Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Auto

26. 04. 2003
26
2
5105

 

Ráno se ruka pod dekou

vydává na pouť dalekou,

aby mě pomalu a líně

pohladila v klíně.

 

Někdy mě hladí ruce obě.

 

Proč nepatří tobě?

 

 

 


2 názory

Zvrhlík
16. 06. 2007
Dát tip
Stačilo říct. Promiň, ale neumím číst myšlenky.*

babka
12. 07. 2006
Dát tip
***fajn**

Rad_o)))
11. 06. 2006
Dát tip
:o))) * Tink

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Smutně chladně realisticky líbivě dráždivý a vůbec...líbí:)!!! Po té dvojce je to krásně osvěžující - o hodně stručnější a kratší a o hodně silnější emoce....díky ti čekanko;) Aspoň jsem konečně pochopil proč Auto! Heuréka!

no jasně, auto, jakože samo......něco :-)))

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Dyk říkám, že to chápu..... samo - něco, to znám....to já vždycky taky ríkám, že se to rozbilo úúúplně samo:)

jo, to auto :-)))))

Krel
03. 11. 2003
Dát tip
haha:-) to je dlouhá doba na jedno vzpomenutí:-)

Krel: A co bys teda čekal? Já na tuhle diskusi nějak pozapomněla :-)

Krel
21. 05. 2003
Dát tip
no...závěr překvapivý...

překvapivý? No to je překvapení! Já myslela, že to je jasný :-)))))

Krel
21. 05. 2003
Dát tip
ten poslední řádek by jsi tam čekala nebýt autorkou?...já ne:-)

já nevim, co bych čekala, kdybych :-)))

Krel
21. 05. 2003
Dát tip
Hm...to já vím úplně přesně:-))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
proč, proč... páč jsem nevěděl, že bys o to stála... se zejtra stavím... :o))*

No! Tohle bylo fakt akorát pro tebe!!!!! :-)))))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
cekanka: jsem si to hned myslel... tak v kolik? :o))

v půl šestý, ale musíš oknem, máme šmírovací sousedy

Kodynie
16. 05. 2003
Dát tip
Ne, co to je Potrhlice, ale kdo to je Potrhlice. Když k ní zabrousíš tady na Písmákovi, tak zjistíš o ní pravdu. PS: Podle Tvé reakce dedukuji, že jsem Tě u Potrhlice ještě neviděla, ale co nebylo, může být, viď.

jistě, pamatuju si to a až najdu kousek času, tak se k ní kouknu :-) možná bys mi mohla poslat avízko :-)

Kodynie
16. 05. 2003
Dát tip
Avízko na Potrhlici? To nepůjde, k téhle básni se třeba hodí všechny její Půlnoční pohádky a jinak je tam pár blbůstek a veršíků jen tak pro radost. Tyhle drobné básnické útvary jednou v budoucnu asi seskupím do sbírky pod názvem "Když Kodynie potrhličí, musí to dát k Potrhlici". Já Ti pošlu tedy avízo na celou Potrhlici, aby ses k ní dostala rychle až budeš mít čas se i do ní začíst.

Jo, to jsem myslela :-)mám takovou úchylku, avíza studuju poctivě :-)))

Gerten
16. 05. 2003
Dát tip
nečtu ostatní kritiky, teď jsi mi zvedla náladu, to jsou asociace

to je dobře, že jsem ti zvedla náladu, děkuju :-)

Kodynie
15. 05. 2003
Dát tip
Čekanko, viděla jsem Tě už i u Potrhlice? Kodynii jsi určitě vykouzlila úsměv na tváři, vůbec jí nenapadlo že v tomhle případě fňukáš, byl to přece jen praktický povzdech, že jo.

Co to je Potrhlice? Jasně, že tohle je k zasmání :-)

Kastel
09. 05. 2003
Dát tip
...to jako tó - tentononc, jó ? :o))) dost dobrý T

nestyď se, dyk je to taková legrace :-)

dík :-) ty ses do mě nějak pustila! :-)))

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
To vis :-) ted se orientuju na tva dilka kdyz jsem na Pismakovi :-) Bud rada,ne? :)

jsem! :-) To mě moc těší! :-)

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
No tak vidis :)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
k tomu neni co rict, je to vec okamziku, ale mile.

je to takový postesknutí :-)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
jak jinak, ja uz tyhle stavy neresim, ani vytvarne.

proč ne? Co na nich jinak je dobrýho, když je nevyřešíš tak, že z nich uplácáš něco pozitivního? .-)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
protoze uz me to omrzelo? nebo jsem se adaptoval? mozna kombinace obojiho. radeji mam jine stavy, a ty pak vyuzivam k tvorbe ;o)))

A jiné stavy jsou jaké stavy, definuj, prosím :-)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
no preci vsechny ostatni, nez ten co jsi popsala ty. i kdyz "Jiny stav", tak ten asi ne ;o))) a vubec, zanechme dvojsmyslu.

to, co mám na mysli nejsou dvojsmysly pomysli na nesmysly Křesomysli(e) :-)))))

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
to ze jsem blazen a bloud jeste neznamena, ze dovolim kazdemu delat si ze mne srandu. proto pomni veci vcerejsich, zda v nich nenajdes pribuznost s vecmi dnesnimi. ;o))))

a to ze mě si klidně srandu dělej :-))) ale příbuzný si věci jsou vždycky, bez včerejška by dnešek nebyl .-)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
a jak si rekli, tak taky udelali. nejdrive si vzpomneli, a pak se pomeli. right?

a žili až do smrti (kupodivu) :-)))))

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
ano, to uz tak vetsinou byva, i kdyz nekdo obcas zije i dyl, treba az do druhy smrti.

neni v tom nic hlubokomyslnýho, že ne? :-)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
cekanka, co myslis ty? je v tom kus reality.

je, je spousta mrtvých, který umřou až s těma, který na ně myslej :-)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
a pak jsou taky lide, kteri, tak povedic, prezili svou smrt.

i tak :-)

Katčenka
07. 05. 2003
Dát tip
No jo,proc? je to super,fakt moc se mi to libi.Urcite tip.

Bernadeta
03. 05. 2003
Dát tip
*** Někdy mám ráda i jiné hlazení nežli líné ruká má děsivě divoká včera mne zasáhla do oka :-)))

Cirilla
03. 05. 2003
Dát tip
Bernadeta: :D****

Lowlander
03. 05. 2003
Dát tip
Bernadeta: :o)))

Bernadeta: :-))))) radši to nebudu komentovat :-)))))

Lowlander
29. 04. 2003
Dát tip
No, když se mi něco líbí... tak mne hned tak ěnco nezastaví :o)))

Low: Tak to je chvályhodný :-)

Lowlander
29. 04. 2003
Dát tip
Hih, budu se červenat :oP

VT
29. 04. 2003
Dát tip
To je nadějné :-))

No jistě :-)))

Stařec
29. 04. 2003
Dát tip
Tak to je hustý.

Stařec
29. 04. 2003
Dát tip
BAF! to ste se lekli co ?

LEK!

_Jap
28. 04. 2003
Dát tip
Bzum, k čemu někteří kritici nespadnou. MĚ SE TO LÍBÍ. JaP

Jap: žejo! Mně taky! :-)))))

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
SUPEEER :o) Hned dám avízo několika přátelům :o)))

Ty ses nějak rozjel! :-)))))

Andulka: Já nikam nic neházela! :-))))) Fagus: Ty máš rezavou strunu??? To je mi líto! :-))) Standa: Aha :-)))))

Fagus
27. 04. 2003
Dát tip
Nepochopilas? Ä jak bys na ni jako brnkala, když jsi tam SAMA?!

tak mi to vysvětli a já ti povim, jestli jsem to pochopila, nebo ne :-)))

(G)eorge
27. 04. 2003
Dát tip
vtípky,střípky:))))

(G)eorge
27. 04. 2003
Dát tip
Hlavně název:)) **

Jo, název jsem měnila :-) původně byl jinej, tenhle se mi líbil víc :-)

Hester
27. 04. 2003
Dát tip
:-) *

Odpad: To je zajímavý :-))) tak proč? :-)))

ALe dá se to pochopit i jinak, víš :-)

čas ani ne, spíš že ti dva jsou sice spolu, ale nepatřej k sobě, ne!

To každej :-)))

jmenuje se to auto, ale když nevíš, které ruce tě ošahávají, tak to bude nejspíš v autobusu, ne?

:-)))))))))))))))))))))))))) auto, jakože samo, víš :-))))) řiká se přece autobiografie, autoerotika a tak :-))))) trdlo :-)))))

no a co takhle ten autobus, když už nechceš autoerotičit? dopravní prostředky jsou v pohodě. vyber nějakou přetíženou linku a půjde to samo. jinak auto používám taky.

myslim, že každej jezdí autem :-))))) Nejsem chlap :-))) autobus neni dobrý řešení :-)))))

StvN
27. 04. 2003
Dát tip
- řidičák mám, ale auto ne, ale o tom to asi neni, co? Jaktože stojíš o hlubší kritiku, bez dvojsmyslů....

Jo, stojim, chci dobře psát a ne jen tak něco mlátit do kláves beze smyslu a formy

StvN
27. 04. 2003
Dát tip
- tak to tě zatim žádnej kritik neuspokojil, no, mě se líbí, že se to rýmuje, mám rád básničky, který se rýmujou a je jasný o čem jsou

Děkuju :-)))))

Teda, to je ale fofr!!!! :-))))) jak furt jedno a to samý????? :-)))))

to je...realistický, ale tady nepomůže brečení a toužení, ale jak říká Stanislav :-))

Jééééééééééé, já nebrečim!!!!! Tomu jste se měli smát, trdla! :-)))))

to napiš příště do prologu, abych věděla, co mám asi tak dělat... trdlo..to si vyprošuju :-)), ne, ty to myslíš s láskou, viď? víš, ale ono mi to pořád příjde takový melancholický..dsmutný, že čekáš a chceš a ono ne a ne :-)

Tebe já fakt miluju a miluju a ještě jednou miluju :-))))) Už jsi někdy někomu nedala tip? :-))))) jo, vlastně jednou jsem procházela tvoje kritiky a na dva případy jsem narazila :-)))))

A nic do prologu nenapíšu! Přeberte si to, jak chcete :-))))) jasně, že trdlo je s láskou!!!!! :-)))

tak to teda není pravda....teda, asi ano...protože, když se mi dílko nelíbí, nechci dávat kritiku typu: "to je fakt slátanina, bež si skočit" a tak kritizuji jen dobrá dílka a v tom případě i tipuju :-))

dont: Sorry, ale to jsem psala SB, víš, já jí důvěrně přezdívám tipping beauty :-))))) SB: Dyk já vim :-) ale snažim se s těma tipama trošku šetřit :-)))))

jéé, tak od toho se distancuju, jestli to mělo být na Růženku, ok :-))

DW: bl :-)))))

jsem si říkala... " tak to má čekanka u mě, i kdyby se mi dílko líbilo, tipa ji nedám..." :-))) ale takhle teda joooooo

No, ale jenom, když se ti bude líbit, jo! :-)

proč to píšeš? sama víš, že tvoje dílka se mně líběj...takže??? bez komentáře :-)

no, to já jen, kdyby náhodou :-)))))

počkej, jak to bylo v Zubajdě... " o náhody není nouze"...ale jak to pkračovalo? :-)

zubajdu jsem nikdy neviděla :-)))))

tteeeddaa a kousek se točila u nás, na Veselém kopci..nevzpomenu si, to je jedno, jen mi to bliklo hlavou :)

No, vidíš, jak jste slavný!!! :-)))))

hmmm :-( :-)

Pivson
26. 04. 2003
Dát tip
Já jsem tady, Čekanko!

piv: No, tak to je moc fajn :-))))))

halivera
26. 04. 2003
Dát tip
vážně stojíš o hlubší kritiku díla? také vstávám, ni však ráno, s předstihem ;o) milé, nejvíce se mi líbí dvojsmysl názvu

jasně, že stojim! Rozhodla jsem se, že budu spisovatelka, ty telefony už mi nebaví!!!!! :-)))))

Barbar
26. 04. 2003
Dát tip
Nemám čas číst kritiky Víš jak dlouhou bych musel mít tu ruku? Barbar

tak je nečti! :-))))) jak dlouhou? :-)))))

Cirilla
26. 04. 2003
Dát tip
rýmy líně - v klíně, tobě - obě mi přijdou dost laciné, nevím...
Tak a teď mě všichni ukamenujou, co jsem si to jako vůbec dovolila, sem si podepsala ortel, Bože, zhřešila jsem, budu se kát, opravdu!

Nebuj, tady se nikdo nepere :-) Dyk je to jen taková rýmovačka na usmání, ne! :-)

Cirilla
26. 04. 2003
Dát tip
To ju, ja znáju (-:

HOHO :-)))))

Andulka
26. 04. 2003
Dát tip
tady si uhodila hrebicek po hlavicce.....:-)))) TTT

Fagus
26. 04. 2003
Dát tip
Jenom ráno ??? Neříkej, že jen ráno! Proč brnkáš na strunu, která je tak strašně rezavá. Snad proto, že stále ještě dosti hlasitě zní ! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru