Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopis do zmrzlých prstů
Autor
egil
14 názorů
PS. K zimostrázu! Mám krumpáč a krušpánek. Až dojde na túje... ech, jenom to ještě chvíli ne.
Viď... a autor si to tu od našich náhlejch závějí kdyžtak prohází, ať se s námi trochu zapotí. (A je mi jasné, že podpálenou sbírkou mu vyhrožuje nejedna, takže to ho nechá ledově chladným!)
Básníku, ty netušíš, že já si dík Jitce tvé dílo přečetla po odhrabání dvorku a tří set metrů příjezdovky v bezmála tajze, chlap pochopitelně nikde (ne, kecám, vůkol i polnost a těch metrů je asi míň), páslo zatraceně na vícero rovinách! A jestli se v duchu nezasměješ, tak si nenaštípu třísky ani neubalím pepo a příště budu zatápět tvou sbírkou!
:-) (Odpovídat netřeba... je to jen takřka autentické hlášení a takřka skutečná výhrůžka)
:) nic se nemá přehánět
čtu tě pravidelně...je zvláštní, že se mi vždycky po přečtení chce psát, u jiných autorů se mi to nestává
(Já jsem si dovolila vyjádřit svou radost vedle, dle zaslaného avi... Prosím, páni básníci, nepohádejte se, nepošlapte nám naše čtenářské štěstí. Buďte citlivost sama... úsměvný smajlík.)
Chodí Vás tu číst kamarád a posílá mi Vaše básničky. Tak píšu. Že je taky ráda čtu a pokaždé potichu žasnu.