Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NECH Mě BEJT

20. 11. 2002
6
0
2215
Autor
Semeno

BYLA MI ZIMA....

                Jinovatko

               Ty má lásko

          Dotkni se mé horké kůže

               Zchlaď mé tělo

             Co nad tebou se sklání

           

 

                          Uteč!

                 Má krev tě pohltí....


Semeno
03. 09. 2003
Dát tip
Prosim neni problém, Ovšem, škrcení jsou momentálně vyprodaná, nezoufejte, ještě je tu jeden nový reflexReflexreflex, budete-li si přát. Víš, ..mm.. , no, řekněme, ucítíš, když se tě někdo dotkne vlasem? Jde o to jestli zrovna stojíš čelem, a taky kolik toho máš na sobe, přes mikinu vlas nemá šanci. Tohle neni rána pěstí, a je mi celkem jedno, jestli se někdo hodlá svlíkat..

ch_34
01. 09. 2003
Dát tip
víš, co? asi šestnáctkrát jsem přečet první sloku. ke druhý jsem se nějak nemohl dostat, tak jsem ten začátek pak musel přaskočit a přečíst si jen ten konec.. ale, aby si něco z tý kritiky měla zamrzaj mi oči tak nic ale musím si k té náladě pomáhat, je to takový... asi tomu chybí hlas.. jsem já to ale zpychna -snob, už aby mi básníci četli u televize, nejlíp, abych je nemusel vnímat... fuj, zaškrťte mě někdo!!!!

Semeno
18. 01. 2003
Dát tip
fajn, tak to sme jedna a jedno :o)) Ale já už si za chvíli budu (díky vlasům) připadat chytřejc.. :o))

kedves
16. 01. 2003
Dát tip
Já tomu možná nerozumim, ale za sebe bych řekla, že tu nic tak extrovního nevidim... Ale mě omlouvá barva vlasů. K

líbí...

Semeno
09. 01. 2003
Dát tip
Ó, very díky.. !! :o))

Semeno
27. 11. 2002
Dát tip
Jo, už sou dole, dík za obavy,.... :o))

Semeno
26. 11. 2002
Dát tip
óóómlouvám se za hrubosti, z mé strany, které bohužel někteří pociťují, jááá, se omlooouuuvááám. Já nechtělo, ale mělo sem to fčera černý brejle( a den ještě horší..) Snad pochopíte,.., jestli ne, tak se ku vaší potěše pudu ukřižovat :o)))))))

Zbloudilá
26. 11. 2002
Dát tip
nééchoď se ukřižovat..by k ničemu nebylo :) chlavně že už si ty brejloše sundalo ..

Semeno
25. 11. 2002
Dát tip
Mě to zrovna dvakrát "pěkňoučké" nepříde, ale když myslíte... Dík, no A wemeno, NECH MĚ BEJT!!!!! :o))))

Wemi
25. 11. 2002
Dát tip
dyť nic zas tak zlýho nedělám jestli můžeš někoho přes pásmáka štípnout.... tak štííííp sory...sory....sory.....znáš mě...

Zbloudilá
25. 11. 2002
Dát tip
fájn si tam etě doplň .. napsané .. jako že se mi líbí, jak´s to napsal..toť vše..

Zbloudilá
22. 11. 2002
Dát tip
docela pěkňoučké .. :) *

Semeno
21. 11. 2002
Dát tip
Prní dvě kritiky, a dva tipy, thank you very much!! :o)))))

Jeanne
21. 11. 2002
Dát tip
hezoučký...*T

Wemi
21. 11. 2002
Dát tip
uaaaa... upírku to chce nějaký super zvláštní ocenění...možná...nooo... tak jo TIP for semenow 2002... (chabé) TLESK and BRAVO!!!

Wemi
21. 11. 2002
Dát tip
hihihi...

tohle se mi líbí... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru