Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlienky 1

20. 07. 2003
8
1
1799
Autor
corrado

Potrebujú ľudia ľudí?

 

Čo človek viac potrebuje?

 

Koľko krát vie človek milovať? Vie to aspoň raz? Hm? Mám lásku dať, či prijať?

 

Čo človeka viac uspokojí?

 

Cigarety áno, alkohol nie, drogy koho ako..  profil mnohých.. je z toho to niečo „malé“ nejaká výhra?

 

Na čom ešte človeku naozaj záleží?

 

Láska nie je všemocná... Ani bozky a objatia neznamenajú lásku.. to je iba vášeň a chcenie.. Láska bozky nepotrebuje... Ale bozky potrebujú lásku....

 

Prečo začnú ľudia vraždiť?

 

Vrahom sa nikto nenarodí, ale nikto nezomrie ako čestný...

 

Prečo láska vždy bolí?

 

Keby nebolela, nebola by krásna... Láska musí bolieť, musí sa pre ňu plakať, musí sa pre ňu aj zomrieť... inak to nie je láska, ale iba túžba milovať...

1 názor

thales
01. 09. 2011
Dát tip
posledna veta hovori za vsetko..za cely zivot

assez
14. 12. 2005
Dát tip
krásnéé...:-) tip

žijeme aby sme raz zomreli. to čo vypĺňa tento prázny priestor je možné si zahustiť trochou krátkodobej lásky...

Pivicko
07. 02. 2004
Dát tip
Zajímavé myšlenky, řek bych že by to teď spíš chtělo odpovědi (ale to asi musí každý sám). jo tip a jinak souhlas s navzdory_čt.

Pivicko
07. 02. 2004
Dát tip
avi

Pivicko
07. 02. 2004
Dát tip
avi

Žiju tak, abych byl šťastný.

815_0
23. 01. 2004
Dát tip
navzdory_čtenářům - já, abych prvdu řekl už vůbec nic nevím - myslím, že problém je v tom, že každý za "opravdovou lásku" považuje něco jiného - někdo ji vidí v příbězích jako RaJ, kde je to dost spontální a končí to tragicky (viz autor), někdo za ní považuje vztah, kd si jsou lidi schopný říct "miluju Tě" i po 60ti letech a pořád to myslej vážně (viz já :-)), někdo za ní považuje dokonalé tělesné sladění, atd atd. Každý jsme jiný a proto - myslí-li si to autor, nechávám mu to a - myslím, že se vyjádřil opravdu dobře - proto klub :-)

815_0
21. 01. 2004
Dát tip
TIP + do Řádu ND

Hezky napsané. Přesto si nemyslím, že by láska musela vždy bolet.


Evička
01. 09. 2003
Dát tip
Lásce pořád ještě nerozumím - kdy je to vášeň, kdy je to hluboké porozumění - láska má mnoho podob, proto asi. Láska mezi mužem a ženou, opravdová, podle mého znamená dávat i brát, brát i dávat! Lidé také vraždí z mnoha důvodů - - z nenávisti, v afektu, v sebeobraně, v zoufalství, z bídy, .... Proto může být život tak barvitý...má tolik podob, tváří, vůní nebo hořkosti... (milovala jsem už mnohokrát, naplňuje mě stále láska mých dětí ke mně a moje k nim - nezištně si lásku dáváme a přijímáme - to mne asi nejvíc naplňuje!). Díky! Janoško!***Budu o tvých otázkách dál přemýšlet!

láska bozky nepotrebuje je s prominutím pitomost.... jinak bych ocenil kresbu, i když dost tématicky opotřebivanou inak:smutek = samota (v sebe?) Vrahom sa nikto nenarodí, ale nikto nezomrie ako čestný... další sporné místo...ale nebudu hledat jen mouchy tip

corrado
01. 09. 2003
Dát tip
bozky nie su potrebne ako dokaz lasky.. iba lasku dokazuju...

REDH0T
22. 08. 2003
Dát tip
Hm to znám. Když takhle spustím kolem 23 v hospodě, tak se vždycky přihrne číšník s tím svým - Tááááááák dopijeme a domů, pánové... :o) Tip

kaktusik
21. 07. 2003
Dát tip
.. hm, nuž ľudia asi potrebujú ľudí, aby sa mohli podeliť, aby mohli dať a mohli aj vziať :-) .. najviac sa mi asi páčilo to posledné .. i keď aj o tom by sa dalo polemizovať ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru