Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci tě slyšet...cítit...

Výběr: sleeping_beauty
07. 05. 2003
8
0
2713
Autor
malykuba01

Tiskni mě, svírej, mačkej, škrť,

hřej, pal i žahej nebo stuď,

chrápej a škytej,

klidně prď...

 

…dělej co chceš

 

…jen se mnou buď!


Pivicko
27. 06. 2003
Dát tip
Dostal jsem na to tip od cekanky, a je to opravdu drsný, ale upřímný. Já jsem spíš takovej romantik, ale tohle má něco do sebe... Tip

avi :-)

j_i_r_i_k
30. 05. 2003
Dát tip
Hmmm, takovej výkřik - ale aspoň krátkej, pár řádky jsi řek to, na co jiní potřebují sbírky...

No, vidíš, řikám to, je v tom všecko :-) když někdo vyznává lásku kytičkama, okvětníma lístkama, srdcema prudce bijícíma, neni to tak opravdový, když je všecko hezký a dokonalý, to se to miluje! Ale ouha, když pak přijde ten prd :-) tak se balej kufry :-)

Sleeping: Ani bych neřekla, že to je nevkus, prdění je důvěrnost, maminka mojí kamarádky se mě vždycky ptala:"Jak jste spolu daleko, už před sebou prdíte?" a ono na tom něco je! Malykuba: Já řikám - tohle je úplně a naprosto odzbrojující, upřimný, dokonalý, skvělý, přesný, pár slov a je v nich všecko, celej život, touha všech osamělejch lidí na světě po něčí blízkosti, touha všech zamilovanejch po blízkosti milovaný osoby a nakonec i povzdech nás, který máme doma ty obyčejný chlapy, který večer v posteli bezostyšně prděj, ale aspoň tam jsou :-) Dát tip mi přijde ubohý, zasloužilo by to tisíc tipů, ale můžu dát jen jeden a tak ho dám :-)

Amanda
10. 05. 2003
Dát tip
Ma svuj naboj exploze lasky a styskani zaroven :-)

Shaun
09. 05. 2003
Dát tip
no jo ... je to tak :-)))

Bernadeta
08. 05. 2003
Dát tip
To je dobrý, akorát musíš dost větrat :-)*

vanilková
07. 05. 2003
Dát tip
:-)))*

Albireo
07. 05. 2003
Dát tip
Láska až za smrad. Skvělé! *

gepe
07. 05. 2003
Dát tip
já se taky přidávám... :o)) *

Perchta
07. 05. 2003
Dát tip
*

Diania
07. 05. 2003
Dát tip
Jo, docela vostrý vyznání lásky:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru