Pan Bláha mě rozesmál! Za toho určitě netypický tip

fungus2
12. 05. 2004
Dát tip
Děkuji o)))

fungus2
24. 09. 2003
Dát tip
A určitě, ještě nějaké napíši.

parallelka
23. 09. 2003
Dát tip
hodně mě to zaujalo...

parallelka
23. 09. 2003
Dát tip
líbí:)

fungus2
23. 09. 2003
Dát tip
Děkuji. Psaní Netypických povídek mě nejvíce baví.

parallelka
23. 09. 2003
Dát tip
to je vidět...máš jich několik:))

Téčko
23. 08. 2003
Dát tip
*

fungus2
23. 08. 2003
Dát tip
Děkuji. Netypické píši nejraději.

aqua
19. 07. 2003
Dát tip
dost absurdne, ale celkom som sa pobavila

fungus2
19. 07. 2003
Dát tip
Děkuji. Netypické povídky jsou v takovém stylu. Je to pokus o grotesku v literární formě. Nápadů mám na nich, ještě dost.

ve_ra
15. 07. 2003
Dát tip
velmi vtipné a zábavné

fungus2
15. 07. 2003
Dát tip
Děkuji moc.

.jeee, pekny, takovy...Mily:o) jooo a samozrejme *

fungus2
22. 12. 2002
Dát tip
Povídek v tomhle stylu mám už napsáno více.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru